Пошуковий запит: (<.>A=Лорві І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Морохова В. О. Методичні положення комплексного маркетингового аналізу системи збуту [Електронний ресурс] / В. О. Морохова, І. Ф. Лорві // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2011. - Вип. 8. - С. 218-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2011_8_25 Розглянуто особливості ринку ТО. Обгрунтовано методичний підхід аналізу і прогнозування розвитку досліджуваного ринку та пропонується структурно-логічна схема його аналітичного оцінювання. Конкретизовано напрямки, методи та об'єкти аналізу для кожного з підетапів дослідження ринку ТО.
|
2. |
Морохова В. О. Дослідження основних тенденцій розаитку ринку контрольно-вимірювальних приладів України [Електронний ресурс] / В. О. Морохова, І. Ф. Лорві // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2012. - Вип. 9(1.1). - С. 241-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2012_9(1)__30
|
3. |
Лорві І. Ф. Формування стратегії збуту інноваційної продукції [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_2_12
|
4. |
Лорві І. Ф. Особливості системи мотивації на лісогосподарських підприємствах [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві, М. В. Читкайло // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2013. - Вип. 10. - С. 142-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2013_10_17
|
5. |
Лорві І. Ф. Формування та реалізація стратегії збутової діяльності промислового підприємства [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві // Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент. - 2014. - Вип. 11. - С. 167-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2014_11_20
|
6. |
Лорві І. Ф. Складові конкурентоспроможності персоналу підприємства [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві, А. А. Ковтун // Економічний форум. - 2017. - № 2. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2017_2_36
|
7. |
Ковальчук О. В. Просування освітньої послуги у соціальній мережі Facebook [Електронний ресурс] / О. В. Ковальчук, І. Ф. Лорві, М. І. Волочай // Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент. - 2017. - Вип. 14. - С. 134-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2017_14_18
|
8. |
Лорві І. Ф. Ефективність в системі управління товаром [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві // Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент. - 2017. - Вип. 14. - С. 183-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2017_14_24
|
9. |
Лорві І. Ф. Маркетинговастратегія в управлінні містом [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві, О. В. Драченко // Економічні науки. Серія : Регіональна економіка. - 2016. - Вип. 13. - С. 254-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnre_2016_13_21
|
10. |
Стрижеус Л. В. Імідж як кінцевий продукт діяльності підприємства: теоретичний підхід [Електронний ресурс] / Л. В. Стрижеус, І. Ф. Лорві, А. О. Тендюк // Економічний форум. - 2018. - № 2. - С. 257-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2018_2_41
|
11. |
Морохова В. О. Маркетингові аспекти соціальної відповідальності та етики в діяльності підприємств [Електронний ресурс] / В. О. Морохова, О. В. Бойко, І. Ф. Лорві // Економічний форум. - 2019. - № 1. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2019_1_17
|
12. |
Морохова В. О. Маркетингові технології формування конкурентних переваг підприємств [Електронний ресурс] / В. О. Морохова, О. В. Бойко, І. Ф. Лорві // Економічний форум. - 2021. - № 3. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2021_3_14
|
13. |
Лорві І. Ф. Система маркетингового управління на сільськогосподарських підприємствах [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2020. - № 7. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2020_7_8
|
14. |
Лорві І. Ф. Складові управління збутовою діяльністю підприємства [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві, В. О. Морохова, О. В. Бойко // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2020. - № 10(1). - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2020_10(1)__18
|
15. |
Лорві І. Ф. Інструменти Інтернет-маркетингу [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві, С. Я. Войтович // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2021. - № 8(2). - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2021_8(2)__4
|
16. |
Лорві І. Ф. Система маркетингових комунікацій торговельного підприємства [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві, В. О. Морохова, О. В. Бойко // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2021. - № 11(3). - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2021_11(3)__5
|
17. |
Морохова В. О. Маркетинг інновацій як комплексний інструмент досягнення стратегічних цілей підприємства в умовах конкурентного середовища [Електронний ресурс] / В. О. Морохова, О. В. Бойко, І. Ф. Лорві // Економічні науки. Серія : Регіональна економіка. - 2021. - Вип. 18. - С. 123-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnre_2021_18_16
|
18. |
Ковальчук О. В. Стратегії інтернет-маркетингу [Електронний ресурс] / О. В. Ковальчук, І. Ф. Лорві, О. В. Бойко // Економічні науки. Серія : Регіональна економіка. - 2022. - Вип. 19. - С. 100-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnre_2022_19_14
|
19. |
Войтович С. Застосування CRM-технології для автоматизації процесів взаємодії із споживачами закладу послуг [Електронний ресурс] / С. Войтович, І. Лорві, Н. Букало // Економічний форум. - 2022. - № 4. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2022_4_10
|
20. |
Лорві І. Ф. Управління маркетинговими ризиками підприємства на різних етапах життєвого циклу товару [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві, В. В. Мар’юк, Я. М. Лелич // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2023. - № 11(2). - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2023_11(2)__5
|
| |