Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (26)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (28)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Локшина О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Локшина О. 
Порівняльна педагогіка: здобутки двохсотлітнього розвитку та сучасні проблеми [Електронний ресурс] / О. Локшина // Порівняльно-педагогічні студії. - 2010. - № 3-4. - С. 6-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2010_3-4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 510.988 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Локшина О. 
До питання про якість та її забезпечення: концептуальні розвідки у зарубіжжі та здобутки України [Електронний ресурс] / О. Локшина // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 4. - С. 73-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_4_13
Проаналізовано позицію міжнародних організацій щодо проблеми якості освіти та її забезпечення у світлі глобалізаційних трансформацій ХХІ ст. Висвітлено погляди зарубіжних учених на феномен якості освіти через призму багатогранності. Проведено порівняння з Україною на рівні нормативних ініціатив і практичних здобутків. На основі узагальнення проаналізованих підходів до компонентів рамки якісної освіти віднесено наступні: ефективність (зовнішня, яка визначає наскільки освітня система відповідає потребам окремого індивідуума і суспільства в цілому і внутрішня – функціонування кожної окремої освітньої установи); продуктивність (співвідношення внеску і результату); доступність як право індивідуума; стійкість (організація стійких умов для кожного індивідуума для здобуття якісної освіти). З опорою на результати компаративної характеристики зарубіжного та українського підходів до якісної освіти наголошено на необхідності підвищення якості національної освіти у ключових стратегічних документах, що визначають розвиток цієї галузі. Проголошено, що якість освіти є національним пріоритетом і передумовою національної безпеки держави, дотриманням міжнародних норм і вимог законодавства України з реалізації права громадян на освіту. Проанализированы позиции международных организаций по проблеме качества образования и его обеспечения в свете глобализационных трансформаций ХХ в. Освещены взгляды зарубежных ученых на феномен качества образования через призму многогранности концепций. Проведено сравнение с Украиной на уровне нормативных инициатив и практических достижений. На основании обобщения проанализированных подходов, к компонентам Рамки качества образования отнесены следующие элементы: эффективность; производительность (соотношение вклада и результата); доступность как право индивидуума; устойчивость (организация устойчивых условий для каждого индивидуума для получения качественного образования). С опорой на результаты компаративной характеристики зарубежного и украинского подходов к качеству образования отмечена необходимость повышения его качества в ключевых стратегических документах, определяющих развитие этой отрасли. Провозглашено, что качество образования является национальным приоритетом и предпосылкой национальной безопасности государства, реализации права граждан на образование.The position of international organizations, i.e. UN, UNESCO, European Union in relation to the problem of education quality and its assurance under globalization transformations of the ХХІ century is analyzed. It is proved that the educational initiatives of all American presidents are oriented to the educational services quality upgrading after the sputnik launch by the USSR in 1957. A conclusion is made that the education quality is considered as one of the ХХІ century priorities by the world community.
Попередній перегляд:   Завантажити - 346.384 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Локшина О. І. 
ІКТ-зорієнтованість змісту шкільної освіти в країнах Європейського Союзу [Електронний ресурс] / О. І. Локшина // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 45, вип. 1. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_45_1_5
Приділено увагу ІКТ-зорієнтованості розвитку змісту шкільної освіти в країнах ЄС після затвердження Європейської довідкової рамки ключових компетентностей для навчання протягом життя у 2006 р. Охарактеризовано освітню політику держав-членів ЄС у напрямі трансформацій шкільної освіти на ІКТ-засади. Розкрито підходи щодо впровадження ІКТ до змісту шкільної освіти, які охоплюють використання міжпредметного підходу, інтеграцію ІКТ знань до змісту навчальних предметів, запровадження окремого навчального предмету. Подано приклади реалізації зазначених підходів на рівні початкової та середньої освіти у країнах ЄС. Виокремлено проблеми, які постають перед країнами ЄС у процесі впровадження ІКТ до змісту шкільної освіти.Уделено внимание ИКТ-ориентированности развития содержания школьного образования в странах ЕС после принятия Европейской справочной рамки ключевых компетентностей для обучения на протяжении жизни в 2006 г. Охарактеризована образовательная политика государств-членов ЕС в направлении трансформаций школьного образования на ИКТ-принципы. Раскрыты подходы к внедрению ИКТ в содержание школьного образования, охватывающие использование междупредметного подхода, интеграцию ИКТ знаний в содержание учебных предметов, внедрение отдельного учебного предмета. Приведены примеры реализации этих подходов на уровне начального и среднего образования; определены проблемы, которые сопровождают страны в процессе внедрения ИКТ идей в содержание школьного образования.The article is devoted to the ICT-orientation of the school education curriculum development in the countries of the European Union after the European Reference Framework of the Key Competences for Lifelong Learning adoption in 2006. The author reveals the approaches of the member states to the ICT implementation into the school curriculum; gives examples of these approaches realization at the primary and secondary school levels; defines the problems which arise during the ICT ideas implementation into the school curriculum.
Попередній перегляд:   Завантажити - 159.106 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Локшина О. І. 
Порівняльна педагогіка в Україні у вимірі розвитку світової компаративістики [Електронний ресурс] / О. І. Локшина // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 1. - С. 36-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 568.042 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Локшина О. І. 
Погляди зарубіжних педагогів на сутнісні характеристики курикулуму [Електронний ресурс] / О. І. Локшина // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2015. - Вип. 1. - С. 38-42 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2015_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.353 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Локшина О. І. 
Порівняльна педагогіка в Національній академії педагогічних наук України: кроки зростання [Електронний ресурс] / О. І. Локшина, Н. М. Авшенюк, О. В. Овчарук, О. В. Бородієнко // Український педагогічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2016_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 965.536 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Локшина О. І. 
Comparative education in Ukraine: trajectory of development [Електронний ресурс] / О. І. Локшина // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 7-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 549.137 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Локшина О. І. 
Європейський вектор трансформації змісту початкової освіти в Україні [Електронний ресурс] / О. І. Локшина // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 68-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_13
Викладено обгрунтування позитивного досвіду розбудови початкової освіти у країнах Європи з проекцією на модернізацію початкової школи в Україні. Акцентовано увагу на перспективних ідеях зарубіжжя для вітчизняної початкової освіти за умов її європейської "векторності".Изложено обоснование позитивного опыта развития начального образования в странах Европы с проекцией на модернизацию начальной школы в Украине. Акцентируется внимание на перспективных идеях за рубежом для отечественного начального образования в условиях ее европейской "векторности".The substantiation of the positive expertise of the primary education development in the European countries with the projection at the primary school modernization in Ukraineisgiven. Attention focuses on foreign perspective ideas for the national primary education inconditions of European vector.
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.148 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Локшина О. І. 
Реформи з подовження тривалості шкільної освіти в країнах ЄС: з досвіду імплементації [Електронний ресурс] / О. І. Локшина // Український педагогічний журнал. - 2017. - № 3. - С. 43-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2017_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 577.168 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Локшина О. 
Відкрита освіта в європейському просторі: стратегія розбудови [Електронний ресурс] / О. Локшина // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 2. - С. 75-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 853.333 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Локшина О. С. 
Визначення токсичності препарату "Зоодізін" для дезінфекції свинарських господарств [Електронний ресурс] / О. С. Локшина // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Ветеринарна медицина. - 2017. - Вип. 11. - С. 141-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_vet_2017_11_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.051 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Локшина О. 
Трансформаційні процеси в початковій освіті країн Євросоюзу: перспективні ідеї для України [Електронний ресурс] / О. Локшина // Початкова школа. - 2015. - № 5. - С. 37-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2015_5_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 55.908 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Локшина О. 
Забезпечення якості вищої освіти в умовах європеїзації України [Електронний ресурс] / О. Локшина // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2018. - Вип. 3-4. - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2018_3-4_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.492 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Локшина О. 
Трансформаційні процеси у шкільній освіті країн Європейського Союзу: роздуми для України [Електронний ресурс] / О. Локшина // Рідна школа. - 2015. - № 1-2. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2015_1-2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 430.835 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Локшина О. 
Навчальний посібник "Порівняльна педагогіка" Марії Чепіль – вітаємо українських компаративістів з новим джерелом компаративних знань [Електронний ресурс] / О. Локшина // Порівняльно-педагогічні студії. - 2015. - № 1. - С. 135-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2015_1_23
Зазначено, що навчальний посібник М. Чепіль (2014) є новим внеском у портфоліо посібників з порівняльної педагогіки. Зроблено спробу, грунтуючись на традиційній формулі побудови підручників з порівняльної педагогіки, започаткувати авторські інновації.Отмечено, что учебное пособие М. Чепель (2014) является новым вкладом в портфолио пособий по сравнительной педагогики. Сделана попытка, основываясь на традиционной формуле построения учебников по сравнительной педагогики, начать авторские инновации.It is indicated that a manual Chepil M. (2014) is a new contribution to the portfolio benefits from comparative pedagogy. An attempt is made, based on the traditional formula of constructing textbooks on comparative pedagogy, copyright launch innovations.
Попередній перегляд:   Завантажити - 153.275 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Локшина О. 
Стратегічні орієнтири міжнародних організацій у галузі освіти [Електронний ресурс] / О. Локшина // Український педагогічний журнал. - 2019. - № 2. - С. 5-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2019_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 585.293 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Локшина О. 
Європейська довідкова рамка ключових компетентностей для навчання впродовж життя: оновлене бачення 2018 року [Електронний ресурс] / О. Локшина // Український педагогічний журнал. - 2019. - № 3. - С. 21-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2019_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 942.168 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Локшина О. 
Європейські концепції професійної підготовки вчителів [Електронний ресурс] / О. Локшина // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2011. - Вип. 2. - С. 204-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2011_2_28
Представлено огляд ключових положень концепцій професійної підготовки вчителів, розроблених європейськими вченими. Проаналізовано різні європейські концепції щодо вирішення педагогічних проблем професійної підготовки вчителів, трансформації старого змісту на новий з чітким передбаченням результатів навчання.Представлен обзор ключевых положений концепций профессиональной подготовки учителей, разработанных европейскими учеными. Проанализированы различные европейские концепции для решения педагогических проблем профессиональной подготовки учителей, трансформации старого содержания на новое с четким прогнозированием результатов обучения.A review of key concepts provisions teacher training developed by European scientists. Analyzed various European concepts to solve educational problems teacher training, the transformation of the old content to the new with a clear prediction of learning outcomes.
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.158 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Локшина О. 
Відповідь світової спільноти на виклики COVID-19 в освіті [Електронний ресурс] / О. Локшина, О. Глушко, А. Джурило, С. Кравченко, Н. Нікольська, О. Шпарик // Український педагогічний журнал. - 2020. - № 3. - С. 14-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2020_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 733.522 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Локшина О. І. 
До питання про сутнісні характеристики освітніх стандартів зарубіжжя [Електронний ресурс] / О. І. Локшина // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 189-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2015_1_39
Обрунтовано необхідність активізації досліджень сутності шкільного курикулуму з метою його адаптації до національних реалій. У ході наукового порівняльно-педагогічного дослідження розглянуто різні підходи до трактування сутності курикулуму й охарактеризовано компоненти найбільш поширених форматів курикулуму: традиційного, розвивального та цілебазованого. Зазначено, що за умов глобалізації відбувається пошук універсального визначення курикулуму, яке б могло використовуватися в освітніх просторах багатьох країн за рахунок його узагальнення. Зазначено про доцільність об'єктивних досліджень позитивів і можливих негативів курикулуму для вітчизняної освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.315 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського