Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Лорві І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Морохова В. О. 
Методичні положення комплексного маркетингового аналізу системи збуту [Електронний ресурс] / В. О. Морохова, І. Ф. Лорві // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2011. - Вип. 8. - С. 218-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2011_8_25
Розглянуто особливості ринку ТО. Обгрунтовано методичний підхід аналізу і прогнозування розвитку досліджуваного ринку та пропонується структурно-логічна схема його аналітичного оцінювання. Конкретизовано напрямки, методи та об'єкти аналізу для кожного з підетапів дослідження ринку ТО.
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.528 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Морохова В. О. 
Дослідження основних тенденцій розаитку ринку контрольно-вимірювальних приладів України [Електронний ресурс] / В. О. Морохова, І. Ф. Лорві // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2012. - Вип. 9(1.1). - С. 241-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2012_9(1)__30
Попередній перегляд:   Завантажити - 430.294 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Лорві І. Ф. 
Формування стратегії збуту інноваційної продукції [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.97 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Лорві І. Ф. 
Особливості системи мотивації на лісогосподарських підприємствах [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві, М. В. Читкайло // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2013. - Вип. 10. - С. 142-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2013_10_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.651 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Лорві І. Ф. 
Формування та реалізація стратегії збутової діяльності промислового підприємства [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві // Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент. - 2014. - Вип. 11. - С. 167-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2014_11_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.791 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Лорві І. Ф. 
Складові конкурентоспроможності персоналу підприємства [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві, А. А. Ковтун // Економічний форум. - 2017. - № 2. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2017_2_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 505.189 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ковальчук О. В. 
Просування освітньої послуги у соціальній мережі Facebook [Електронний ресурс] / О. В. Ковальчук, І. Ф. Лорві, М. І. Волочай // Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент. - 2017. - Вип. 14. - С. 134-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2017_14_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 481.643 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Лорві І. Ф. 
Ефективність в системі управління товаром [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві // Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент. - 2017. - Вип. 14. - С. 183-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2017_14_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.514 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Лорві І. Ф. 
Маркетинговастратегія в управлінні містом [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві, О. В. Драченко // Економічні науки. Серія : Регіональна економіка. - 2016. - Вип. 13. - С. 254-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnre_2016_13_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 513.098 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Стрижеус Л. В. 
Імідж як кінцевий продукт діяльності підприємства: теоретичний підхід [Електронний ресурс] / Л. В. Стрижеус, І. Ф. Лорві, А. О. Тендюк // Економічний форум. - 2018. - № 2. - С. 257-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2018_2_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 983.775 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Морохова В. О. 
Маркетингові аспекти соціальної відповідальності та етики в діяльності підприємств [Електронний ресурс] / В. О. Морохова, О. В. Бойко, І. Ф. Лорві // Економічний форум. - 2019. - № 1. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2019_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 544.792 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Морохова В. О. 
Маркетингові технології формування конкурентних переваг підприємств [Електронний ресурс] / В. О. Морохова, О. В. Бойко, І. Ф. Лорві // Економічний форум. - 2021. - № 3. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2021_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 589.286 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Лорві І. Ф. 
Система маркетингового управління на сільськогосподарських підприємствах [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2020. - № 7. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2020_7_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 534.945 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Лорві І. Ф. 
Складові управління збутовою діяльністю підприємства [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві, В. О. Морохова, О. В. Бойко // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2020. - № 10(1). - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2020_10(1)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.793 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Лорві І. Ф. 
Інструменти Інтернет-маркетингу [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві, С. Я. Войтович // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2021. - № 8(2). - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2021_8(2)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 436.253 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Лорві І. Ф. 
Система маркетингових комунікацій торговельного підприємства [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві, В. О. Морохова, О. В. Бойко // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2021. - № 11(3). - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2021_11(3)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 543.944 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Морохова В. О. 
Маркетинг інновацій як комплексний інструмент досягнення стратегічних цілей підприємства в умовах конкурентного середовища [Електронний ресурс] / В. О. Морохова, О. В. Бойко, І. Ф. Лорві // Економічні науки. Серія : Регіональна економіка. - 2021. - Вип. 18. - С. 123-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnre_2021_18_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 175.154 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Ковальчук О. В. 
Стратегії інтернет-маркетингу [Електронний ресурс] / О. В. Ковальчук, І. Ф. Лорві, О. В. Бойко // Економічні науки. Серія : Регіональна економіка. - 2022. - Вип. 19. - С. 100-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnre_2022_19_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 159.494 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Войтович С. 
Застосування CRM-технології для автоматизації процесів взаємодії із споживачами закладу послуг [Електронний ресурс] / С. Войтович, І. Лорві, Н. Букало // Економічний форум. - 2022. - № 4. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2022_4_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 759.926 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Лорві І. Ф. 
Управління маркетинговими ризиками підприємства на різних етапах життєвого циклу товару [Електронний ресурс] / І. Ф. Лорві, В. В. Мар’юк, Я. М. Лелич // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2023. - № 11(2). - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2023_11(2)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.186 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського