Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (125)Журнали та продовжувані видання (9)Автореферати дисертацій (9)Реферативна база даних (90)Авторитетний файл імен осіб (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=ЛАВРЕНТ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 152
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Лаврентьєва Г. П. 
Пропедевтика навчання основ інформатики у старшому дошкільному і молодшому шкільному віці [Електронний ресурс] / Г. П. Лаврентьєва // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 35, вип. 3. - С. 22-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_35_3_5
Висвітлено питання пропедевтики навчання основ інформатики у старшому дошкільному і молодшому шкільному віці. Розкрито принципи, концептуальні засади, механізми реалізації безперервного навчання основ інформатики. Досліджено процеси й особливості використання й упровадження ІКТ у навчально-виховному процесі для дітей дошкільного віку. Визначено чинники, які впливають на ефективність навчання і безпечне використання комп'ютерної техніки, які є суттєвими для збереження здоров'я дітей дошкільного віку. Викладено методичні поради і психолого-педагогічні вимоги до організації навчального середовища, забезпечення психологічного комфорту дитини у використанні комп'ютерних розвивальних ігрових і навчальних засобів, що є суттєвими для здійснення пропедевтики навчання інформаційних технологій.Освещены вопросы пропедевтики обучения основам информатики в старшем дошкольном и младшем школьном возрасте. Раскрыты принципы, концептуальные основы, механизмы реализации непрерывного обучения основам информатики. Исследованы процессы и особенности использования и внедрения ИКТ в учебно-воспитательный процесс детей дошкольного возраста. Определены факторы, влияющие на эффективность обучения и безопасное использование компьютерной техники, существенные для сохранения здоровья детей дошкольного возраста. Изложены методические советы и психолого-педагогические требования к организации учебной среды, направленные на обеспечение психологического комфорта ребенка при использовании компьютерных развивающих игровых и учебных средств, существенные при проведении пропедевтики обучения информационным технологиям.This article highlights the propaedeutic of ICT basics learning in preschool and early school years. It reveals the principles, conceptual frameworks, mechanisms of continuous propaedeutic of learning of ICT basics. It investigates the processes and characteristics of the use and application of ICT in the educational process of children of preschool age. The factors that influence the effectiveness of training and safe use of computer technology that essential to health preservation of preschool children are identified. Methodological advice and psychological and pedagogical requirements for the educational environment, providing psychological comfort of a child being essential for propaedeutic of ICT learning are outlined.
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.885 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Лаврентьєва Г. П. 
Пропедевтика формування інформаційної культури учнів початкової школи [Електронний ресурс] / Г. П. Лаврентьєва // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 37, вип. 5. - С. 53-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_37_5_8
Висвітлено питання пропедевтики формування інформаційної культури учнів у молодшому шкільному віці. Розкрито принципи, концептуальні засади реалізації неперервного розвитку інформаційної культури. Досліджено процеси й особливості використання й упровадження ІКТ у навчально-виховний процес дітей молодшого шкільного віку. Визначено чинники, які впливають на ефективність навчання та безпечне використання комп'ютерної техніки, які суттєві для збереження здоров’я дітей цього віку. Викладено методичні поради і психолого-педагогічні вимоги щодо організації навчального середовища, забезпечення психологічного комфорту дитини під час використання комп’ютерних розвивальних ігрових і навчальних засобів, які є суттєвими для здійснення пропедевтики формування інформаційної культури. Виокремлено суттєві чинники формування інформаційної культури вчителя.Освещены вопросы пропедевтики формирования информационной культуры учащихся в младшем школьном возрасте. Раскрыты принципы, концептуальные основания реализации непрерывного развития информационной культуры. Исследованы процессы и особенности использования и внедрения ИКТ в учебно-воспитательный процесс детей младшего школьного возраста. Определены факторы, влияющие на эффективность обучения и безопасное использование компьютерной техники, существенные для формирования информационной культуры детей этого возраста. Изложены методические советы и психолого-педагогические требования к организации учебной среды, влияющие на обеспечение психологического комфорта ребенка при использовании компьютерных развивающих игровых и учебных средств, для осуществления пропедевтики формирования информационной культуры. Определены существенные направления формирования информационной культуры учителя.The article highlights the propaedeutic of information culture in the early school years. It reveals the principles, conceptual frameworks of continuous development of information culture of a pupil. It investigates the processes and characteristics of the use and application of ICT in the educational process of children of primary school age. The factors that influence the effectiveness of training and safe use of computer technology that essential for information culture formation are identified. Methodological advice and psychological and pedagogical requirements for the educational environment, providing psychological comfort of a child being essential for propaedeutic of information culture are outlined. The main trends of teacher’s informationculture formation are identified.
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.198 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Иванников Р. В. 
Коллекция тропических и субтропических растений in vitro в НБС им. Н. Н. Гришко НАН Украины [Електронний ресурс] / Р. В. Иванников, А. Н. Лаврентьева, Н. С. Иванникова, И. Л. Белякова, Ю. М. Шурыга // Вісник Національного науково-природничого музею. - 2011. - № 9. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnnpm_2011_9_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.506 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Бобось І. М. 
Інтродукція малопоширених овочевих культур родини Гарбузові [Електронний ресурс] / І. М. Бобось, Н. О. Лаврентьєва // Сортовивчення та охорона прав на сорти рослин. - 2013. - № 1. - С. 47-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stopnsr_2013_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.596 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Авдосьев Ю. В. 
Возможности рентгенохирургии в комплексном лечении послеоперационных наружных билиарных фистул [Електронний ресурс] / Ю. В. Авдосьев, В. В. Бойко, Т. А. Гришина, О. В. Лаврентьева // Харківська хірургічна школа. - 2013. - № 1. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Khkhsh_2013_1_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 387.442 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Авдосьев Ю. В. 
Рентгенохирургические вмешательства в комплексном лечении различных заболеваний гепатопанкреатодуоденальной зоны, осложненные механической желтухой [Електронний ресурс] / Ю. В. Авдосьев, В. В. Бойко, Э. Абидов, О. Ю. Лаврентьева // Харківська хірургічна школа. - 2013. - № 2. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Khkhsh_2013_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 523.204 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Лаврентьєва К. В. 
Мобілізація фосфору з ортофосфату кальцію деякими ґрунтовими бактеріями [Електронний ресурс] / К. В. Лаврентьєва, Н. В. Черевач, А. І. Вінніков // Мікробіологічний журнал. - 2011. - Т. 73, № 4. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MicroBiol_2011_73_4_8
Із зразків грунту Дніпропетровської області виділено та відібрано 12 штамів фосфатмобілізувальних бактерій, для яких діаметр зон розчинення ортофосфату кальцію у разі вирощування на агаризованому елективному середовищі перевищував діаметр колоній не менш, ніж удвічі (коефіцієнт розчинення понад 200). Показано, що відібрані штами характеризувались різною швидкістю утворення та діаметром зон розчинення Ca3(PO4)2 навколо колоній. Встановлено, що додавання карбонату кальцію до агаризованого середовища загалом не впливало негативно на процес розчинення культурами ортофосфату кальцію. Відзначено невідповідність між максимальною концентрацією фосфат-іонів у рідкому елективному середовищі та коефіцієнтом відношення діаметра зони розчинення навколо колонії до діаметра самої колонії за три доби культивування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 542.461 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Лаврентьєв А. О. 
Вплив музичного мистецтва на формування естетичної культури студентів [Електронний ресурс] / А. О. Лаврентьєв // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 18(2). - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_18(2)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 250.307 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Лаврентьєва О. 
Моніторинг якості виховної роботи в діяльності класного керівника [Електронний ресурс] / О. Лаврентьєва // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - № 25. - С. 147-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_25_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 216.48 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Ушакова О. С. 
Роль коммуникативной структуры высказывания в формировании содержательной стороны речи младших дошкольников [Електронний ресурс] / О. С. Ушакова, А. И. Лаврентьева // Психолінгвістика. - 2014. - Вип. 15. - С. 162-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2014_15_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 332.814 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Лаврентьєва Г. П. 
Використання комп'ютера у навчанні молодших школярів очима психолога [Електронний ресурс] / Г. П. Лаврентьєва // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 8. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2011_8_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.849 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Дем’яненко В. М. 
Методичні рекомендації щодо оцінювання якості електронних засобів та ресурсів у використанні їх в навчально-виховному процесі [Електронний ресурс] / В. М. Дем’яненко, Г. П. Лаврентьева, М. П. Шишкіна // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 7. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2012_7_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 188.354 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Дем’яненко В. М. 
Методичні рекомендації щодо добору і застосування електронних засобів та ресурсів навчального призначення [Електронний ресурс] / В. М. Дем’яненко, Г. П. Лаврентьєва, М. П. Шишкіна // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2013. - № 1. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2013_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.452 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Лаврентьєва Г. П. 
Пропедевтика формування інформаційної культури учнів у початковій школі [Електронний ресурс] / Г. П. Лаврентьєва // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2013. - № 8. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2013_8_2
Висвітлено питання пропедевтики формування інформаційної культури учнів у молодшому шкільному віці. Розкрито принципи, концептуальні засади реалізації неперервного розвитку інформаційної культури. Досліджено процеси й особливості використання й упровадження ІКТ у навчально-виховний процес дітей молодшого шкільного віку. Визначено чинники, які впливають на ефективність навчання та безпечне використання комп'ютерної техніки, які суттєві для збереження здоров’я дітей цього віку. Викладено методичні поради і психолого-педагогічні вимоги щодо організації навчального середовища, забезпечення психологічного комфорту дитини під час використання комп’ютерних розвивальних ігрових і навчальних засобів, які є суттєвими для здійснення пропедевтики формування інформаційної культури. Виокремлено суттєві чинники формування інформаційної культури вчителя.Освещены вопросы пропедевтики формирования информационной культуры учащихся в младшем школьном возрасте. Раскрыты принципы, концептуальные основания реализации непрерывного развития информационной культуры. Исследованы процессы и особенности использования и внедрения ИКТ в учебно-воспитательный процесс детей младшего школьного возраста. Определены факторы, влияющие на эффективность обучения и безопасное использование компьютерной техники, существенные для формирования информационной культуры детей этого возраста. Изложены методические советы и психолого-педагогические требования к организации учебной среды, влияющие на обеспечение психологического комфорта ребенка при использовании компьютерных развивающих игровых и учебных средств, для осуществления пропедевтики формирования информационной культуры. Определены существенные направления формирования информационной культуры учителя.The article highlights the propaedeutic of information culture in the early school years. It reveals the principles, conceptual frameworks of continuous development of information culture of a pupil. It investigates the processes and characteristics of the use and application of ICT in the educational process of children of primary school age. The factors that influence the effectiveness of training and safe use of computer technology that essential for information culture formation are identified. Methodological advice and psychological and pedagogical requirements for the educational environment, providing psychological comfort of a child being essential for propaedeutic of information culture are outlined. The main trends of teacher’s informationculture formation are identified.
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.845 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Лаврентьєв А. О. 
Формування музичної культури студентів у процесі роботи вокального ансамблю [Електронний ресурс] / А. О. Лаврентьєв // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 11(1). - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_11(1)__22
Розглянуто деякі аспекти формування музичної культури студентів у процесі роботи вокального ансамблю. Виявлено, що комплексний підхід до музично-естетичної діяльності студентів забезпечує ефективність формування музичної культури, визначає вироблення системи вдосконалювання знань, умінь і творчих навичок. Одне з провідних завдань колективного виконавства - зробити музичне мистецтво постійною потребою студента, предметом його захоплення та глибокого інтересу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 140.252 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Криворучко І. А. 
Гепаторенальний синдром у хворих на післятравматичнний панкреатит [Електронний ресурс] / І. А. Криворучко, А. В. Сивожелізов, С. М. Тесленко, О. А. Тонкоглас, О. Ю. Лаврент'єва // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Медицина. - 2009. - Вип. 36. - С. 105-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UNUMED_2009_36_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.038 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Терещенко В. І. 
Організація тренувального процесу в гирьовому спорті під час перехідного періоду підготовки [Електронний ресурс] / В. І. Терещенко, О. М. Лаврентьєв, О. В. Буток, А. В. Дашковська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - Вип. 112(4). - С. 249-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2013_112(4)__62
Попередній перегляд:   Завантажити - 409.05 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Лаврентьєва Г. П. 
Методичні рекомендації з оцінювання психолого-педагогічних характеристик якості електронних освітніх ресурсів [Електронний ресурс] / Г. П. Лаврентьєва // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 41, вип. 3. - С. 92-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_41_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.648 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Лаврентьєв О. М. 
Особливості тактико-технічних дій співробітників правоохоронних органів України при озброєному опорі з використанням вогнепальної зброї - ІІ [Електронний ресурс] / О. М. Лаврентьєв, О. В. Буток, М. О. Панасюк // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2014. - Вип. 1. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2014_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.869 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Лаврентій Р. 
П’єса "Тарас Шевченко" Зенона Тарнавського на сцені Українського молодого театру "Заграва" (1937, реж. В. Блавацький) [Електронний ресурс] / Р. Лаврентій // Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого. - 2014. - Вип. 14. - С. 104-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkkarogo_2014_14_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 387.018 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського