Пошуковий запит: (<.>A=ЛАПІНА$<.>+<.>A=ЛІЛІЯ$<.>+<.>A=ІВАНІВНА$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 62
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Лапіна В.В. Новітні концептуальні інтерпретації інституційного впливу реклами на споживчу поведінку [Електронний ресурс] / В.В. Лапіна // Ринок праці та зайнятість населення. - 2012. - № 4. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpzn_2012_4_12
|
2. |
Лапіна Ю. Г. Сучасні тенденції розвитку сфери інвестиційного банкінгу: проблеми та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / Ю. Г. Лапіна // Економічний форум. - 2013. - № 4. - С. 193-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2013_4_33
|
3. |
Пересадько Г. О. Соціально-економічний розвиток Сумщини: культурне середовище, його розвиток, інновації та перспективи [Електронний ресурс] / Г. О. Пересадько, І. Ф. Козолуп, Ю. Г. Лапіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 196-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_27
|
4. |
Лапіна М. В. Причини глобальної фінансової кризи та шляхи її подолання [Електронний ресурс] / М. В. Лапіна // Труды Одесского политехнического университета. - 2009. - № 1. - С. 189-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2009_1_41
|
5. |
Лапіна В. Визначення поняття "навчальний діалог” у науковій літературі [Електронний ресурс] / В. Лапіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 24(2). - С. 149-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_24(2)__23
|
6. |
Поповенко Н. С. Економічні засади забезпечення сталого розвитку промислових підприємств [Електронний ресурс] / Н. С. Поповенко, І. С. Лапіна, М. В. Кула // Праці Одеського політехнічного університету. - 2013. - Вип. 3. - С. 315-319. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2013_3_64 Викладено результати аналізу сучасного стану розвитку промислових підприємств. Визначено основні причини їх нестабільності. Запропоновано шляхи забезпечення сталого розвитку промислових підприємств за рахунок оптимізації джерел фінансування основного капіталу.
|
7. |
Підгорний А. З. Бюджетування – ефективний засіб управління фінансами ВНЗ [Електронний ресурс] / А. З. Підгорний, Т. С. Корольова, І. С. Лапіна // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2013. - Вип. 2(1). - С. 155-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2013_2(1)__25
|
8. |
Лапіна Ю. Г. Розвиток теоретичних підходів до визначення поняття "інвестиційний банкінг": закордонний та український досвід [Електронний ресурс] / Ю. Г. Лапіна // Mechanism of Economic Regulation. - 2013. - № 3. - С. 179-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mre_2013_3_21
|
9. |
Чорний В. М. Аналіз дисперсного стану рослинної сировини зернового походження [Електронний ресурс] / В. М. Чорний, Ю. Ю. Прищепа, Н. В. Лапіна, Г. В. Ляшко, А. В. Рибачок, Т. Г. Мисюра, Н. В. Попова, Ю. В. Запорожець // Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій]. - 2015. - Вип. 47(2). - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Np_2015_47(2)__19
|
10. |
Лапіна М. Д. Навчальна супервізія як метод професійної підготовки фахівців соціальної роботи [Електронний ресурс] / М. Д. Лапіна // Теорія і практика сучасної психології. - 2016. - № 2. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tpcp_2016_2_17
|
11. |
Лапіна М. Психолого-педагогічні особливості професійного навчання соціальних працівників [Електронний ресурс] / М. Лапіна // Психологія особистості. - 2015. - № 1. - С. 232-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2015_1_26
|
12. |
Лапіна В. В. Пізнавальний потенціал соціально-психологічного підходу до дослідження сучаних рекламних практик [Електронний ресурс] / В. В. Лапіна // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2012. - Вип. 14. - С. 127-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2012_14_19
|
13. |
Лапіна В. В. Концептуальні інтерпретації феномена консьюмеризму в новітній соціології: теоретичний та методичний аспекти [Електронний ресурс] / В. В. Лапіна // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2014. - Вип. 1. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2014_1_7
|
14. |
Лапіна В. В. Соціологія реклами як наукова та навчальна дисципліна: проблема концептуального розвитку [Електронний ресурс] / В. В. Лапіна // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2014. - Вип. 3. - С. 73-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2014_3_12
|
15. |
Лапіна В. В. Феномен прихованої реклами в контексті сучасної типології рекламних практик [Електронний ресурс] / В. В. Лапіна // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2012. - Вип. 15. - С. 141-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2012_15_20
|
16. |
Лапіна В. В. Проблема взаємодоповнення соціологічного та соціально-психологічного підходів до вивчення впливу реклами на соціальні цінності та стилі життя [Електронний ресурс] / В. В. Лапіна // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2012. - Вип. 16. - С. 92-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2012_16_14
|
17. |
Лапіна В. В. Особливості концептуального відображення взаємообумовленості процесів "надлишкового споживання" та маніпулятивного впливу реклами в соціологічних теоріях глобальної модернізації та глобальної залежності [Електронний ресурс] / В. В. Лапіна // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2012. - Вип. 17. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2012_17_9
|
18. |
Лапіна В. В. Проблема ідентифікації концептуальних засад ідеології консьюмеризму в сучасній теоретичній соціології [Електронний ресурс] / В. В. Лапіна // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2013. - Вип. 19. - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2013_19_13
|
19. |
Попова Н. В. Технологія виробництва гіркої настоянки [Електронний ресурс] / Н. В. Попова, А. В. Рибачок, Ю. Ю. Прищепа, Н. В. Лапіна // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2016. - Т. 22, № 1. - С. 219-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2016_22_1_27 Наведено розроблену технологію виробництва гіркої настоянки на основі водних концентратів, яка забезпечить поглиблене вилучення біологічно-активних речовин із пряно-ароматичної сировини, підвищення біологічної цінності, скорочення тривалості процесу, зменшення витрат спирту та перероблення шроту без додаткового випарювання спирту, а також одержання на виході високоякісного до вживання напою. Наведено принципово-технологічну схему виробництва гіркої настоянки, обгрунтовано технологічні рішення, запропоновано апаратурно-технологічну схему виробництва гіркої настоянки та принцип її дії.
|
20. |
Лапіна В.В. Консьюмеризм як концептуальна та методична проблема теорії соціального менеджменту [Електронний ресурс] / В.В. Лапіна // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2015. - № 2(1). - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2015_2(1)__8
|
| |