Пошуковий запит: (<.>A=Леонтьєва І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Леонтьєва І. М. Формування пізнавального інтересу у вихованців до економічних знань у педагогічній спадщині А.С. Макаренка [Електронний ресурс] / І. М. Леонтьєва // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 29. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_11
|
2. |
Леонтьєва І. До проблеми індивідуалізації навчально-виховного процесу в кінці ХІХ – на початку ХХ століття [Електронний ресурс] / І. Леонтьєва // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 43(2). - С. 279-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_43(2)__42
|
3. |
Леонтьєва І. М. Шляхи формування інтересу учнів до знань у школах України у 50-х рр. ХХ століття [Електронний ресурс] / І. М. Леонтьєва // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 31. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_31_10
|
4. |
Леонтьєва І. М. Досвід формування пізнавального інтересу учнів до економічних знань в умовах профільного навчання в школах України (початок ХХІ століття) [Електронний ресурс] / І. М. Леонтьєва // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 32. - С. 451-457. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_32_63
|
5. |
Леонтьєва І. М. Формування пізнавального інтересу учнів до економічних знань у контексті освітніх процесів в Україні (кінець ХХ ст. – початок ХХІ ст.) [Електронний ресурс] / І. М. Леонтьєва // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 33. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_33_8
|
6. |
Леонтьєва І. В. Становлення і розвиток психолого-педагогічних ідей О. Ф. Лазурського за його листуванням [Електронний ресурс] / І. В. Леонтьєва // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 416-421. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_86 Розглянуто важливу складову творчої спадщини науковця - епістолярій. Він є цікавим не тільки як матеріал для наближення до наукової лабораторії та вивчення біографії видатної особистоті, але і як оригінальний чинник, у якому відображена вся багатогранність духовного життя дослідника, індивідуальні особливості його мислення, принципи роботи та творчі задуми. Проаналізовано листи видатного вченого, психолога і педагога О.Ф. Лазурського, що надало змогу поглибити розкриття його життєвого і творчого шляху, наукових поглядів і світогляду на тлі важливих подій суспільного життя Російської імперії наприкінці ХІХ - початку ХХ ст.Рассмотрена важная составляющая творческого наследия ученого - эпистолярий. Он представляет научный интерес не только как способ приблизиться к научной лаборатории и изучить биографию, но и как оригинальный фактор, в котором отображается вся многогранность духовной жизни исследователя, индивидуальные особенности его мышления, принципы работы и творческие замыслы. Проанализированы письма выдающегося ученого, психолога и педагога А.Ф. Лазурского, которые раскрывают его жизненный и творческий путь, научные и мировоззренческие взгляды на фоне важнейших событий общественной жизни Российской империи конца ХІХ – начала ХХ в.An important part of the creative heritage of the scientist is his epistolary. It is of scientific interest not only as a way of getting closer to the science lab and the study of his biography, but also as the original factor, which displays the multifacetedness of there searcher’s spiritual life, individual features of his thinking, principles of work and creative plans. In the article the letters of an outstanding scientist, psychologist and teacher A.F.Lazurskogo, which expose his life and creative career, scientific and world outlook on the background the major events of public life of the Russian empire of the end of ХІХ and the beginning of ХХ century are analysed.
|
7. |
Леонтьєва І. В. Внесок О. Лазурського у розвиток методології психолого-педагогічного дослідження: метод природного експерименту [Електронний ресурс] / І. В. Леонтьєва // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_3_9
|
8. |
Леонтьєва І. М. Формування професійного інтересу учнів до економічних знань в умовах профільного навчання в школах України [Електронний ресурс] / І. М. Леонтьєва // Педагогіка та психологія. - 2014. - Вип. 46. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2014_46_4
|
9. |
Леонтьєва І. О. Використання АВС - аналізу при плануванні виробництва продукції [Електронний ресурс] / І. О. Леонтьєва // Автоматизация технологических и бизнес-процессов. - 2014. - Vol. 6, Iss. 4. - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/avtib_2014_6_4_22
|
10. |
Леонтьєва І. В. Розроблення о. лазурським експериментальних уроків як внесок у вітчизняну педагогічну психологію [Електронний ресурс] / І. В. Леонтьєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 17. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_17_18
|
11. |
Леонтьєва І. В. Порівняльний аналіз ідей про шкільні характеристики у дослідженнях вітчизняних учених (кінець ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / І. В. Леонтьєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 12. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_12_16
|
12. |
Леонтьєва І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського [Електронний ресурс] / І. В. Леонтьєва // Освітологічний дискурс. - 2015. - № 3. - С. 197-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2015_3_21
|
13. |
Леонтьєва І. О. Шляхи оптимальної адаптації системи управління персоналом воднотранспортного підприємства до змін у підприємницькому середовищі [Електронний ресурс] / І. О. Леонтьєва // Управління розвитком. - 2015. - № 4. - С. 105-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2015_4_18
|
14. |
Леонтьєва І. M. Форми, методи розвитку інтересу до економічних знань учнів загальноосвітніх шкіл України наприкінці ХХ – початку ХХІ століття [Електронний ресурс] / І. M. Леонтьєва // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 52. - С. 274-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_52_31
|
15. |
Леонтьєва І. О. Управління компетенціями воднотранспортного підприємства [Електронний ресурс] / І. О. Леонтьєва // Водний транспорт. - 2015. - Вип. 2. - С. 177-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2015_2_27
|
16. |
Леонтьєва І. В. Історія розвитку вітчизняної педагогічної психології: експериментальні уроки О.Ф. Лазурського (1874–1917) [Електронний ресурс] / І. В. Леонтьєва // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_16 Проаналізовано поняття "експериментальний урок" як обґрунтований О. Лазурським особливий підвид методу природного експерименту, що спрямовувався на психолого-педагогічне дослідження школяра в процесі навчальної діяльності. Висвітлено реалізацію О. Лазурським за допомогою цього методу дослідження особистості дитини та її діяльності, в якій вона виявлялася, а також впливу, який ця діяльність чинить на розвиток самої дитини. Розкрито встановлені вченим індивідуальні вияви школярів на кожному з розроблених експериментальних уроків та можливості експериментальних уроків щодо вивчення та розвитку особистості молодших учнів.Проанализировано понятие "экспериментальный урок" как обоснованный А.Лазурским особого рода прием метода естественного эксперимента для психолого-педагогического исследования школьника в процессе его учебной деятельности. Выявлена реализация А. Лазурским с помощью этого метода исследования личности школьника и его деятельности, в которой она проявлялась и влияние, которое эта деятельность оказывала на развитие индивидуальности ребенка. Раскрыты установленные ученым индивидуальные проявления школьников на каждом из экспериментальных уроков и возможности экспериментальных уроков для изучения и развития личности младших школьников.Analysis of the concept of “experimental lesson” as a reasonable A. Lazurskiy special kind of reception natural experiment method to psycho-pedagogical research student in the learning activities. Deals that A. Lazurskiy using this method not only sought to explore singled personality, but also an activity in which it was detected and the impact that this activity is exerted on child development. Solved found psychologically grounded individual scientists manifestations students at each of the experimental classes and, in this connection, the possibility of experimental lessons on learning and personality development of students.
|
17. |
Леонтьєва І. В. Леонтьєв О. В. Контроль успішності студентів інституту фізичного виховання і спорту в процесі вивчення дисципліни "Рухливі ігри з методикою викладання" [Електронний ресурс] / І. В. Леонтьєв О. В. Леонтьєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 3. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_3_7
|
18. |
Леонтьєва І. О. Кадрова логістика в системі управління воднотранспортним підприємством [Електронний ресурс] / І. О. Леонтьєва // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_20(1)__29
|
19. |
Леонтьєва І. В. Контроль успішності студентів навчально-наукового інституту фізичного виховання і спорту в процесі навчання дисципліни "Туризм та рухливі ігри з методикою викладання" [Електронний ресурс] / І. В. Леонтьєва, О. В. Леонтьєв // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2018. - № 4(2). - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2018_4(2)__3
|
20. |
Леонтьєва І. Освітньо-виховний потенціал природного шкільного експерименту у спадщині О. Лазурського [Електронний ресурс] / І. Леонтьєва // Історико-педагогічний альманах. - 2016. - Вип. 2. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2016_2_9
|
| |