Пошуковий запит: (<.>A=Куліненко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Куліненко Л. Б. Предметність педагогічної практики [Електронний ресурс] / Л. Б. Куліненко // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 72. - С. 745-749. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_72_144
|
2. |
Куліненко Л. Освіта як чинник формування громадянських якостей особистості [Електронний ресурс] / Л. Куліненко // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 73. - С. 278-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_73_127 Проаналізовано актуальні проблеми освіти як чинника формування громадянських якостей особистості, фундаментальну цінність виховання як структурного елементу освіти та змістово-смислові параметри громадянського виховання. Виокремлено основні функції та напрями виховання в системі освіти, фундаментальним принципом дослідження якої є визнання смислотворчої єдності освіти та виховання, що забезпечує гуманістичне спрямування розвитку системи освіти, а також людиноцентричні характеристики навчально-виховного процесу в кожному навчальному закладі. Доведено пріоритетну роль громадянсько-демократичного виховання в педагогічно-виховному процесі, результатом якого є зростання якісно-компетентнісних і морально-духовних характеристик людського потенціалу нації.Проанализированы актуальные проблемы образования как фактора формирования гражданских качеств личности и содержательно-смысловые параметры гражданского воспитания. Выделены основные функции и направления воспитания в системе образования, фундаментальным принципом исследования которого является признание смыслосозидающего единства образования и воспитания, обеспечивающего гуманистическое направление развития системы образования, а также человекоцентристские характеристики учебно-воспитательного процесса в каждом учебном заведении. Доказана приоритетная роль гражданско-демократического воспитания в педагогически-воспитательном процессе, результатом которого является рост качественно-компетентностных и морально-духовных характеристик человеческого потенциала нации.It has been analyzed the current problems of education as a factor in the formation of personality civic traits, the phenomenon of training as education, it has been researched the education status in the educational process system, basic functions and training directions in the education system are emphasized. The fundamental principle of research is recognition a deep, notional unity of training and education that provides educational system development humanistic direction in general, as well as person-oriented characteristics of the educational process in each in institution.
|
3. |
Куліненко Л. Гуманістична спрямованість діяльності вчителя [Електронний ресурс] / Л. Куліненко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 1. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_1_12 Розглянуто гуманістичну спрямованість діяльності вчителя як необхідний елемент його педагогічної майстерності. Зосереджено увагу на формуванні суб’єкт-суб’єктних відносинах між учителем і учнем, які в навчально-виховному процесі передбачають: наявність високого рівня поваги педагога до духовного світу вихованця, визнання його вільної суб’єктної волі, право на власну думку і вибір поведінки, інтерес до внутрішнього світу дитини, співпереживання її успіху чи невдачі, емпатію до неї, сприйняття індивідуальності учня як цінності зі всіма тільки їй притаманними якостями і можливостями. Виокремлено умови, які зумовлюють суб’єкт-суб’єктні відносини вчителя й учня у творчому процесі. Розкрито точку зору вчених на гуманістичну спрямованість вчителя. Зокрема, висвітлено питання про діалогічність навчального процесу як дійсної „одиниці” гуманістичної позиції, „олюднення знання”, яке передбачає наявність у педагога системи загальних та професійних знань, психологічної культури. Зазначено, що учителеві сучасної школи необхідно вміти ідентифікувати себе з дитиною, з дитячим колективом, урівноважувати взаємозв’язок дорослого і дитячого світоглядів.Рассмотрена гуманистическая направленность деятельности учителя как необходимый элемент его педагогического мастерства. Сосредоточено внимание на формировании субъект-субъектных отношений между учителем и учеником, которые в учебно-воспитательном процессе предусматривают: наличие высокого уровня уважения педагога к духовному миру воспитанника, признание его свободной субъектной свободы, право на собственное мнение и выбор поведения, интерес к внутреннему миру ребенка, сопереживание его успеха или неудачи, эмпатию к нему, восприятие индивидуальности ученика как ценности со всеми только ему присущими качествами и возможностями. Выделены условия, обусловливающие субъект-субъектные отношения учителя и ученика в творческом процессе. Раскрыта точка зрения ученых на гуманистическую направленность учителя. В частности, освещены вопросы диалогичности учебного процесса как настоящей „единицы” гуманистической позиции, „очеловечивание знания”, которое предполагает наличие у педагога системы общих и профессиональных знаний, психологической культуры. Отмечено, что учителю современной школы необходимо уметь идентифицировать себя с ребенком, с детским коллективом, уравновешивать взаимосвязь взрослого и детского мировоззрения.The aspect of humanistic orientation of teacher’s activity which is considered to be an indispensable component of his pedagogical skill is described in the article.
|
4. |
Куліненко Л. Інноваційне оновлення освіти [Електронний ресурс] / Л. Куліненко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 373-379. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_1_72
|
5. |
Куліненко Л. Інноваційний потенціал практики у забезпеченні творчої спрямованості професійної діяльності майбутнього педагога [Електронний ресурс] / Л. Куліненко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 6. - С. 23-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_6_5
|
6. |
Куліненко Л. Педагогічна практика: компетентнісний підхід [Електронний ресурс] / Л. Куліненко // Вища освіта України. - 2013. - № 1. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_1_12
|
7. |
Куліненко Л. Б. Педагогічні засади розвитку технічної творчості у шкільній профорієнтаційній діяльності [Електронний ресурс] / Л. Б. Куліненко // Вісник післядипломної освіти. - 2011. - Вип. 3. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_3_19
|
8. |
Куліненко Л. Б. До проблеми визначення параметрів технономічної профорієнтації школярів з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Л. Б. Куліненко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 8. - С. 76-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2015_8_11
|
9. |
Куліненко Л. Б. До проблеми реалізації шкільної профорієнтації за типом професій "людина-техніка" для учнів з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Л. Б. Куліненко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 9. - С. 53-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2015_9_10
|
10. |
Куліненко Л. Б. Компетентнісний підхід до планування результатів навчання і синергізм навчальних впливів [Електронний ресурс] / Л. Б. Куліненко // Український педагогічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2016_3_8
|
11. |
Куліненко Л. Б. Педагогічна майстерність: особистісний вимір [Електронний ресурс] / Л. Б. Куліненко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2013. - Вип. 22. - С. 263-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2013_22_39
|
12. |
Куліненко Л. Освіта як чинник формування громадянських якостей особистості [Електронний ресурс] / Л. Куліненко // Вища освіта України. - 2013. - № 2. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_2_9 Проаналізовано актуальні проблеми освіти як чинника формування громадянських якостей особистості, фундаментальну цінність виховання як структурного елементу освіти та змістово-смислові параметри громадянського виховання. Виокремлено основні функції та напрями виховання в системі освіти, фундаментальним принципом дослідження якої є визнання смислотворчої єдності освіти та виховання, що забезпечує гуманістичне спрямування розвитку системи освіти, а також людиноцентричні характеристики навчально-виховного процесу в кожному навчальному закладі. Доведено пріоритетну роль громадянсько-демократичного виховання в педагогічно-виховному процесі, результатом якого є зростання якісно-компетентнісних і морально-духовних характеристик людського потенціалу нації.Проанализированы актуальные проблемы образования как фактора формирования гражданских качеств личности и содержательно-смысловые параметры гражданского воспитания. Выделены основные функции и направления воспитания в системе образования, фундаментальным принципом исследования которого является признание смыслосозидающего единства образования и воспитания, обеспечивающего гуманистическое направление развития системы образования, а также человекоцентристские характеристики учебно-воспитательного процесса в каждом учебном заведении. Доказана приоритетная роль гражданско-демократического воспитания в педагогически-воспитательном процессе, результатом которого является рост качественно-компетентностных и морально-духовных характеристик человеческого потенциала нации.It has been analyzed the current problems of education as a factor in the formation of personality civic traits, the phenomenon of training as education, it has been researched the education status in the educational process system, basic functions and training directions in the education system are emphasized. The fundamental principle of research is recognition a deep, notional unity of training and education that provides educational system development humanistic direction in general, as well as person-oriented characteristics of the educational process in each in institution.
|
13. |
Куліненко Л. Б. Системний підхід до планування навчання інформатики майбутніх учителів технологій [Електронний ресурс] / Л. Б. Куліненко // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2016. - № 8. - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2016_8_11
|
14. |
Куліненко Л. Б. Освіта як практика свободи в концептуальному підході П. Фрейре [Електронний ресурс] / Л. Б. Куліненко // Нова парадигма. - 2012. - Вип. 112. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nopa_2012_112_3
|
15. |
Куліненко Л. Б. Формування нової конфігурації знань як відповідь на виклики інформаційної епохи [Електронний ресурс] / Л. Б. Куліненко // Нова парадигма. - 2012. - Вип. 113. - С. 52-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nopa_2012_113_9
|
16. |
Куліненко Л. Б. Педагогічна майстерність та її архітектоніка в контексті сучасного педагогічного дискурсу [Електронний ресурс] / Л. Б. Куліненко // Нова парадигма. - 2013. - Вип. 114. - С. 80-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nopa_2013_114_12
|
17. |
Куліненко Л. Б. Компетентнісний аспект формуванні майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Л. Б. Куліненко // Політологічний вісник. - 2013. - Вип. 69. - С. 206–215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pv_2013_69_21
|
18. |
Куліненко Л. Б. Компетентність майбутнього педагога [Електронний ресурс] / Л. Б. Куліненко // Політологічний вісник. - 2013. - Вип. 70. - С. 192–199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pv_2013_70_20
|
19. |
Куліненко Л. Б. Нанотехнології в електроніці: перспективи розвитку [Електронний ресурс] / Л. Б. Куліненко, Н. Б. Тірон-Воробйова // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2017. - Вип. 1. - С. 399-408. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2017_1_36
|