![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Лапін Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Теліженко О. М. Напрями вдосконалення бюджетної системи України [Електронний ресурс] / О. М. Теліженко, Є. В. Лапін, М. А. Берфман, О.Ф. Балацький // Вісник Сумського державного університету. Серія : Економіка. - 2014. - № 3. - С. 41-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2014_3_7 Проаналізовано недоліки діючої бюджетної системи України. Параметри бюджетної системи свідчать про їх невідповідність критичним значенням індикаторів стану економічної безпеки. Запропоновано науково-методичні підходи до вдосконалення механізму розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів на основі показників регіонального людського розвитку. Суть підходу полягає у коригуванні розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів у межах окремої області на відносний показник рівня соціально-економічного розвитку. Запропоновано принципово нові підходи до формування бюджетів на основі показників економічного потенціалу території; визначено принципи та методи бюджетної децентралізації.
| 2. |
Теліженко О. М. Система показників використання економічного потенціалу підприємства [Електронний ресурс] / О. М. Теліженко, Є. В. Лапін, А. Ю. Жулавський. // Вісник Сумського державного університету. Серія : Економіка. - 2015. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2015_1_6 Розглянуто особливості використання економічного потенціалу підприємства. Досліджено особливості взаємозв'язку економічного потенціалу підприємства та його окремих підсистем. На основі проведеного аналізу запропоновано напрямки формування механізму управління економічним потенціалом підприємства. Результатом є розроблений загальний алгоритм експрес-методу визначення рівня виробничого потенціалу (як складника загального економічного потенціалу).
| 3. |
Швіндіна Г. О. Проблеми розроблення стратегії розвитку для операторів крафтової продукції (на прикладі пивоварної галузі України) [Електронний ресурс] / Г. О. Швіндіна, В. Д. Стрига, Є. В. Лапін // Вісник Сумського державного університету. Серія : Економіка. - 2019. - № 3. - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2019_3_18 Розглянуто та проаналізовано фактори, які впливають на пивоварну галузь в Україні, зокрема розглянуто взаємозв'язок між розвитком крафтової продукції та продукції масового виробництва. У США і країнах ЄС виробництво крафтового пива зростає і стає привабливим для інвесторів, однак в Україні цей сектор знаходиться під загрозою ліквідації. Через регулюючі заходи, які були недавно введені в дію, величезна конкуренція з великими корпораціями і зниження реальних доходів населення змушує малих виробників пива стикатися з проблемою продовження функціонування. Культура споживання пива є ще однією проблемою в Україні, в той час як в Чехії або Бельгії виробництво пива є шанованим бізнесом, що підтримується місцевими органами влади. Ще однією тенденцією, яка може бути перспективною з точки зору розвитку виробництва крафтового пива, є збільшення споживання безалкогольного пива. Ринок має великий потенціал для зростання, і він може стати стратегічним вікном для місцевих виробників. Проаналізовано соціальні, економічні фактори для розроблення стратегії. Серед основних факторів значну роль зіграла втрата виробничих потужностей на сході країни, скасування ринкових взаємодій з Російською Федерацією, а також пошук нових партнерів. Більш того, за останні роки законодавство кілька разів змінювалося, і одним з найбільш значних змін стали зміни в політиці ліцензування та просування. У цих умовах міні-виробники, включаючи виробників пива, повинні переглянути свої ринкові стратегії і дії на ринку. Розглянуто сучасні тенденції та можливі шляхи подальшого розвитку, запропоновані деякі зміни в стратегії розвитку. Для пивоварів існують дві основні траєкторії: реактивна стратегія і проактивна стратегія. І якщо для реалізації обрана проактивний стратегія, цей сценарій може бути реалізований за допомогою підходів до розробки стратегій Бартлет-Гошал. Мультидомашня стратегія може бути ефективною реакцією на ринкові зміни і стратегічні вікна, що відкрилися в 2018 році (зміни в законодавстві).
|
|
|