Пошуковий запит: (<.>A=Лапко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Лапко А. Г. Морально-психологічна підготовка як детермінанта формування професійної майстерності працівників міліції [Електронний ресурс] / А. Г. Лапко // Науковий вісник Національної академії внутрішніх справ. - 2013. - № 2. - С. 341-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvknuvs_2013_2_48
|
2. |
Лапко А. Г. Детермінанти психоемоційної напруженості у професійній діяльності працівників міліції [Електронний ресурс] / А. Г. Лапко // Науковий вісник Національної академії внутрішніх справ. - 2013. - № 3. - С. 332-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvknuvs_2013_3_45
|
3. |
Змій С. О. Інтелектуальні мікропроцесорні модулі для збору та обробки сигналів з об'єктів керування і контролю [Електронний ресурс] / С. О. Змій, А. О. Лапко, В. П. Мороз, О. В. Мороз, Р. В. Турчинов // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2014. - № 4(Дод.). - С. 55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2014_4(Dod
|
4. |
Мороз В. П. Особливості методів розрахунку надійності інформаційно-керуючих систем [Електронний ресурс] / В. П. Мороз, О. В. Мороз, С. О. Змій, Р. В. Турчинов, А. О. Лапко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2014. - № 4(Дод.). - С. 55-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2014_4(Dod
|
5. |
Провотар А. И. Нечеткие системы логического вывода и их применение [Електронний ресурс] / А. И. Провотар, А. В. Лапко, А. А. Провотар // Кибернетика и системный анализ. - 2013. - Т. 49, № 4. - С. 37-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2013_49_4_5
|
6. |
Лапко А. О. Підхід до оцінювання ефективності системи технічного обслуговування пристроїв залізничної автоматики [Електронний ресурс] / А. О. Лапко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 157. - С. 194-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2015_157_34
|
7. |
Лапко А. О. Спосіб визначення чисельності обслуговуючого персоналу в умовах обмеження кількості та зайнятості [Електронний ресурс] / А. О. Лапко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 159. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_159_12
|
8. |
Мороз В. П. Метод діагностування підсистеми залізничної автоматики за допомогою мереж Петрі [Електронний ресурс] / В. П. Мороз, Є. М. Цебро, С. О. Змій, Р. В. Турчинов, А. О. Лапко // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2015. - № 10. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2015_10_8
|
9. |
Дегтярева Е. А. К вопросу о построении инерциальной навигационной системы в условиях наличия значительных перегрузки и угловой скорости на выделенном направлении [Електронний ресурс] / Е. А. Дегтярева, А. Н. Лапко, А. А. Мелешко, Ю. В. Чуча // Космическая техника. Ракетное вооружение. - 2018. - Вып. 1. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ktrv_2018_1_8
|
10. |
Лапко А. Н. Угловая стабилизация объекта, быстро вращающегося вокруг продольной оси [Електронний ресурс] / А. Н. Лапко, А. А. Мелешко // Космическая техника. Ракетное вооружение. - 2018. - Вып. 2. - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ktrv_2018_2_20
|
11. |
Лапко А. О. Експлуатаційні показники роботи пристроїв залізничної автоматики [Електронний ресурс] / А. О. Лапко, О. Ю. Каменєв, В. Г. Сагайдачний, Т. А. Коцюба // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2019. - № 3. - С. 37-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2019_3_7
|
12. |
Каменєв О. Ю. Модель диспетчерського керування взаємозалежними транспортними потоками на промисловому залізничному транспорті [Електронний ресурс] / О. Ю. Каменєв, А. О. Лапко, О. В. Щебликіна, О. В. Лазарєв, М. В. Ушаков // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2018. - Вип. 182. - С. 63-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2018_182_9
|
13. |
Панченко С. Перспективи розвитку дуальної освіти при підготовці висококваліфікованих фахівців залізничного транспорту [Електронний ресурс] / С. Панченко, С. Приходько, О. Каменєв, А. Лапко, Л. Василега, Ю. Терещенко // Новий Колегiум. - 2020. - № 1. - С. 36-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2020_1_8
|
14. |
Каменєв О. Ю. Математичні моделі верифікації ергатичних систем засобів залізничної автоматики [Електронний ресурс] / О. Ю. Каменєв, А. О. Лапко, О. В. Щебликіна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2020. - № 4. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2020_4_3
|
15. |
Щебликіна О. В. Підвищення показників готовності та відновлення систем керування рухом поїздів на основі збільшення глибини контролю [Електронний ресурс] / О. В. Щебликіна, О. Ю. Каменєв, А. О. Лапко, В. Г. Сагайдачний // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2020. - № 3. - С. 32-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2020_3_5
|
16. |
Каменєв О. Ю. Ізоморфізм класів толерантності на різних рівнях ієрархічних систем керування [Електронний ресурс] / О. Ю. Каменєв, А. О. Лапко // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія : Обчислювальна техніка та автоматизація. - 2016. - № 1. - С. 8-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_ota_2016_1_3
|
17. |
Каменєв О. Ю. Прогнозна динаміка впливу людського та технічного чинників на експлуатаційну надійність пристроїв залізничної автоматики [Електронний ресурс] / О. Ю. Каменєв, А. О. Лапко, О. В. Щебликіна // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія : Технічні науки. - 2020. - Вип. 40. - С. 168-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpdty_2020_40_23 Опрацьовано статистику відмов пристроїв та систем залізничної автоматики за останні роки в контексті співвідношення впливу людського і технічного чинників на їх експлуатаційну надійність. Відповідно зроблено висновок про загострення актуальності проблеми модернізації систем та засобів автоматизації на залізничному транспорті із використанням технологій цифровізації технологічних процесів за останні роки в контексті співвідношення впливу людського і технічного чинників на їх експлуатаційну надійність. Із використанням методів квадратичної регресії та ковзного середнього, враховуючи діючі тренди щодо динаміки відмов по рокам, зроблено прогноз співвідношення зазначених чинників до 2030 року. Встановлено, що в разі відсутності комплексної модернізації господарства автоматики та телекомунікацій на залізничному транспорті вже в 2024 році відбудеться зрівняння впливу людського та технічного чинників на експлуатаційну надійність пристроїв автоматизації з подальшим збереженням тренду щодо зростання технічного чинника. Відповідно зроблено висновок про загострення актуальності проблеми модернізації систем та засобів автоматизації на залізничному транспорті із використанням технологій цифровізації технологічних процесів.
|
18. |
Лапко А. О. Шляхи розвитку організації технічного обслуговування залізничної автоматики [Електронний ресурс] / А. О. Лапко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2021. - № 3(дод.). - С. 14-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2021_3(dod
|
19. |
Каменєв О. Ю. Верифікація програмних засобів, реалізованих мовою релейно-контактної логіки [Електронний ресурс] / О. Ю. Каменєв, А. О. Лапко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2019. - № 4(дод.). - С. 91-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2019_4(dod
|
20. |
Лапко А. О. Управління виробничим процесом в умовах дистанції сигналізації та зв’язку [Електронний ресурс] / А. О. Лапко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2017. - № 4(дод.). - С. 81-82 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2017_4(dod
|
| |