Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (17)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Курбан О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Курбан О. В. 
Класифікація соціальних мережевих технологій як PR-інструментів [Електронний ресурс] / О. В. Курбан // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 17. - С. 41-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_17_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.917 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Курбан О. 
Соціальні мережеві технології: типологія та класифікація [Електронний ресурс] / О. Курбан // Вісник КНУКіМ. Сер. : Соціальні комунікації. - 2013. - Вип. 2. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_sk_2013_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 4.27 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Курбан О. 
Базові основи аналізу соціальних комунікацій [Електронний ресурс] / О. Курбан // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 4. - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_4_15
Проведено систематизацію сучасних інструментів аналізу соціальних комунікацій. Виділено два рівні аналізу - первинний та поглиблений. Розглянуто перспективу використання інтегрованих методів аналізу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.253 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Курбан О. 
PR-аспекти інформаційної безпеки організаційних структур [Електронний ресурс] / О. Курбан // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 5. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_5_14
Визначено сучасний рівень розвитку корпоративної розвідки. Розкрито роль і місце PR у системі корпоративної розвідки. Висвітлено перспективи подальшого використання PR-технологій у корпоративній розвідці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.222 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Курбан О. В. 
Бренд у системі сучасних соціальних комунікацій [Електронний ресурс] / О. В. Курбан // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 19. - С. 56-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_19_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 87.288 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Курбан О. В. 
Технології та методи оцінки ефективності роботи в соціальних мережах (за матеріалами комплексного SMM-аудиту Київського міського центру зайнятості) [Електронний ресурс] / О. В. Курбан // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 20. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_20_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 125.874 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Курбан О. В. 
Соціальні мережі в роботі сучасного PR-­фахівця [Електронний ресурс] / О. В. Курбан // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 44. - С. 154-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_44_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 184.578 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Курбан О. 
Соціальні мережі як інструмент у галузі PR [Електронний ресурс] / О. Курбан // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 10. - С. 45-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_10_15
Розглянуто сучасний рівень розвитку технологій Web 2.0. Визначено роль та місце соціальних медіа в роботі PR-фахівців. Систематизовано інструменти сучасного SMM-менеджера.
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.145 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Курбан О. 
Базові основи системного PR-планування [Електронний ресурс] / О. Курбан // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 12. - С. 36-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_12_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 388.949 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Курбан О. В. 
Специфіка та особливості підготовки PR-фахівців для сучасного профільного ринку [Електронний ресурс] / О. В. Курбан // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 4. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.627 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Курбан О. 
Мережеві онлайн-проекти: структура та принципи функціонування (в рамках інформаційної війни) [Електронний ресурс] / О. Курбан // Вісник Книжкової палати. - 2016. - № 6. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2016_6_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 577.08 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Курбан О. 
Історія становлення та розвитку технологій інформаційних війн [Електронний ресурс] / О. Курбан // Вісник Книжкової палати. - 2016. - № 4. - С. 50-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2016_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 421.669 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Курбан О. В. 
Практика застосування маркетингових інструментів у сучасній мережевій інформаційній війні [Електронний ресурс] / О. В. Курбан // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2016. - № 2. - С. 88-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2016_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.626 Mb    Зміст випуску     Цитування
14.

Курбан О. В. 
Сучасні інформаційні війни в соціальних онлайн-мережах [Електронний ресурс] / О. В. Курбан // Інформаційне суспільство. - 2016. - Вип. 23. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2016_23_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.793 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Курбан О. В. 
Основи сучасної національної інформаційної безпеки України [Електронний ресурс] / О. В. Курбан // Вісник Харківської державної академії культури. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - Вип. 50. - С. 55-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/haksk_2017_50_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 168.165 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Курбан О. В. 
Ситуативне планування інформаційно-психологічних процесів у соціальних онлайн мережах [Електронний ресурс] / О. В. Курбан // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2016. - № 3. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2016_3_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.06 Mb    Зміст випуску     Цитування
17.

Курбан О. В. 
Сучасна гібридна війна та її інформаційна складова [Електронний ресурс] / О. В. Курбан // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2016. - № 4. - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2016_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.504 Mb    Зміст випуску     Цитування
18.

Курбан О. В. 
Інформаційне протистояння в онлайн мережевому середовищі під час захоплення Росією території АР Крим (лютий - березень 2014 р.) [Електронний ресурс] / О. В. Курбан // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2017. - № 1. - С. 100-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2017_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 404.073 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Курбан О. 
Стратегія і тактика сучасної інформаційної активності у соціальних мережах [Електронний ресурс] / О. Курбан // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 9. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_9_13
Проаналізовано сучасну ситуацію у соціальному медіамаркетингу (SMM). Розглянуто проблеми розробки стратегії і тактики комунікаційної роботи в соціальних мережах типу Web 2.0. Запропоновано базовий алгоритм, на основі якого можна побудувати роботу в SMM.
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.081 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Курбан О. В. 
Інтернет-технології та онлайнові соціальні мережі у сучасній гібридній війні [Електронний ресурс] / О. В. Курбан // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2017. - № 1. - С. 264–273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2017_1_34
Висвітлено можливості та перспективи використання онлайнових соціальних мереж для забезпечення реалізації завдань сучасної економічної, політичної або інформаційної війни. Розглянуто попередні розробки українських та зарубіжних дослідників, зокрема Г. Почепцова, Д. Халілова, Д. Тимчука, В. Гусарова та ін. Проаналізовано сучасні технології web 2.0-3.0, що є базовими для онлайнових соціальних мереж, а також на прикладі зовнішньої та внутрішньої політики України розглянуто аспекти ведення інформаційних війн в онлайнових соціальних мережах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.025 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського