Пошуковий запит: (<.>A=Куриленко Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Шарко В. Д. Про навчально-методичний комплекс "зелений пакет" як засіб формування екологічної компетентності учнів при вивченні фізики [Електронний ресурс] / В. Д. Шарко, Н. В. Куриленко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 109. - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_109_35
|
2. |
Коробко Т. Ю. Навчання елементів грамоти – успішний старт з розвитку у дитини спеціальних здібностей [Електронний ресурс] / Т. Ю. Коробко, Н. Я. Куриленко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 1. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_1_11
|
3. |
Коробко Т. Ю. Особистісний супровід дитини для розкриття математичних здібностей [Електронний ресурс] / Т. Ю. Коробко, Н. Я. Куриленко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 4. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_4_10
|
4. |
Шарко В. Д. Використання інформаційних технологій у процесі формування екологічної компетентності учнів на уроках фізики [Електронний ресурс] / В. Д. Шарко, Н. В. Куриленко // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - Вип. 10. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2011_10_7 Розглянуто підходи до визначення поняття "компетентність", "екологічна компетентність" та на їх основі визначено роль, значення та шляхи формування екологічної компетентності школярів у процесі навчання фізики в загальноосвітній школі.
|
5. |
Куриленко Н. В. Поняття про екологічну компетентність, її структуру та умови формування у процесі навчання фізики учнів основної школи [Електронний ресурс] / Н. В. Куриленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2013. - Вип. 12. - С. 30-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2013_12_7
|
6. |
Шарко В. Д. Реалізація міжпредметних зв’язків у процесі формування екологічної компетентності учнів основної школи під час вивчення фізики [Електронний ресурс] / В. Д. Шарко, Н. В. Куриленко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 138. - С. 185-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_138_42
|
7. |
Куриленко Н. О. Роль екологічної складової у формуванні місцевого бюджету [Електронний ресурс] / Н. О. Куриленко // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія : Економіка і менеджмент. - 2008. - № 1. - С. 52-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2008_1_9
|
8. |
Куриленко Н. В. Організація дослідницької діяльності учнів під час вивчення електромагнітних хвиль [Електронний ресурс] / Н. В. Куриленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2014. - Вип. 48. - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2014_48_20
|
9. |
Куриленко Н. Компетентнісний підхід як чинник формування екологічної компетентності учнів основної школи у процесі вивчення фізики [Електронний ресурс] / Н. Куриленко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2013. - Вип. 4(2). - С. 266-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2013_4(2)__71
|
10. |
Куриленко Н. В. Методична система формування екологічної компетентності учнів основної школи у процесі навчання фізики [Електронний ресурс] / Н. В. Куриленко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 142-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_25 Розглянуто методичну систему формування екологічної компетентності учнів основної школи у процесі навчання фізики. Визначено її структуру та основні компоненти.Рассмотрена методическая система формирования экологической компетентности учащихся основной школы в процессе изучения физики. определена ее структура и основные компоненты.Methodical system of formation of ecological competence of primary school students in learning physics. determined its structure and main components.
|
11. |
Куриленко Н. В. Критеріально-рівневий апарат діагностування сформованості екологічної компетентності учнів основної школи у навчанні фізики [Електронний ресурс] / Н. В. Куриленко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_17 Представлено розробку критеріїв, показників та рівнів результативності формування екологічної компетентності учнів основної школи у процесі навчання фізики. Доведено можливість використання розробленого критеріально-рівневого апарату діагностування сформованості екологічної компетентності учнів для проведення моніторингових досліджень з даного питання.Представлена разработка критериев, показателей и уровней результативности формирования экологической компетентности учащихся основной школы в процессе обучения физике. Указывается возможность использования разработанного критериально-уровневого аппарата диагностики сформированности экологической компетентности учащихся для проведения мониторинговых исследований этого вопроса.Development of criterias, indicators and performance levels of formation of ecological competence of primary school students in learning physicsis presented.The possibility to use the provided criterion- level system of the forming of studentsecological competence to conduct monitoring studies of this issue isspecified.
|
12. |
Куриленко Н. В. Формування екологічної компетентності учнів основної школи під час вивчення фізики [Електронний ресурс] / Н. В. Куриленко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 9(2). - С. 144-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_9(2)__22 Вперше теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено методичну систему формування екологічної компетентності учнів основної школи у процесі навчання фізики, побудовану на засадах системного, особистісно-діяльнісного, компетентнісного та аксіологічного підходів. Визначено педагогічні умови, за яких впровадження зазначеної системи буде ефективним. Здійснено екологізацію цілей, змісту і технологій фізичної освіти учнів основної школи. Уточнено зміст поняття "екологічна компетентність" учнів основної школи, визначено її місце в ієрархії компетентностей та розкрито склад її структурних компонентів (когнітивного, діяльнісного, особистісного). Удосконалено систему засобів навчання фізики за рахунок: розробки завдань міжпредметного змісту для розвитку когнітивного, діяльнісного та особистісного компонентів екологічної компетентності учнів; створення методичного забезпечення аналітичної, прогностичної, оцінювальної та дослідницької екологічної діяльності школярів. Розвинено технологію реалізації механізму утворення екологічних цінностей в учнів на засадах аксіологічного підходу до навчання фізики основної школи.
|
13. |
Івашина Ю. К. Енергетичний підхід до описання процесів і розв’язування задач електрики [Електронний ресурс] / Ю. К. Івашина, В. Т. Ковальчук, Н. В. Куриленко // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 2. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_2_10 Завдяки універсальності закону збереження енергії енергетичний підхід можна застосовувати при описанні всіх фізичних процесів і розв'язуванні задач. Мета роботи - розкриття переваг і недоліків енергетичного підходу при описі фізичних процесів і розв'язуванні задач електрики. Використано задачний метод: визначалася внутрішня сила, яка виникає в плоскому конденсаторі за зміни взаємного положення пластин на основі енергетичного та динамічного підходів, робота цієї сили та зміна енергії конденсатора для випадків його підключення та відключення від джерела струму. Обгрунтовано природу різних сил, які діють всередині конденсатора. У випадку відключеного від джерела зарядженого конденсатора внутрішня сила - це пондемоторна сила притягування різнойменно заряджених пластин. При підключені конденсатора до джерела струму сила дії поля конденсатора має дві складові, які обумовлені зміною заряду та зміною ємності. Зроблено висновок, що енергетичний підхід, як феноменологічний і макроскопічний, надає змогу достатньо просто визначати внутрішні сили, які діють в системі, їх роботу та зміну енергії системи, але не розкриває природу цих сил і механізм їх дії. Застосування динамічного методу надає змогу не тільки визначити сили, що діють в системі, а й розкрити їх природу та механізм дії. Проте, такий підхід вимагає більш глибокого проникнення в суть фізичних явищ і процесів і його не завжди можна застосувати внаслідок неможливості, або складності визначення сили та її залежності від змін у системі.
|
14. |
Куриленко Н. Умови формування екологічної компетентності учнів основної школи у процесі навчання фізики [Електронний ресурс] / Н. Куриленко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 7(2). - С. 172-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_7(2)__32
|
15. |
Кравець О. Б. Контрастивний аспект дослідження семантики сполучникової когезії у художньому творі та науковому тексті [Електронний ресурс] / О. Б. Кравець, Н. В. Куриленко // Нова філологія. - 2012. - № 49. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2012_49_29
|
16. |
Куриленко Н. Розвиток поняття інформаційно-цифрової компетентності в практиці вітчизняної природничої освіти [Електронний ресурс] / Н. Куриленко, І. Сліпухіна, С. Мєняйлов // Фізико-математична освіта. - 2023. - Т. 38, № 2. - С. 27-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2023_38_2_7
|