Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (28)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (58)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Листопад О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Листопад О. В. 
Тенденції розвитку інформаційної освіти в умовах переходу до інноваційної моделі [Електронний ресурс] / О. В. Листопад // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 30. - С. 208-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_30_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 408.418 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Скобло Т. С. 
Метод контролю якості металовиробів, заснований на вимірі коерцитивної сили [Електронний ресурс] / Т. С. Скобло, О. Ю. Клочко, С. О Бурцев, О. І. Листопад, Г. Я. Безлюдько, Р. М. Тріщ // Якість технологій та освіти. - 2011. - № 1. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/yakict_2011_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 435.521 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Листопад О. А. 
Аксіологічний і культурологічний підхід до процесу становлення творчої особистості в освіті [Електронний ресурс] / О. А. Листопад // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 110. - С. 137-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_110_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.87 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Павленко О. В. 
Aналіз впливу реставраційного матеріалу на напружений стан твердих тканин відновлюваного зуба на прикладі моляра [Електронний ресурс] / О. В. Павленко, О. П. Листопад, М. А. Долгов // Современная стоматология. - 2013. - № 4. - С. 168-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2013_4_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.655 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Листопад О. 
Зарубіжні теорії менеджменту освітніх інновацій [Електронний ресурс] / О. Листопад // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 4. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_4_16
Проаналізовано сучасні зарубіжні теорії управління інноваційними процесами в освіті. Розглянуто концепції, покладені в основу менеджменту освітніх інновацій, зокрема: теорію управління інноваційними процесами в освіті, інституційний менеджмент, fashion-менеджмент, менеджмент організаційної культури, концепцію раціонального менеджменту. Обґрунтовано нові підходи до роботи зі споживачами інноваційних продуктів й розроблено систему формування міцних зв'язків з ними. Розкрито основні напрями управління споживацькими інноваціями, в тому числі: вивчення загальних потреб споживачів, потреб споживачів інноваційної продукції, соціальні зв’язки зі споживачами, відповідальність виробників інноваційної продукції. Визначено напрями управління інноваційною активністю: задоволення найбільш гострих та актуальних потреб ринку, запровадження блокового підходу в існуючі моделі, адаптація існуючих моделей до нових ринків товарів і послуг. Спрогнозовано тенденції скорочення часу реалізації інноваційного продукту і прискорення інноваційного процесу. Окреслено пріоритетні завдання модернізації сучасного управління освітою.Проанализированы современные зарубежные теории управления инновационными процессами в образовании. Рассмотрены концепции, положенные в основу менеджмента образовательных инноваций, в частности: теория управления инновационными процессами в образовании, институциональный менеджмент, fashion-менеджмент, менеджмент организационной культуры, концепция рационального менеджмента. Обоснованы новые подходы к работе с потребителями инновационных продуктов и разработана система формирования прочных связей с ними. Раскрыты основные направления управления потребительскими инновациями, в том числе: изучение общих потребностей потребителей, потребностей потребителей инновационной продукции, социальные связи с потребителями, ответственность производителей инновационной продукции. Определены направления управления инновационной активностью: удовлетворение наиболее острых и актуальных потребностей рынка, введение блочного подхода к существующей модели, адаптация существующих моделей к новым рынкам товаров и услуг. Спрогнозированы тенденции сокращения времени реализации инновационного продукта и ускорения инновационного процесса. Очерчены приоритетные задачи модернизации современного управления образованием. The paper is dedicated to analysis of foreign educational innovation management; systematization of concepts which lay in the foundation of educational innovation management; extrapolation of the foreign approaches of innovation management on education, aimed at distinguishing the primary tasks of modern education management modernization.
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.996 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Листопад О. А. 
Проблема діагностування творчого потенціалу у дітей у Західній Європі і США [Електронний ресурс] / О. А. Листопад // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 8. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_8_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.057 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Листопад О. А. 
Діагностування творчого потенціалу особистості дитини [Електронний ресурс] / О. А. Листопад // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_30
Досліджено творчий потенціал особистості як ядро креативної обдарованості і розвиненість інтуїції та уяви. Зауважено, що дитина з високим творчим потенціалом вимагає створення особливих психолого-педагогічних умов для свого навчання і розвитку, а не усередненої освіти. Акцентовано увагу на необхідності вироблення критеріїв діагностування творчого потенціалу особистості дитини. Розглянуто лонгітюдне дослідження творчого потенціалу, що передбачає тривале систематичне вивчення одних і тих самих піддослідних, яке надає можливість визначати діапазон вікової та індивідуальної мінливості фаз життєвого циклу людини. Виділено інструментальні та мотиваційні ознаки творчого потенціалу особистості. Підкреслено роль комплексного підходу до ідентифікації дітей з високим творчим потенціалом, що не обмежується психометричними тестами та оцінкою коефіцієнта IQ.Исследован творческий потенциал личности как ядро креативной одаренности и развитость интуиции и воображения. Отмечено, что ребенок с высоким творческим потенциалом требует создания особых психолого-педагогических условий для своего обучения и развития, а не усредненного образования. Акцентировано внимание на необходимости выработки критериев диагностирования творческого потенциала личности ребенка. Рассмотрено лонгитюдное исследование творческого потенциала, предполагающее длительное систематическое изучение одних и тех же испытуемых, которое дает возможность определять диапазон возрастной и индивидуальной изменчивости фаз жизненного цикла человека. Выделены инструментальные и мотивационные признаки творческого потенциала личности. Подчеркнута роль комплексного подхода к идентификации детей с высоким творческим потенциалом, который не ограничивается психометрическими тестами и оценкой коэффициента IQ.Studied creative potential of the individual as the core of the creative talent and the development of intuition and imagination. It is noticed that a child with high creative potential requires the creation of special psycho-pedagogical conditions for their learning and development, rather than average education. The attention is focused on the need to develop criteria for the diagnosis of creativity of the child. Disclosed longitude study creativity involves long systematic study the same subjects, which enables you to define a range of age and individual variability phases of the life cycle. Allocated instrumental and motivational signs of creative potential. Emphasized the role of an integrated approach to the identification of children with high creative potential, which is not limited to psychometric tests and assessment ratio IQ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 373.188 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Павленко О. В. 
Вибір методики відновлення коронок перших молярів (oгляд літератури) [Електронний ресурс] / О. В. Павленко, О. П. Листопад // Современная стоматология. - 2014. - № 2. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2014_2_20
Проблема профілактики та лікування карієсу зубів є актуальною для галузі охорони здоров'я багатьох країн. Рівень захворювання на цю хворобу у світі залишається стабільно високим протягом тривалого часу. В Україні інтенсивна поширеність карієсу є медичною й соціальною проблемою. Для відновлення зруйнованих коронок зубів бокової групи застосовуються як терапевтичні, так і ортопедичні методи стоматологічного лікування. Зокрема, це пломби, прямі реставрації, пломбування та прямі реставрації на штифтових конструкціях (металевих, скловолоконних і пластикових), зубні вкладки лабораторного виготовлення, зубні вкладки прямого виготовлення, напівкоронки лабораторного виготовлення, коронки лабораторного виготовлення (штамповані, литі, суцільнокерамічні), коронки автоматизованого виготовлення. Для точного визначення показань до застосування конкретного методу відновлення коронки враховуються місцеві та загальні умови, розроблено індекси втрати площі оклюзійної поверхні та глибини руйнування коронки зуба.
Попередній перегляд:   Завантажити - 91.093 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Листопад О. А. 
Наркоманія як наслідок недоліків первинної правової соціалізації дітей в сім'ї [Електронний ресурс] / О. А. Листопад // Актуальні проблеми держави і права. - 2004. - Вип. 22. - С. 1035-1040. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdp_2004_22_195
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.113 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Листопад О. П. 
Клінічний аналіз застосування склоіономерного цементу "FUJI IX", GC, Японія, для пломбування порожнин молярів у осіб молодого віку [Електронний ресурс] / О. П. Листопад // Современная стоматология. - 2014. - № 4. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2014_4_5
Мета роботи - визначення ефективності застосування склоіономерного цементу "Fuji IX", GC, Японія, в осіб молодого віку (12 - 18 років) з ортогнатичним прикусом з незначним обсягом руйнування залежно від фізико-хімічних властивостей ротової рідини. Оцінка стану прямих реставрацій здійснювалася через 12 міс з використанням критеріїв ISO, основаних на базі USPHS. Для встановлення зв'язку між станом відновлювальних конструкцій і фізико-хімічними властивостями ротової рідини було визначено градаційну кольорову шкалу, що базується на комплексі властивостей ротової рідини. За результатами дослідження в 1,3 % випадків одну реставрацію, яка розміщувалась у порожнині рота з несприятливими властивостями ротової рідини, рекомендували замінити за всіма критеріями USPHS (оцінка - C). Висновки: ефективність відновлення дефектів твердих тканин зубів перших молярів обсягом до 7,3 % 1,2 та 1 + 2 порожнин за Блеком з використанням склоіономерного цементу "Fuji IX", GC, Японія, упродовж 12-ти міс спостереження становить 98,7 %.
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.261 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Листопад О. П. 
Оцінка ефективності відновлення перших молярів у осіб молодого віку нанонаповненим композитними матеріалами Grandio, Voco, Німеччина [Електронний ресурс] / О. П. Листопад // Молодий вчений. - 2014. - № 7(2). - С. 121-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_7(2)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.185 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Листопад О. А. 
Безперервність творчого розвитку особистості в освіті [Електронний ресурс] / О. А. Листопад // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_27
Розглянуто особливості безперервної освіти, здійснено теоретичний аналіз її особливостей. Підкреслено необхідність створення педагогічних умов для модернізації навчально-виховної роботи в закладах освіти, зокрема, комплексного вивчення результатів всіх видів діяльності особистості дитини, реалізації прав всіх учасників педагогічного процесу, реалізації ідей педагогіки творчості та особистісно-орієнтованої педагогіки в НВП, застосуванні завдань творчого характеру. Звернено увагу на творчий, діалогічний стиль навчання, характерний для безперевної освіти. Зазначено про перспективність дослідження особливостей розвитку творчої особистості на кожному етапі безперервної освіти.Рассмотрены особенности непрерывного образования, осуществлен теоретический анализ его особенностей. Подчеркнута необходимость создания педагогических условий для модернизации учебно-воспитательной работы в учебных заведениях, в частности, необходимости комплексного изучения результатов всех видов деятельности личности ребенка, реализации прав всех участников педагогического процесса, реализации идей педагогики творчества и личностно-ориентированной педагогики в УВП, применении заданий творческого характера. Обращено внимание на творческий, диалогический стиль обучения, характерный для непрерывного образования. Отмечена перспективность исследования особенностей развития личности на каждом этапе непрерывного образования.The features of continuous education are considered, the features of its organization in the context of creative personality’s development are educed and exposed. The theoretical analysis of problem creative’s continuity process is conducted and the necessity of organization continuity’s creative process is reasonable for education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.289 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Листопад О. А. 
Педагогічний супровід розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами педагогіки творчості [Електронний ресурс] / О. А. Листопад // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 15. - С. 203-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2012_15_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 209.39 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Листопад О. 
Тенденції розвитку європейського університету в контексті широкої інноваційної стратегії [Електронний ресурс] / О. Листопад // Вища освіта України. - 2011. - № 4. - С. 88-94 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2011_4_17
Проаналізовано механізм розвитку європейського університету в контексті широкої інноваційної стратегії. Вміщено характеристику стратегічних завдань інноваційного розвитку вищої освіти. Конкретизовано роль та позиції сучасного університету в процесі інноваційного розвитку. Визначено пріоритетні напрями модернізації європейського університету відповідно до широкої інноваційної стратегії. Зазначено, що в контексті економічної прибутковості подальшого розвитку інноваційності європейських університетів передбачено застосування таких моделей: "розвиток нового виробництва", "вузлові науково-дослідні центри", "розвиток існуючого виробництва", "трансплантація", "диверсифікація технологічно споріднених індустрій". Отже, інтеграційні процеси в освітній сфері потребують докладного вивчення європейського досвіду та його врахування в оновленні стратегій розвитку українського університету.Проанализирован механизм развития европейского университета в контексте широкой инновационной стратегии. Приведена характеристика стратегических задач инновационного развития высшего образования. Конкретизированы роль и позиции современного университета в процессе инновационного развития. Определены приоритетные направления модернизации европейского университета в соответствии с широкой инновационной стратегией. Отмечено, что в контексте экономической прибыли дальнейшего развития инновационности университетов предусмотрено применение таких моделей: "развитие нового производства", "узловые научно-исследовательские центры", "развитие существующего производства", "трансплантация", "диверсификация технологически родственных индустрий". Подытожено, что интеграционные процессы в образовательной сфере требуют тщательного изучения европейского опыта и его учета в обновлении стратегии развития украинского университета.The mechanism of the European University in the context of a broader innovation strategy. Put characteristic of the strategic objectives of innovation in higher education. Fleshed out the role and position of the modern university in the process of innovation development. Identified priority areas for modernization of the European University in accordance with a broad innovation strategy. It is noted that in the context of the economic profitability of the further development of innovative universities provide the use of such models: "the development of new production", "nodal R & D centers", "development of existing production", "transplantation", "diversification of technologically related industries". Thus, the integration processes in education requires a careful study of the European experience and its inclusion in the update strategy for the development of Ukrainian university.
Попередній перегляд:   Завантажити - 158.977 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Листопад О. В. 
Форми фінансування і підтримки інноваційних освітніх проектів: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / О. В. Листопад // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 7. - С. 101-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2010_7_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.39 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Сіренко О. Ф. 
Оцінка ефективності застосування індивідуальних абатментів при протезуванні на дентальних імплантатах [Електронний ресурс] / О. Ф. Сіренко, О. П. Листопад // Современная стоматология. - 2016. - № 1. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2016_1_27
Мета дослідження - підвищення ефективності ортопедичного лікування пацієнтів з дефектами зубних рядів за допомогою незнімних суцільнокерамічних конструкцій зубних протезів з опорою на дентальні імплантати шляхом застосування індивідуальних абатментів. Оцінку стабільності ендооссальних дентальних імплантатів проводили за допомогою частотно-резонансного аналізу ("Osstell ISQ"). Для оцінки клінічної ефективності ортопедичного лікування було застосовано критерії оцінки ефективності реставрацій (за Ryge G., 1981), визначення індексу зубного нальоту (PI) (Silness-Lіe), індексу РМА (за Parma), реакції адсорбції мікроорганізмів (РАМ) до лікування, через 3, 6 і 12 міс після встановлення імплантатів. Клінічно доведено ефективність застосування незнімних суцільнокерамічних конструкцій з опорою на ендооссальні дентальні імплантати із застосуванням індивідуальних керамічних абатментів, виготовлених за запропонованою методикою, що підтверджено задоволеністю результатами протезування у 95 % пацієнтів. Висновки: результати ортопедичного лікування 64-х пацієнтів з опорою на дентальні імплантати показали, що застосування суцільнокерамічних ортопедичних конструкцій з опорою на ендооссальні дентальні імплантати із виготовленням індивідуальних керамічних абатментів має високу клінічну ефективність та знижує відсоток ускладнень під час протезування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 160.069 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Листопад О. П. 
Визначення стану ротової рідини, як індикатора вибору методу та способу пломбування каріозних порожнин [Електронний ресурс] / О. П. Листопад // Молодий вчений. - 2014. - № 9. - С. 126-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_9_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.333 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Листопад О. В. 
Вітчизняна реформологія та формування стратегії освітніх змін [Електронний ресурс] / О. В. Листопад // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 7. - С. 242-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_7_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 641.267 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Сіренко О. Ф. 
Порівняльна оцінка ефективності застосування суцільнокерамічних конструкцій із гвинтовою та цементною фіксацією при протезуванніна дентальних імплантатах [Електронний ресурс] / О. Ф. Сіренко, О. П. Листопад // Современная стоматология. - 2016. - № 3. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2016_3_27
Мета роботи - підвищення ефективності ортопедичної реабілітації пацієнтів з дефектами зубних рядів шляхом порівняльної оцінки клінічної ефективності застосування незнімних суцільнокерамічних конструкцій зубних протезів з опорою на дентальні імплантати з гвинтовою та цементною фіксацією. Проведено дослідження 43-х пацієнтів з дистально необмеженими дефектами зубних рядів(однобічними та двобічними) за допомогою загальноклінічних і спеціальних методів. Оцінку стабільності дентальних імплантатів проводили за допомогою частотно-резонансного аналізу ("Osstell ISQ"). Динаміку резорбції кісткової тканини навколо імплантатів визначали за рентгенологічними даними (радіовізіографія, комп'ютерна томографія). Для оцінки стану м'яких тканин, що оточують дентальний імплантат, визначали індекс РМА (за Parma), індекс зубного нальоту (PI) (Silness-Lцe), проводили пробу Шиллєра - Пісарєва до лікування, через 3, 6 і 12 місяців після встановлення імплантатів. Клінічно доведено ефективність застосування незнімних суцільнокерамічних конструкцій з опорою на внутрішньокісткові дентальні імплантати із застосуванням монолітної суцільнокерамічної супраструктури із фрезерованою анатомічною формою ортопедичної конструкції та гвинтовою фіксацією порівняно із традиційними двохкомпонентними протезами з цементною фіксацією в найближчий час та у віддалені строки спостереження. Висновки: результати ортопедичного лікування 43-х пацієнтів з дефектами зубних рядів із застосуванням суцільнокерамічних протезів з опорою на дентальні імплантати показали, що монолітна суцільнокерамічна супраструктура із фрезерованою анатомічною формою ортопедичної конструкції та гвинтовою фіксацією має високу клінічну ефективність, забезпечує тривалу реабілітацію та зниження ризику ускладнень при протезуванні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 159.176 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Листопад О. 
Творчі завдання як засіб розвитку творчих здібностей старших дошкільників [Електронний ресурс] / О. Листопад // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 23. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_23_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 216.949 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського