Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Лилик І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Лилик І. 
Особливості поведінки споживачів у нових ринкових економіках [Електронний ресурс] / І. Лилик // Міжнародна економічна політика. - 2008. - Вип. 1-2. - С. 222-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mep_2008_1-2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 675.608 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Лилик І. В. 
Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу [Електронний ресурс] / І. В. Лилик // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 74-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 546.774 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Лилик І. В. 
Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ [Електронний ресурс] / І. В. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.994 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Лилик І. В. 
Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід [Електронний ресурс] / І. В. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_3_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.279 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Лилик І. В. 
Огляд міжнародних стандартів щодо недискримінаційної реклами за ознакою статі та практика впровадження в Україні [Електронний ресурс] / І. В. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 143.834 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Лилик І. В. 
Свідомий споживач як нова маркетингова цінність [Електронний ресурс] / І. В. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_5-6_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 113.474 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Павленко А. Ф. 
Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ [Електронний ресурс] / А. Ф. Павленко, І. В. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_1_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 692.363 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Лилик І. В. 
Ринок обирає кращих. Представлення результатів дослідження МД на фармацевтичному ринку [Електронний ресурс] / І. В. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 906.432 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Лилик І. В. 
Рейтингування спеціалізованих фахових видань [Електронний ресурс] / І. В. Лилик, Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 8-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.99 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Лилик І. 
Ринок маркетингових досліджень в Україні 2011: експертна оцінка та аналіз УАМ [Електронний ресурс] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 14-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.429 Mb    Зміст випуску     Цитування
11.

Лилик І. 
Ринок маркетингових досліджень в Україні 2014 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Електронний ресурс] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 1. - С. 4-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_1_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 4.569 Mb    Зміст випуску     Цитування
12.

Лилик І. 
Огляд ринку маркетингових досліджень за матеріалами ESOMAR [Електронний ресурс] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_6_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 163.654 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Лилик І. 
Досвід українських компаній в налагодженні діалогу з новим споживачем [Електронний ресурс] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. - С. 5-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_1_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.22 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Лилик І. 
Експертна оцінка оборотів маркетингових досліджень в Україні у 2012 році [Електронний ресурс] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. - С. 44-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 977.675 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Лилик І. В. 
Ринок маркетингових досліджень в Україні2013 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Електронний ресурс] / І. В. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 4-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_1-2_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.812 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Лилик І. В. 
Завоювання сектору кредитування для малого та середнього бізнесу [Електронний ресурс] / І. В. Лилик, М. І. Волянська, М. І. Магдік // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 145.289 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Лазебник М. Р. 
Порівняльний аналіз методології класифікації та порядку складання скарг і запитань споживачів в Україні з чинною практикою у Європейському Союзі та вимогами звернення Європейської комісії (SEC(2009)948) від 7.7.2009 [Електронний ресурс] / М. Р. Лазебник, О. І. Лабурцева, І. В. Лилик, С. В. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 9-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.677 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Лилик І. 
Громадські організації та бізнес: діалог 2015 року. Діяльність Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами [Електронний ресурс] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 1-2. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_1-2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.352 Mb    Зміст випуску     Цитування
19.

Лилик І. 
Ринок маркетингових досліджень в Україні 2015 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Електронний ресурс] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 1-2. - С. 19-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_1-2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.911 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Лилик І. В. 
Вплив регуляторної та економічної політики держави на врахування інтересів споживачів у маркетинговій діяльності підприємств в Україні [Електронний ресурс] / І. В. Лилик // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2009. - Вип. 4. - С. 238-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2009_4_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.959 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського