Пошуковий запит: (<.>A=Лещенко М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Лещенко М. Є. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. ХХ ст. [Електронний ресурс] / М. Є. Лещенко. // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_6_44
|
2. |
Семко В. О. Експериментальні дослідження теплопровідності огороджувальних конструкцій із сталевих тонкостінних профілів [Електронний ресурс] / В. О. Семко, М. В. Лещенко, Л. М. Філіпович, А. А. Резніков // Ресурсоекономні матеріали, конструкції, будівлі та споруди. - 2013. - Вип. 25. - С. 606-611. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rmkbs_2013_25_82 Наведено результати експериментальних досліджень теплопровідності огороджувальних конструкцій із сталевих тонкостінних профілів. Виявлено залежність теплофізичних характеристик конструкції від зміни конструктивних параметрів.
|
3. |
Пасенко В. М. Використання матричних методів портфельного аналізу для оцінки ефективності інтеграційних стратегій ТНК [Електронний ресурс] / В. М. Пасенко, М. М. Лещенко // Фінансовий простір. - 2013. - № 2. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fin_pr_2013_2_6
|
4. |
Лещенко М. П. Розвиток інформаційно-комунікаційних і медіа компетентностей учителів у міжнародному педагогічному просторі [Електронний ресурс] / М. П. Лещенко, Л. І. Тимчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 38, вип. 6. - С. 13-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_38_6_4 Охарактеризовано зарубіжний досвід формування комплексу компетентностей, яким має володіти сучасний учитель для розвитку в учнів умінь ефективної діяльності в сучасному інформаційному просторі, виховання у них творчої взаємодії з мас-медіа, що грунтується на навчальних технологіях медіа педагогіки. Висвітлено застосування медіа й інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освіті, спрямованих на розвиток в учителів і учнів критичного сприймання інформації, здатності протистояти культу насильства, жорстокості, надмірної сексуалізації, що нагнітається в медіа продукції. З’ясовано стратегії творчого осмислення та використання медіа у викладанні навчальних дисциплін.Охарактеризован зарубежный опыт формирования комплекса компетенций, которыми должен владеть современный учитель для развития умений учащихся эффективно действовать в современном информационном пространстве, воспитание у них творческого взаимодействия с массмедиа, основанного на учебных технологиях медиа педагогики. Освещено применение в образовании медиа и информационно-коммуникационных технологий (ИКТ), направленных на развитие в учителей и учащихся критического восприятия информации, способности противостоять культу насилия, жестокости, чрезмерной сексуализации, нагнетаемого в медиа продукции. Выявлены стратегии творческого осмысления и использования медиа в преподавании учебных дисциплин.The article describes the international experience of the complex of competences formation which every modern teacher must possess to develop the students’ skills of effective activity in information environment, to bring them to creative interaction with mass media, based on educational technologies of media pedagogy. It is lighted the use of media and information and communication technologies in education, aimed at teachers’ and students’ critical perception development, their ability to resist the cult of violence, brutality, excessive sexualization forced by media production. The strategies of creative interpretation and use of media in teaching activity are identified.
|
5. |
Лещенко М. П. Відкрита освіта у категоріальному полі вітчизняних і зарубіжних учених [Електронний ресурс] / М. П. Лещенко, А. В. Яцишин // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 39, вип. 1. - С. 1-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_39_1_3
|
6. |
Лещенко М. В. Дослідження теплостійкості стінових огороджувальних конструкцій громадських будівель при їх термомодернізації [Електронний ресурс] / М. В. Лещенко, Т. А. Галінська, А. А. Резніков // Збірник наукових праць [Полтавського національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка]. Сер. : Галузеве машинобудування, будівництво. - 2013. - Вип. 4(2). - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpgmb_2013_4(2)__17
|
7. |
Сазонець І. Л. Холдинги в міжнародних злиттях та поглинаннях [Електронний ресурс] / І. Л. Сазонець, М. М. Лещенко // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2011. - Вип. 19. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2011_19_7
|
8. |
Лещенко М. Є. Морально-етичне виховання молодших школярів у педагогіці України в другій половині ХХ ст. [Електронний ресурс] / М. Є. Лещенко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 4. - С. 182-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_4_36
|
9. |
Лещенко М. П. Підходи до стандартизації сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності учнів: польський досвід [Електронний ресурс] / М. П. Лещенко, Л. І. Тимчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 42, вип. 4. - С. 33-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_42_4_5
|
10. |
Лещенко М. Неформальна мистецька освіта - вагомий чинник підвищення якості педагогічної освіти. (Рецензія на монографію Н. В. Сулаєвої "Підготовка вчителя в педагогічному просторі неформальної мистецької освіти". - Полтава : ПНПУ імені Короленка В. Г., 2013. 408 с.) [Електронний ресурс] / М. Лещенко // Естетика і етика педагогічної дії. - 2013. - Вип. 6. - С. 172-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2013_6_18
|
11. |
Лещенко М. П. Діяльність викладача вищого навчального закладу в управлінському дискурсі [Електронний ресурс] / М. П. Лещенко // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(2). - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(2)__4
|
12. |
Лещенко М. П. Михайло Драгоманов і його шкільні вчителі: педагогічний наратив [Електронний ресурс] / М. П. Лещенко, Л. І. Тимчук // Імідж сучасного педагога. - 2015. - № 1. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2015_1_2
|
13. |
Лещенко М. П. Концепції естетичного виховання в науковій думці Польщі [Електронний ресурс] / М. П. Лещенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 9. - С. 274-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_9_36
|
14. |
Лещенко М. П. Особистісно-орієнтовані дослідження педагогічної реальності: методологія, досвід, перспективи [Електронний ресурс] / М. П. Лещенко, Н. В. Сулаєва // Актуальні питання мистецької освіти та виховання. - 2013. - Вип. 2. - С. 15-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmov_2013_2_4
|
15. |
Лещенко М. Є. Всебічний розвиток особистості і самовизначення [Електронний ресурс] / М. Є. Лещенко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2012. - № 1. - С. 148-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2012_1_24 Розглянуто основи всебічного розвитку особистості. Показано, що всебічний розвиток особистості складається з єдності і взаємодії розумового, фізичного, трудового, морального й естетичного виховання. Гармонійний розвиток усіх складових виховання надає можливість для процесу індивідуального самовизначення.
|
16. |
Лещенко М. Є. Соціалізація особистості як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / М. Є. Лещенко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2014_1_26 Розглянуто соціалізацію як процес та результат розвитку особистості. Визначено, що виховання як цілеспрямований процес організації оволодіння соціальним досвідом є складовою процесу соціалізації, а також методом цілеспрямованої соціалізації.
|
17. |
Лещенко М. Є. Моральне виховання: історичний аспект (Україна, друга половина ХХ століття) [Електронний ресурс] / М. Є. Лещенко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1. - С. 253-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2013_1_58
|
18. |
Лещенко М. П. Роль наукової школи академіка НАПН України В. Ю. Бикова в інформатизації освіти і науки України [Електронний ресурс] / М. П. Лещенко, А. В. Яцишин // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2015. - № 8. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2015_8_4
|
19. |
Лещенко М. Сучасні аспекти формування соціальної відповідальності провідних ТНК [Електронний ресурс] / М. Лещенко // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 37(2). - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2014_37(2)__24
|
20. |
Лещенко М. Особливості формування сучасного інституційного середовища міжнародної торгівлі послугами [Електронний ресурс] / М. Лещенко // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 40(2). - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2015_40(2)__12
|
| |