Пошуковий запит: (<.>A=Курило Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Шпикуляк О. Г. Розвиток інститутів інноваційної діяльності у формуванні інтелектуального капіталу: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / О. Г. Шпикуляк, Л. І. Курило, О. Ю. Лузан // Економіка АПК. - 2013. - № 7. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2013_7_15
|
2. |
Курило Л. І. Організаційна складова реформування аграрної науки і освіти [Електронний ресурс] / Л. І. Курило // Вісник Сумського національного аграрного університету. Фінанси і кредит. - 2013. - № 1. - С. 218-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsnau_2013_1_40
|
3. |
Саблук П. Т. Економічні центри розвитку сільських територій в управлінні аграрною економікою [Електронний ресурс] / П. Т. Саблук, Л. І. Курило // Вісник економічної науки України. - 2014. - № 1. - С. 107-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2014_1_26
|
4. |
Курило Л. І. Інтелектуальний капітал аграрної сфери у формуванні інноваційної моделі розвитку [Електронний ресурс] / Л. І. Курило // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2013. - № 2(6). - С. 234-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2013_2(6)__28
|
5. |
Курило Л. І. Інституційне забезпечення формування інтелектуального капіталу [Електронний ресурс] / Л. І. Курило // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2014. - № 1. - С. 158-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2014_1_32
|
6. |
Саблук П. Т. Наукові (економічні) центри розвитку сільських територій в управлінні аграрною економікою [Електронний ресурс] / П. Т. Саблук, Л. І. Курило // Економіка АПК. - 2014. - № 5. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2014_5_10
|
7. |
Курило Л. Розробка та впровадження у педагогічному процесі класичних університетів України практичних занять (ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. Курило // Історико-педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 1. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2014_1_13 Розглянуто процес розробки та впровадження класичними університетами України XIX – початку XX ст. нових форм організаційної навчальної роботи. Проаналізовано історико-педагогічну літературу зазначеного періоду, педагогічно ефективні форми навчальної роботи, які розробляли та використовували університетські викладачі протягом XIX – початку XX ст. Зазначено, що форми організації навчального процесу надавали йому педагогічної спрямованості.Рассмотрен процесс разработки и внедрения классическими университетами Украины XIX - начала XX в. новых форм организационной учебной работы. Проанализированы историко-педагогическая литература указанного периода, педагогически эффективные формы учебной работы, которые разрабатывали и использовали университетские преподаватели на протяжении XIX - начала XX в. Отмечено, что формы организации учебного процесса предоставляли ему педагогической направленности.The process of developing and implementing traditional universities of Ukraine XIX - early XX century, new forms of organization of educational work. Analyzed historical and pedagogical literature given period that the pedagogically effective forms of educational work that was developed and used for university professors XIX - early XX century. It is noted that the forms of the educational process gave him pedagogical orientation.
|
8. |
Курило Л. І. Формування інтелектуального капіталу в аграрній сфері: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Л. І. Курило // Економіка АПК. - 2014. - № 8. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2014_8_3
|
9. |
Курило Л. Нові організаційні форми навчальної роботи в університетах України (ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. Курило // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 1. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknuppcr_2013_1_18
|
10. |
Павко А. Значення соціальних та гуманітарних наук у формуванні методологічної культури мислення викладачів і студентів у вищих навчальних закладах культурно-мистецького спрямування [Електронний ресурс] / А. Павко, Л. Курило // Київське музикознавство. - 2014. - Вип. 48. - С. 187-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kmuz_2014_48_20
|
11. |
Павко А. Культурологія в структурі соціогуманітарної науки [Електронний ресурс] / А. Павко, Л. Курило // Київське музикознавство. - 2013. - Вип. 47. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kmuz_2013_47_3
|
12. |
Курило Л. І. Інформаційне забезпечення інноваційної діяльності в аграрній сфері [Електронний ресурс] / Л. І. Курило, І. В. Гиренко // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2012. - Т. 14, № 1(1). - С. 371-379. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2012_14_1(1)__66
|
13. |
Курило Л. І. До питання інноваційності аграрної сфери [Електронний ресурс] / Л. І. Курило // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2013. - Т. 15, № 2. - С. 143-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2013_15_2_25
|
14. |
Бережной В. В. Принципы ферментной терапии у детей [Електронний ресурс] / В. В. Бережной, Л. В. Курило, В. Г. Козачук // Современная педиатрия. - 2014. - № 8. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2014_8_20 Освещены современные подходы к лечению патологии органов пищеварения у детей. Показаны терапевтические возможности полиферментного препарата нового поколения санзим.
|
15. |
Курило Л. В. Вправи для навчання майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованого наукового писемного мовлення [Електронний ресурс] / Л. В. Курило // Іноземні мови. - 2013. - № 1. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/im_2013_1_6
|
16. |
Курило Л. В. Контроль та оцінювання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови [Електронний ресурс] / Л. В. Курило // Іноземні мови. - 2013. - № 4. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/im_2013_4_5
|
17. |
Курило Л. В. Мета і зміст навчання майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованого наукового писемного мовлення [Електронний ресурс] / Л. В. Курило // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Сер. : Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 21. - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_Ptp_2012_21_7
|
18. |
Курило Л. В. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованого наукового писемного мовлення [Електронний ресурс] / Л. В. Курило // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Сер. : Педагогіка та психологія. - 2013. - Вип. 22. - С. 90-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_Ptp_2013_22_12
|
19. |
Курило Л. В. Моделювання процесу навчання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови [Електронний ресурс] / Л. В. Курило // Іноземні мови. - 2015. - № 4. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/im_2015_4_7
|
20. |
Павко А. І. Теоретичні та методологічні детермінанти педагогіки вищої школи як науки і мистецтва [Електронний ресурс] / А. І. Павко, Л. Ф. Курило // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 2. - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2015_2_12
|
| |