Пошуковий запит: (<.>A=Лукіна Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Лукіна Т. О. Доступність освіти як показник результативності державного управління освітою в Україні [Електронний ресурс] / Т. О. Лукіна // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2013. - № 3. - С. 114-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadu_2013_3_19
|
2. |
Кравець П. І. Розробка та дослідження технології оцінювання показників нейромережевих моделей MIMO-об'єктів управління [Електронний ресурс] / П. І. Кравець, Т. Й. Лукіна, В. М. Шимкович, І. І. Ткач // Вісник Національного технічного університету України "КПІ". Іформатика, управління та обчислювальна техніка. - 2012. - Вип. 57. - С. 144-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpi_iuot_2012_57_28 Розглянуто комплексний формалізований підхід до реалізації багатоетапної процедури ідентифікації складних динамічних об'єктів з використанням нейромережевих модельних структур, розроблено програмний пакет "MIMO-Plant" в середовищі MatLab, для оцінювання показників нейромережевих моделей MIMO-об'єктів управління, наведено його детальний опис та приклади дослідження.
|
3. |
Лукіна Т. О. Оцінювання ефективності професійного навчання [Електронний ресурс] / Т. О. Лукіна, Л. В. Чайка // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Управління. - 2010. - Вип. 1. - С. 21-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_upravl_2010_1_6
|
4. |
Лукіна Т. О. Реалізація державної освітньої політики щодо дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Т. О. Лукіна, А. Г. Шошова // Університетські наукові записки. - 2014. - № 2. - С. 338-347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2014_2_40
|
5. |
Лукіна Т. Релігійний фактор зовнішньої політики Ірану [Електронний ресурс] / Т. Лукіна // Емінак. - 2012. - № 1-4. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eminak_2012_1-4_11
|
6. |
Лукіна Т. О. Удосконалення механізмів державного управління спеціальними закладами для дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Т. О. Лукіна, А. Г. Шошова // Державне управління: теорія та практика. - 2015. - № 1. - С. 86-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Dutp_2015_1_14
|
7. |
Лукіна Т. Реалізація державної освітньої політики щодо дітей з особливими освітніми потребами: зарубіжні підходи [Електронний ресурс] / Т. Лукіна, А. Шошова // Актуальні проблеми державного управління. - 2014. - Вип. 3. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyo_2014_3_23
|
8. |
Рингач Н. О. Освіта як детермінанта здоров’я у політиці України: орієнтири на шляху досягнення цілей сталого розвитку у світлі Мінської Декларації [Електронний ресурс] / Н. О. Рингач, Т. О. Лукіна // Державне управління: теорія та практика. - 2016. - № 1. - С. 158-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Dutp_2016_1_16
|
9. |
Тригуб П. М. Розвиток курдської проблеми в Туреччині [Електронний ресурс] / П. М. Тригуб, Т. І. Лукіна // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Історія. - 2015. - Т. 264, Вип. 251. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdui_2015_264_251_10
|
10. |
Лукіна Т. О. Управління якістю освіти дорослих як проблема державного управління освітою в Україні [Електронний ресурс] / Т. О. Лукіна // Вісник післядипломної освіти. Серія : Управління та адміністрування. - 2016. - Вип. 2. - С. 54-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpoupra_2016_2_9
|
11. |
Лукіна Т. О. Вплив сучасних змін правових норм на розвиток інклюзивної освіти в галузі дошкільної та загальної середньої освіти в Україні [Електронний ресурс] / Т. О. Лукіна, Г. А. Грищенко // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - 2018. - № 4. - С. 106-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnaddy_2018_4_16 Мета статті - виявлення та обгрунтування характеру впливу змін правових норм на розвиток інклюзивної освіти в Україні. Доведено наявність безпосереднього позитивного впливу законодавчих і нормативно-правових змін на сучасний стан упровадження інклюзивної освіти в ланках дошкільної та загальної середньої освіти. Виявлено та обурунтовано на основі аналізу даних офіційної статистичної інформації Державної служби статистики України та відомчої звітності Міністерства освіти і науки наявний негативний ефект впливу змін правових норм, що виявляється у відсутності комплексного підходу до розв'язання проблеми правового оформлення процесів упровадження інклюзії в освіті, недоліках чинного механізму фінансування цих рівнів освіти, принципів і практики організації навчального процесу, недоліках моделей реалізації спеціальної підготовки кваліфікованих кадрів.
|
12. |
Лукіна Т. О. Загрози реалізації державної політики протидії обмеженню рівного доступу до освіти в Україні [Електронний ресурс] / Т. О. Лукіна // Вісник післядипломної освіти. Серія : Управління та адміністрування. - 2019. - Вип. 9. - С. 10-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpoupra_2019_9_4
|
13. |
Лукіна Т. Зміна моделі державної підсумкової атестації випускників гімназій: організаційно-методичний аспект [Електронний ресурс] / Т. Лукіна // Український педагогічний журнал. - 2020. - № 2. - С. 42-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2020_2_6
|
14. |
Лукіна Т. О. Державна підсумкова атестація випускників гімназій в умовах карантинних обмежень освітного процесу [Електронний ресурс] / Т. О. Лукіна // Вісник післядипломної освіти. Серія : Соціальні та поведінкові науки. - 2020. - Вип. 13. - С. 169-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vispdoso_2020_13_13
|
15. |
Лукіна Т. О. Дистанційне навчання в загальній середній освіті в Україні: доступність та результативність в умовах пандемії [Електронний ресурс] / Т. О. Лукіна // Вісник післядипломної освіти. Серія : Соціальні та поведінкові науки. - 2021. - Вип. 16. - С. 224-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vispdoso_2021_16_16
|
16. |
Лукіна Т. Зарубіжні підходи до розроблення моделей самооцінювання закладів загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / Т. Лукіна // Український педагогічний журнал. - 2022. - № 2. - С. 19-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2022_2_3
|
17. |
Лукіна Т. О. Освітні потреби керівника закладу загальної середньої освіти як індикатор розвитку професійної компетентності [Електронний ресурс] / Т. О. Лукіна // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 20. - С. 106-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2022_20_10
|
18. |
Лукіна Т. Вплив посадового статусу керівника школи на об'єктивність оцінювання ним освітніх та управлінських процесів у закладі освіти [Електронний ресурс] / Т. Лукіна // Український педагогічний журнал. - 2023. - № 2. - С. 94-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2023_2_10
|
19. |
Лукіна Т. Інституційний аудит і самооцінювання закладу освіти: єдність та протиріччя в результатах [Електронний ресурс] / Т. Лукіна // Український педагогічний журнал. - 2023. - № 4. - С. 61-73.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.01.2025 р., через 101 днів
|
20. |
Лукіна Т. В. Оригінальний український домровий репертуар на сучасному етапі розвитку [Електронний ресурс] / Т. В. Лукіна // Українська музика. - 2023. - Число 2. - С. 137-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrmuzyka_2023_2_18
|
| |