Пошуковий запит: (<.>A=Курбатова Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Пушкарь А. И. Концептуальный подход к управлению межфирменными взаимоотношениями в цепях поставок [Електронний ресурс] / А. И. Пушкарь, Ю. Л. Курбатова // Економіка розвитку. - 2013. - № 3. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2013_3_16
|
2. |
Курбатова Ю. Л. Формирование интегрированной группы в отрасли энергетического машиностроения [Електронний ресурс] / Ю. Л. Курбатова // Вісник Сумського державного університету. Сер. : Економіка. - 2013. - № 2. - С. 37-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2013_2_8 Обоснован рациональный выбор участников интегрированной группы для осуществления совместной комплектации заказов в отрасли энергетического машиностроения. Предложен методический подход к формированию интегрированной группы предприятий в цепи поставок на долгосрочной основе.
|
3. |
Пушкар О. І. Метод оцінювання цінності міжфірмових відносин у ланцюгах поставок на основі інструментарію теорії нечітких множин [Електронний ресурс] / О. І. Пушкар, Ю. Л. Курбатова // Економіка розвитку. - 2014. - № 4. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2014_4_25
|
4. |
Курбатова Ю. Л. Методичні положення щодо управління розвитком міжфірмових відносин у сучасних умовах [Електронний ресурс] / Ю. Л. Курбатова // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 17. - С. 75-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2013_17_18
|
5. |
Курбатова Ю. Методичне забезпечення оцінки ефективності міжфірмових відносин на засадах ціннісного підходу [Електронний ресурс] / Ю. Курбатова // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 13. - С. 295-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_13_43
|
6. |
Курбатова Ю. В. Принципи розвитку професійного становлення майбутнього агронома [Електронний ресурс] / Ю. В. Курбатова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 222-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_31 Обгрунтовано загально-педагогічні й специфічні принципи, що сприяють розвитку професійного становлення майбутнього агронома у навчально-виховному процесі аграрного університету. Запропоновано модель процесу становлення майбутнього агронома. Визначено організаційно-педагогічні умови: здійснення науково-методичної підготовки викладачів до управління процесом розвитку професійного становлення майбутнього агронома; діалогізація професійної підготовки студентів; розвиток інтересу студентів до майбутньої професійної діяльності; активізація пізнавальної діяльності студентів. Зауважено, що у процесі розроблення моделі професійного становлення майбутнього агронома у навчально-виховному процесі аграрного університету спиралися на компетентнісний, діяльнісний, особистісно орієнтований підходи. Обоснованы общие педагогические и специфические принципы, способствующие развитию профессионального становления будущего агронома в учебно-воспитательном процессе аграрного университета. Предложена модель процесса становления будущего агронома. Определены организационно-педагогические условия: осуществление научно-методической подготовки преподавателей к управлению процессом развития профессионального становления будущего агронома; диалогизация профессиональной подготовки студентов; развитие интереса студентов к будущей профессиональной деятельности; активизация познавательной деятельности студентов. Отмечено, что при разработке модели профессионального становления будущего агронома в учебно-воспитательном процессе аграрного университета опирались на компетентностный, деятельностный, личностно-ориентированный подходы. General pedagogical and specific principles facilitating the development of future agronomists’ professional formation during education in agricultural university are substantiated. A model of future agronomists’ professional formation is suggested. Organizational-pedagogical conditions are defined: implementation of scientific-methodical teacher training for managing the development of future agronomists’ professional formation; dialogization of students’ professional training; developing students’ interest in future professional activitiy; intensification of students’ cognitive activity. It is noted that the development of model of future agronomists’ professional formation in the educational process of agricultural universities was based on competence, activity-based and personally oriented approaches.
|
7. |
Пушкар О. І. Методичний підхід до просування послуг на засадах економіки вражень (на прикладі послуг освітньої галузі) [Електронний ресурс] / О. І. Пушкар, Ю. Л. Курбатова // Український соціум. - 2017. - № 4. - С. 133-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2017_4_13 Запропоновано методичний підхід щодо просування послуг на основі економіки вражень. Доведено, що конкурентні переваги при просуванні послуг має ВНЗ, реклама якого викликає емоції та справляє враження. Проведене емпіричне дослідження дозволило виявити особливості цільової аудиторії, що було враховано при розробці рекомендацій щодо плану просування ВНЗ. Обгрунтовано вибір сукупності інструментів просування послуг з урахуванням 4 сфер вражень: освіти, розваг, соціальної значущості, віртуальної реальності.
|
8. |
Курбатова Ю. Л. Внедрение инструментария маркетинга впечатлений в интернет торговле [Електронний ресурс] / Ю. Л. Курбатова // Економіка. Фінанси. Право. - 2016. - № 1(1). - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2016_1(1)__6
|
9. |
Пушкар О. Формування моделі сприйняття рекламного мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face і screen-to-screen [Електронний ресурс] / О. Пушкар, Ю. Курбатова // Журнал європейської економіки. - 2018. - Т. 17, № 1. - С. 139-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jee_2018_17_1_11
|
10. |
Пушкар О. І. Управління відносинами підприємств у ланцюгах поставок на засадах ціннісного підходу [Електронний ресурс] / О. І. Пушкар, Ю. Л. Курбатова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Економічні науки. - 2015. - № 2. - С. 140-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmduce_2015_2_27
|
11. |
Курбатова Ю. В. Формування професійної готовності майбутніх агрономів [Електронний ресурс] / Ю. В. Курбатова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2011. - № 2. - С. 197-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2011_2_40
|
12. |
Курбатова Ю. В. Особистісно зорієнтоване навчання як чинник удосконалення професійної підготовки майбутніх агрономів [Електронний ресурс] / Ю. В. Курбатова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 31. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_31_22 Розглянуто основні форми і методи особистісно-орієнтованого навчання. Проаналізовано їх вплив на формування професійної самосвідомості майбутніх фахівців. Наголошено, що у разі використання особистісно зорієнованого підходу мають бути враховані індивідуальні особливості кожного студента, їх зацікавленість на певні дисципліни. Доведено, що проблемні, дискусійні, візуалізовані лекції, практичні заняття, семінари, навчальні конференції стимулюють студентів самостійно шукати відповіді на проблемні запитання, спираючись на власні знання, особистий досвід.Рассмотрены основные формы и методы личностно-ориентированного обучения. Проанализировано их влияние на формирование профессионального самосознания будущих специалистов. Подчеркнуто, что при использовании личностно ориентированного подхода должны быть учтены индивидуальные особенности каждого студента, их заинтересованность на определенные дисциплины. Доказано, что проблемные, дискуссионные, визуализованные лекции, практические занятия, семинары, обучающие конференции стимулируют студентов самостоятельно искать ответы на проблемные вопросы, опираясь на собственные знания, личный опыт.
|