Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (14)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кіндрат В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Кіндрат В. К. 
Технологія формування національної свідомості у студентів вищого навчального закладу (теоретичний компонент) [Електронний ресурс] / В. К. Кіндрат // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2012. - Вип. 5. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2012_5_8
Зазначено, що головною метою національного виховання на сучасному етапі є передача молодшому поколінню соціального досвіду, багатств духовної культури народу, його соціальної ментальності, своєрідності світогляду. Висвітлено теоретичні аспекти формування національної свідомості у студентів ВНЗ. Зазначено, що квінтесенцією формування національної свідомості молоді за умов ВНЗ є органічне злиття сукупності виховних можливостей кожного предмету зокрема та зусиль викладача з метою комплексного впливу на свідомість, почуття і поведінку студента. Указано на то, что главной целью национального воспитания на современном этапе является передача молодому поколению социального опыта, богатств духовной культуры народа, его социальной ментальности, своеобразия мировоззрения. Освещены теоретические аспекты формирования национального сознания у студентов ВУЗ. Отмечено, что квинтэссенцией формирования национального сознания молодежи в условиях ВУЗ является органическое слияние совокупности воспитательных возможностей каждого предмета в отдельности и усилий преподавателя с целью комплексного воздействия на сознание, чувства и поведение студента.The article deals with theoretical aspects of shaping of national consciousness of students of higher educational establishments. Raised tasks provided for the analysis of semantic meaning of terms «nation», «ethnos», «mentality», «spirituality», «patriotism»; determination of the mechanism of formation of students’ national self-consciousness; analyses of patriotic education of students of higher educational establishments.
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.383 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Булеца Е. П. 
Композиційні особливості твердих розчинів сполук із структурою типу шпінелі та їх прояв в динаміці ґратки [Електронний ресурс] / Е. П. Булеца, І. І. Небола, О. Ф. Іваняс, В. Я. Кіндрат // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Фізика. - 2000. - Вип. 6. - С. 113-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuufiz_2000_6_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.197 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Небола І. I. 
Нееквідистантне наближення в динаміці ґратки структур типу АuСu3 [Електронний ресурс] / І. I. Небола, Е. П. Булеца, В. Я. Кіндрат, О. Ф. Іваняс // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Фізика. - 2001. - Вип. 9. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuufiz_2001_9_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 487.622 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Небола І. І.  
Фрактальні структури з елементами симетрії п’ятого порядку, що здатні захоплювати мікрохвильове випромінювання [Електронний ресурс] / І. І. Небола, В. Я. Кіндрат // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Фізика. - 2012. - Вип. 31. - С. 90-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuufiz_2012_31_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 224.753 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кіндрат В. К. 
Технологія формування національної свідомості студентів вищих навчальних закладів (ментальний компонент) [Електронний ресурс] / В. К. Кіндрат // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 9. - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_9_27
Зазначено, що головною метою національного виховання на сучасному етапі є передача молодшому поколінню соціального досвіду, багатств духовної культури народу, його соціальної ментальності, своєрідності світогляду. Висвітлено теоретичні аспекти формування національної свідомості у студентів ВНЗ. Зазначено, що квінтесенцією формування національної свідомості молоді за умов ВНЗ є органічне злиття сукупності виховних можливостей кожного предмету зокрема та зусиль викладача з метою комплексного впливу на свідомість, почуття і поведінку студента. Указано на то, что главной целью национального воспитания на современном этапе является передача молодому поколению социального опыта, богатств духовной культуры народа, его социальной ментальности, своеобразия мировоззрения. Освещены теоретические аспекты формирования национального сознания у студентов ВУЗ. Отмечено, что квинтэссенцией формирования национального сознания молодежи в условиях ВУЗ является органическое слияние совокупности воспитательных возможностей каждого предмета в отдельности и усилий преподавателя с целью комплексного воздействия на сознание, чувства и поведение студента.The article deals with theoretical aspects of shaping of national consciousness of students of higher educational establishments. Raised tasks provided for the analysis of semantic meaning of terms «nation», «ethnos», «mentality», «spirituality», «patriotism»; determination of the mechanism of formation of students’ national self-consciousness; analyses of patriotic education of students of higher educational establishments.
Попередній перегляд:   Завантажити - 253.344 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Кіндрат В. К. 
Проблема патріотичного виховання студентів спеціальності "Фізичне виховання” [Електронний ресурс] / В. К. Кіндрат, Н. П. Кіндрат // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 2. - С. 59–66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_2_17
Висвітлено питання патріотичного виховання студентів спеціальності "Фізичне виховання" в Рівненському державному гуманітарному університеті. Актуальність зумовлена доволі низьким рівнем патріотизму серед студентської молоді України. Завдання дослідження передбачали аналіз змістовного навантаження термінів "нація", "етнос", "ментальність", "духовність", "патріотизм"; визначення механізму формування національної свідомості в студентів; проведення аналізу патріотичного виховання студентів РДГУ. Сила й ефективність патріотичного виховання визначається тим, наскільки глибоко ідея Батьківщини проникає в духовний світ студента в період його мужніння як людини та громадянина, наскільки глибоко він бачить світ і самого себе очима патріота. Діалектична єдність трьох компонентів патріотизму - знання - переживання - вчинки - визначає глибину цього почуття.
Попередній перегляд:   Завантажити - 436.569 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Семенович С. В. 
Диференційований підхід у процесі навчання юнаків старшої школи атлетичної гімнастики [Електронний ресурс] / С. В. Семенович, В. К. Кіндрат // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 2. - С. 125–129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_2_33
Висвітлено актуальні питання процесу фізичного виховання юнаків старшої школи: підвищення ефективності, покращання рухової активності, індивідуальний підхід, збереження й зміцнення здоров'я. Завдання роботи - розробити та апробувати програму диференційованого підходу в навчанні атлетичної гімнастики юнаків віком 15 - 17 років; експериментально перевірити ефективність впливу розробленої методики на рівень фізичного здоров'я старшокласників. Для перевірки ефективності розробленої методики й змісту фізичного виховання проведено педагогічний експеримент із юнаками 15 - 17 років шкіл м. Рівне. Математична обробка результатів експерименту показала вірогідно (<$E Р~<<~0,05>) вищий рівень фізичного здоров'я юнаків старших класів експериментальних груп, що підтверджує позитивний вплив запропонованої методики. У фізичному вихованні юнаків старшої школи застосовано методику поділу їх на групи за станом фізичного здоров'я, на основі чого здійснювався диференційований підхід у визначенні дозування об'єму й інтенсивності вправ відповідно до індивідуально-групових особливостей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 346.767 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Семенович С. В. 
Динаміка морфологічного стану юнаків 15−17 років у процесі фізичного виховання засобами атлетичної гімнастики [Електронний ресурс] / С. В. Семенович, В. К. Кіндрат // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 2. - С. 238–242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_2_77
На підставі теоретичних досліджень та узагальнення практичного досвіду висвітлено актуальні питання вивчення процесу фізичного виховання юнаків віком 15 - 17 років засобами атлетичної гімнастики. Під час оцінки фізичного розвитку юнаків вказано на велике практичне значення цих морфологічних обстежень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.984 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Власюк Г. І. 
Спортивно-просвітницька організація "Пласт" у системі патріотичного виховання молоді [Електронний ресурс] / Г. І. Власюк, В. К. Кіндрат // Інноватика у вихованні. - 2016. - Вип. 4. - С. 116-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2016_4_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 182.587 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Кіндрат В. К. 
Проблема національно-патріотичного виховання студентів спеціальності "фізичне виховання" у Рівненському державному гуманітарному університеті [Електронний ресурс] / В. К. Кіндрат, С. А. Литвиненко, Н. П. Кіндрат // Інноватика у вихованні. - 2017. - Вип. 5. - С. 95-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2017_5_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 119.794 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Кіндрат П. В. 
Упровадження національної стратегії з оздоровчої рухової активності: нормативні аспекти [Електронний ресурс] / П. В. Кіндрат, В. К. Кіндрат, C. В. Семенович // Інноватика у вихованні. - 2017. - Вип. 5. - С. 147-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2017_5_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 86.699 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Чалій Л. 
Місце спортивно-оздоровчого туризму в системі фізичної активності студентів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. Чалій, В. Кіндрат // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 2. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_2_15
Розглянуто проблему використання спортивно-оздоровчого туризму як засобу підвищення рухової активності студентів. Мета дослідження - пошук резервів фізичної активності у формах спортивно-оздоровчого туризму. Використано такі методи наукового дослідження, як аналіз науково-методичної літератури, опитування та узагальнення, теоретичне прогнозування. Досліджено роботи сучасних дослідників і науковців, пов'язані з вивченням спортивно-оздоровчого туризму. Аналіз науково-методичної літератури дав підставу з'ясувати, що спортивно-оздоровчий туризм - ефективний засіб для фізичного розвитку, формування функціональних резервів людського організму; він доступний для людей із різною фізичною підготовкою та надає змогу покращити багато показників здоров'я людини. З'ясовано, що спортивно-оздоровчий туризм незамінний у пропаганді здорового способу життя. Виявлено форми туристської діяльності, що користуються популярністю в студентської молоді: одноденні подорожі та прогулянки, нескладні походи з ночівлею, екскурсії. Запропоновано низку заходів спортивно-оздоровчого туризму, що можливо запровадити в позааудиторну роботу зі студентами й, таким чином, частково розв'язати проблему недостатньої фізичної активності. Висновки: у результаті опитування студентів педагогічного факультету Рівненського державного гуманітарного університету виявлено першочерговий інтерес та, відповідно, мотивацію до здійснення одноденних туристичних подорожей до цікавих краєзнавчих об'єктів або з навчальною метою. Одержані дані свідчать на користь досить поширеної й доступної форми туристської діяльності у вигляді одноденних походів, що десятиліттями використовуються в практиці навчальних закладів і не втратили своєї актуальності для сучасних студентів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 375.512 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Кіндрат П. 
Інформаційно-аналітичний комплекс оцінювання у фізичному вихованні [Електронний ресурс] / П. Кіндрат, В. Кіндрат // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2021. - № 2. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2021_2_5
Упровадження сучасних інформаційних технологій у навчальний процес покликане автоматизувати рутинну діяльність та підвищити якість сприйняття отримуваної інформації. Розкриття повного потенціалу застосування інформаційно-комунікаційних технологій у фізичному вихованні потребує доповнення навчальних матеріалів аналітичними комплексами, орієнтованими на допомогу в здійсненні поточного моніторингу фізичного стану учнів, й приведенні навчального навантаження у відповідність до їх можливостей. Мета дослідження - установлення методичного підгрунтя та ключових засад функціонування інформаційно-аналітичного комплексу оцінювання показників фізіологічного розвитку учнів і їх фізичної підготовленості в процесі фізичного виховання. Методи дослідження - аналіз науково-методичної літератури, абстрагування, синтез й узагальнення. Визначення інформаційно-аналітичного комплексу оцінювання у фізичному вихованні як зручного інструменту діагностики фізичного розвитку учнів та індивідуалізації навчального процесу зумовлює необхідність застосування в ньому алгоритмів, що грунтуються на математичних моделях і реалізовуються через інтуїтивно-зрозумілий програмний інтерфейс. Для забезпечення функціонального наповнення цього комплексу в ньому виокремлено три підсистеми: програмне втілення математичних моделей, базу даних кінцевих і проміжнихрезультатів, систему візуалізації отриманих результатів. За основу й перший етап створення комплексу запропоновано обрати моніторинг фізичного розвитку та фізичної підготовленості як таких, що представляють найбільший інтерес у парадигмі фізичного виховання. Урахування представлених у науково-методичній літературі методик обчислень зазначених параметрів надало змогу розробити схему модулів оцінювання, а також установити взаємозв'язки між вихідними антропометричними та фізіологічними параметрами учнів. Висновки: результатом реалізації інформаційно-аналітичного комплексу стає можливість здійснювати індивідуальну оцінку гармонійності фізіологічного розвитку учнів, їх фізичної підготовленості, прогнозування оптимальних результатів підсумкових випробувань, виходячи з їх антропометричних даних та функціонального стану серцево-судинної й дихальної систем. Обгрунтовані переваги та недоліки запропонованої моделі інформаційно-аналітичного комплексу дали змогу встановити перспективні напрями його подальшого вдосконалення, зокрема узгодження та усунення неточностей у наявних методиках оцінювання фізичної підготовленості й фізичного розвитку учнів, удосконалення застосованих оцінних та прогностичних моделей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.18 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського