Пошуковий запит: (<.>A=Литвиненко С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 100
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Литвиненко С. Формування педагогічної рефлексії у процесі професійної підготовки майбутніх учителів в умовах ступеневої освіти [Електронний ресурс] / С. Литвиненко // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.2. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1 Узагальнено теоретичні підходи до розгляду педагогічної рефлексії та обгрунтовано педагогічні умови формування педагогічної рефлексії у ході професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів у процесі ступеневої освіти.
|
2. |
Литвиненко С. Політико–психологічні маніпуляції як засіб керування масами [Електронний ресурс] / С. Литвиненко // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 75. - С. 440-443. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_75_185
|
3. |
Литвиненко С. Л. Прогнозування економічного ефекту від використання інформаційних систем "SolidWorks" вантажними авіаперевізниками України [Електронний ресурс] / С. Л. Литвиненко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 1. - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_1_22 Запропоновано схеми прогнозування економічного ефекту від застосування новітніх інформаційних систем тривимірного твердотільного параметричного моделювання "SolidWorks" під час організації доставки надважких та негабаритних вантажів оригінальної конструкції провідними вантажними авіаперевізниками України.
|
4. |
Литвиненко С. Л. Механізм реалізації спільних проектів авіаперевізників негабаритних вантажів [Електронний ресурс] / С. Л. Литвиненко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 193-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_5_24 Розглянуто питання створення механізму реалізації спільних проектів авіаперевізників негабаритних вантажів, який включає в себе як існуючі проекти, так і пропоновані автором. Основною складовою механізму є інструментальне та модельне наповнення реалізації нових спільних проектів, а також складові факторного впливу на роботу авіакомпаній і реалізацію спільних проектів.
|
5. |
Литвиненко С. Л. Економіко-організаційні засади використання навантажувально-розвантажувального обладнання при авіаперевезенні надважких і негабаритних вантажів [Електронний ресурс] / С. Л. Литвиненко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 6. - С. 150-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_6_20 Надано логічну організаційно-економічну схему використання навантажувально-розвантажувального обладнання під час авіаперевезення надважких і негабаритних вантажів, що відображає економіко-організаційні засади використання цього обладнання. Розроблена схема дозволяє визначити методики, технології, технічні рішення, необхідні для здійснення навантажувально-розвантажувальних робіт унікального надважкого вантажу, та провести оцінювання витрат на перевезення шляхом вирішення багатокритеріальної задачі із попереднім встановленням важливості критеріїв.
|
6. |
Литвиненко С. А. Кіноклуб як форма професійної підготовки майбутніх психологів [Електронний ресурс] / С. А. Литвиненко, В. М. Ямницький // Проблеми сучасної психології. - 2012. - № 2. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2012_2_4
|
7. |
Литвиненко С. Г. Самостійна робота в малих групах як одна з форм роботи у ВНЗ англомовних країн [Електронний ресурс] / С. Г. Литвиненко // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 288-292. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_1_52
|
8. |
Литвиненко С. А. Соціально-педагогічна підготовка майбутніх учителів початкових класів: творче осмислення спадщини В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / С. А. Литвиненко // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 290-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_72 Розглянуто проблему соціально-педагогічної підготовки вчителів початкових класів на основі використання новаторського досвіду науково-педагогічної діяльності В. О. Сухомлинського, спрямованої на об’єднання зусиль школи, сім’ї та громадськості щодо створення оптимальних умов для успішного розвитку та соціалізації дітей.Рассмотрена проблема социально-педагогической подготовки учителя начальных классов на основе использования новаторского опыта научно-педагогической деятельности В. Сухомлинского, направленной на объединение усилий школы, семьи и общественности по созданию оптимальных условий для успешного развития и социализации детей.Article is devoted to the social-pedagogical training of primary school teachers using the innovative practice research and teaching V. O. Sukhomlyns’kyi; aimed for schools, families and community unification; to create optimal conditions for the successful development and children’s socialization.
|
9. |
Литвиненко С. Л. Економічні аспекти мультимодального перевезення унікальних негабаритних вантажів за участю авіатранспорту [Електронний ресурс] / С. Л. Литвиненко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 1. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2013_1_16
|
10. |
Баранник Є. О. Прилади та засоби для діагностики та магнітної нанотерапії раку [Електронний ресурс] / Є. О. Баранник, І. М. Дикан, Г. В. Лінська, С. В. Литвиненко, А. І. Марусенко, В. Е. Орел, В. І. Пупченко, А. В. Романов, А. Д. Шевченко, І. Б. Щепотін // Лучевая диагностика, лучевая терапия. - 2014. - № 1-2. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ldlt_2014_1-2_3 Мета роботи - створення приладів і засобів для діагностики та магнітної нанотерапії (МНТ) раку на основі особливостей ефектів взаємодії УЗ, ЕМ хвиль і магнітних полів з тканинами злоякісних пухлин. Винайдено та втілено у приладах, що промислово виробляються, принципово нові засоби та технології ультразвукової діагностики та МНТ раку, які спираються на досягнення сучасної нанофізики, фізики ультразвуку, біомедичної радіоелектроніки та фізики взаємодії фізичних полів різної природи з тканинами злоякісних пухлин. Доведено, що поєднання діагностичних можливостей ультразвукових приладів серії ULTIMA та можливостей апаратів МАГНІТЕРМ для локальної помірної магнітотермії злоякісних пухлин просторово-неоднорідними електромагнітними та тепловими полями суттєво підвищують ефективність діагностики та МНТ раку.
|
11. |
Власенко Н. И. Нейтронно-защитные свойства гидридов титана и циркония с повышенным содержанием водорода [Електронний ресурс] / Н. И. Власенко, М. Н. Коротенко, С. Л. Литвиненко, В. В. Стовбун, И. А. Морозов, Р. А. Морозова, В. В. Скороход, В. И. Медведев // Ядерна та радіаційна безпека. - 2009. - Т. 12, Вип. 4. - С. 33-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ydpb_2009_12_4_7
|
12. |
Литвиненко С. Г. Навчання студентів вищих навчальних закладів спортивного профілю іноземної мови з урахуванням їх психологічних особливостей [Електронний ресурс] / С. Г. Литвиненко, В. Л. Шепелюк // Мова і культура. - 2013. - Вип. 16, т. 4. - С. 441-444. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2013_16_4_75
|
13. |
Литвиненко С. А. Використання воркшопів у підготовці майбутніх психологів до професійної діяльності [Електронний ресурс] / С. А. Литвиненко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 9. - С. 10-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_9_5
|
14. |
Литвиненко С. В. Аналіз фінансово-економічного стану будівельного комплексу Дніпропетровського регіону [Електронний ресурс] / С. В. Литвиненко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2009. - № 1. - С. 31-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2009_1_7
|
15. |
Литвиненко С. В. Постать Миколи Гоголя в літературно-критичних працях Володимира Базилевського. [Електронний ресурс] / С. В. Литвиненко // Література та культура Полісся. - 2009. - Вип. 53. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ltkp_2009_53_16
|
16. |
Литвиненко С. А. Практика супервізії як засіб формування рефлексивної компетентності майбутніх психологів [Електронний ресурс] / С. А. Литвиненко, В. М. Ямницький // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 168-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_5_32 Визначено завдання супервізії: створення умов для розвитку професійної рефлексії та усвідомлення себе у професії, формування професійної свідомості та мислення, розвиток уміння вступати в різні типи професійної комунікації; застосування студентами отриманих знань, умінь і навичок під час вирішення теоретичних і практичних завдань; формування та вдосконалення необхідних для самостійної професійної діяльності компетенцій, розвиток важливих особистісно-професійних якостей. До найважливіших супервізійних завдань належить підтримка атмосфери довіри, спільного дослідження та діалогу в процесі роботи, що сприяє забезпеченню професійного становлення і розвитку майбутніх психологів. Провідними функціями керівника супервізії є створення оптимальних умов для формування й розвитку у студентів рефлексії та ключових фахових компетенцій, необхідних для вирішення професійних завдань; взаємодія зі студентами й обговорення з ними ходу і результатів виконання професійних завдань і функцій; оцінювання рівня розвитку професійних компетенцій студентів у процесі проходження супервізії; допомога й підтримка студентів в освоєнні ними необхідних професійних функцій.Определены задачи супервизии: создание условий для развития профессиональной рефлексии и осознания себя в профессии, формирование профессионального сознания и мышления, развитие умения вступать в различные типы профессиональной коммуникации; применение студентами полученных знаний, умений и навыков при решении теоретических и практических задач; формирование и совершенствование необходимых для самостоятельной профессиональной деятельности компетенций, развитие важных личностно-профессиональных качеств. К важнейшим супервизионным задачам относится поддержка атмосферы доверия, совместного исследования и диалога в процессе работы, обеспечение профессионального становления и развития будущих психологов. Ведущими функциями руководителя супервизии является создание оптимальных условий для формирования и развития у студентов рефлексии и ключевых профессиональных компетенций, необходимых для решения профессиональных задач; взаимодействие со студентами и обсуждения с ними хода и результатов выполнения профессиональных задач и функций; оценивания уровня развития профессиональных компетенций студентов в процессе прохождения супервизии; помощь и поддержка студентов в освоении ими необходимых профессиональных функций.The article presents a theoretical analysis of reflexive competence of future specialist and specifics of using supervision as a means of forming reflective competence in the professional training of future psychologists. The theoretical analysis of the concept of reflexive competenceis submited, defined its role in the professional activity of the psychologistpractitioner. Reflexivity is an important indicator of personal maturity in the development of competencies and important qualities that allows us to talk about the necessity of forming a reflexive competence of every modern specialist. Analysis of theoretical aspects of reflective competence allows us to consider it in the field of professional activity as a strategic component, integrative quality. The result is an understanding of reflective competence as metacompetence, traced its relationship with the values of the personality. Revealed the structure of reflexive competence.
|
17. |
Литвиненко С. Поема В. Базилевського "Після карнавалу" як діалог поета з М. Гоголем [Електронний ресурс] / С. Литвиненко // Література та культура Полісся. - 2008. - Вип. 45. - С. 149-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ltkp_2008_45_20
|
18. |
Литвиненко С. В. Ключові елементи та моделі самостійної роботи студентів у ВНЗ англомовних країн [Електронний ресурс] / С. В. Литвиненко // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 45. - С. 238-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_45_32
|
19. |
Литвиненко С. Теоретичні основи формування системи ключових показників ефективності вітчизняного вантажного авіаперевізника [Електронний ресурс] / С. Литвиненко // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Економіка і управління. - 2014. - Вип. 30. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_eiu_2014_30_18
|
20. |
Проценко В. В. Застосування німесуліда при комплексному лікуванні хворих з метастатичним ураженням кісток [Електронний ресурс] / В. В. Проценко, О. А. Бур’янов, С. В. Литвиненко // Вісник ортопедії, травматології та протезування. - 2013. - № 2. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Votip_2013_2_9
|
| |