Пошуковий запит: (<.>A=Кічук Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кічук Н. В. Особливості функціонування ринку молока в Україні: проблеми та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / Н. В. Кічук // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 1. - С. 208-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_1_32
|
2. |
Кічук Н. В. Економічні методи стимулювання підприємницької діяльності в сфері харчової промисловості України [Електронний ресурс] / Н. В. Кічук // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2013. - Вип. 1. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2013_1_15
|
3. |
Кічук Н. Деякі питання формування готовності майбутніх учителів до проведення краєзнавчої роботи з учнями початкової школи [Електронний ресурс] / Н. Кічук // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 10. - С. 239-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_10_62
|
4. |
Гопченко Є. Д. Зливові опади на території Півдня України [Електронний ресурс] / Є. Д. Гопченко, В. А. Овчарук, Н. С. Кічук // Наукові праці Українського науково-дослідного гідрометеорологічного інституту. - 2012. - Вип. 262. - С. 189-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npundgi_2012_262_14 Розглянуто сучасну науково-методичну базу для нормування максимальних добових опадів. Запропоновано нові підходи з використанням методу сумісного аналізу та забезпеченості забезпеченостей (на прикладі території Півдня України).
|
5. |
Гопченко Є. Д. Проблеми визначення розрахункової тривалості припливу води зі схилів до руслової мережі [Електронний ресурс] / Є. Д. Гопченко, В. А. Овчарук, Н. С. Кічук // Наукові праці Українського науково-дослідного гідрометеорологічного інституту. - 2012. - Вип. 263. - С. 182-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npundgi_2012_263_14 Розглянуто питання щодо вдосконаленням науково-методичної бази розрахунків максимального стоку дощових паводків.
|
6. |
Кічук Н. В. Теоретичні основи формування мислення майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / Н. В. Кічук. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2010. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_1_10
|
7. |
Гопченко Є. Д. Уточнення розрахункових модулів паводкового стоку на річках півдня України [Електронний ресурс] / Є. Д. Гопченко, В. А. Овчарук, М. Є. Романчук, Н. С. Кічук // Український гідрометеорологічний журнал. - 2013. - № 13. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uggj_2013_13_15 Розглянуто науково-методичні підходи щодо встановлення розрахункових характеристик паводкового стоку в басейні р. Південний Буг.
|
8. |
Гопченко Є. Д. Особливості застосування редукційних формул максимального стоку річок [Електронний ресурс] / Є. Д. Гопченко, В. А. Овчарук, Н. С. Кічук // Гідрологія, гідрохімія і гідроекологія. - 2013. - Т. 1. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glghge_2013_1_6
|
9. |
Гопченко Є. Д. Невеликі річки – великі проблеми [Електронний ресурс] / Є. Д. Гопченко, Н. С. Кічук // Гідрологія, гідрохімія і гідроекологія. - 2014. - Т. 3. - С. 16-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glghge_2014_3_4
|
10. |
Кічук Н. С. Розрахункові характеристики дощових опадів на Півдні України [Електронний ресурс] / Н. С. Кічук // Гідрологія, гідрохімія і гідроекологія. - 2014. - Т. 4. - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glghge_2014_4_14
|
11. |
Кічук Н. В. Виховання толерантної особистості в полікультурному середовищі [Електронний ресурс] / Н. В. Кічук // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_20 Проаналізовано особливості виховання толерантної особистості за умов полікультурного соціуму. Розглянуто студентське середовище як одне з найбільш інтенсивних зон етнічної взаємодії. Зафіксовану в "Декларації принципів толерантності" у листопаді 1995 р. 185 державами - членами ЮНЕСКО толерантність подано як необхідну умову спілкування людей різних культур, етнічних і міжконфесійних груп, а також як прийняття й розуміння багатого розмаїття культур нашого світу, форм самовираження й способів вияву людської індивідуальності. Вирізнено кілька рівнів толерантності: толерантність як терпимість, готовність до взаєморозуміння і розуміння інших на основі загальнолюдських цінностей (визнання за кожним права на власну думку), рівень критичного діалогу й розширення власного досвіду за рахунок критичного осмислення різних позицій. Акцентовано увагу на напрямах вияву толерантності – політична, наукова, педагогічна, адміністративна, культурна толерантності. Наголошено, що саме в моделі полікультурного освітнього простору може ефективно формуватися толерантна свідомість. Вияв толерантності у повазі до прав людини означає право дотримання кожним своїх переконань та визнання такого права за іншими, але не терпиме ставлення до соціальної несправедливості чи відмову від своїх переконань.Проанализированы особенности воспитания толерантной личности в условиях поликультурного социума. Рассмотрена студенческая среда как одна из наиболее интенсивных зон этнического взаимодействия. Зафиксированная в "Декларации принципов толерантности" в ноябре 1995 г. 185 государствами - членами ЮНЕСКО толерантность представлена как необходимое условие общения людей разных культур, этнических и межконфессиональных групп, а также как принятие и понимание богатого разнообразия культур нашего мира, форм самовыражения и способов проявления человеческой индивидуальности. Выделено несколько уровней толерантности: толерантность как терпимость, готовность к взаимопониманию и понимание других на основе общечеловеческих ценностей (признание за каждым права на собственное мнение), уровень критического диалога и расширение собственного опыта за счет критического осмысления различных позиций. Акцентировано внимание на направлениях проявления толерантности – толерантность политическая, научная, педагогическая, административная, культурная. Отмечено, что именно в модели поликультурного образовательного пространства может эффективно формироваться толерантное сознание. Проявление толерантности в уважении прав человека означает право соблюдения каждым своих убеждений и признания такого права за другими, но не терпимое отношение к социальной несправедливости или отказ от своих убеждений.The features of education tolerant person in a multicultural society. Student Diversity considered as one of the most intense areas of ethnic interaction. Recorded in the “Declaration of Principles on Tolerance” in November 1995, 185 Member States of UNESCO, tolerance is presented as a necessary condition for communication between people of different cultures, ethnic and interfaith groups, as well as the acceptance and appreciation of the rich diversity of our world's cultures, forms of expression and ways of being human individuality. Identified several levels of tolerance: tolerance of tolerance, understanding and willingness to understanding others on the basis of universal values (recognition of every right to their own opinion), the level of critical dialogue and expand their own experience through critical reflection on various positions. The attention is focused on the areas of manifestation of tolerance - tolerance of political, scientific, educational, administrative and cultural. Noted that it is in the model of multicultural educational environment can be effective formation of tolerance. Manifestation of tolerance in respect of human rights is the right to respect for each of his convictions and the recognition of such a right for others, but not tolerating social injustice or rejection of their beliefs.
|
12. |
Кічук Н. В. Педагогічні основи вивчення студентами своєрідності процесу наукової творчості (рецензія на наукове видання "Творчість і технології в наукових дослідженнях неперервної професійної освіти" за загальною редакцією С. О. Сисоєвої) [Електронний ресурс] / Н. В. Кічук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2008. - Вип. 25. - С. 199-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2008_25_47
|
13. |
Кічук Н. В. Технологізація професійної підготовки вихователя дошкільного закладу освіти: деякі аспекти проблеми [Електронний ресурс] / Н. В. Кічук // Наука і освіта. - 2014. - № 10. - С. 87-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_10_21
|
14. |
Кічук Н. В. Підготовка педагога до професійної діяльності у сучасному інформаційному освітньому середовищі: деякі аспекти проблеми [Електронний ресурс] / Н. В. Кічук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 17. - С. 26-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2012_17_9
|
15. |
Кічук Н. С. Тривалість схилового припливу дощових паводків рідкісної ймовірності перевищення на території Півдня України [Електронний ресурс] / Н. С. Кічук // Гідрологія, гідрохімія і гідроекологія. - 2015. - Т. 1. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glghge_2015_1_9
|
16. |
Кічук Н. В. Запрограмованість результатів вищої освіти особистості як педагогічний сенс болонського реформування [Електронний ресурс] / Н. В. Кічук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2010. - Вип. 28. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2010_28_10
|
17. |
Кічук Н. В. Компетентнісно-орієнтована професійна підготовка педагога: деякі світові досягнення та українські перспективи [Електронний ресурс] / Н. В. Кічук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2013. - Вип. 32. - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2013_32_19
|
18. |
Гопченко Є. Д. Розрахункові характеристики дощових паводків на території півдня України [Електронний ресурс] / Є. Д. Гопченко, В. А. Овчарук, Н. С. Кічук // Вісник Одеського державного екологічного університету. - 2011. - Вип. 11. - С. 161-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodeu_2011_11_21 Розглянуто умови формування максимального стоку дощових паводків на Півдні України, розраховано основні статистичні характеристик паводкового стоку, виконано їх уточнення та узагальнення по території.
|
19. |
Кічук Н. В. Управління ризиками як комплексна діяльність сучасного вишу [Електронний ресурс] / Н. В. Кічук // Наука і освіта. - 2016. - № 4. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2016_4_16
|
20. |
Кічук Н. В. Створення освітнього середовища молодших школярів – особистісно-професійне призначення педагога сучасної школи [Електронний ресурс] / Н. В. Кічук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 1. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2016_1_3
|
| |