Пошуковий запит: (<.>A=Лісіна Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Лісіна Л. О. Модель підготовки вчителя в післядипломній освіті до педагогічного проектування [Електронний ресурс] / Л. О. Лісіна // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 109. - С. 196-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_109_50
|
2. |
Сидоренко В. К. Проектна діяльність як складова професійно-педагогічної культури [Електронний ресурс] / В. К. Сидоренко, Л. О. Лісіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(3). - С. 102-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15(3)__16 Розглянуто місце та специфіку проектної діяльності у структурі професійної культури педагога. Узагальнено сучасні погляди на проектну діяльність як складову професійної культури сучасного педагога. Розкрито особливості реалізації етапів технології формування проектної культури та виявлення психолого-педагогічних умов ефективного формування проектної культури педагогів як інтегративного особистісного утворення.
|
3. |
Лісіна Л. О. Технологія формування культури професійного мислення майбутніх вчителів [Електронний ресурс] / Л. О. Лісіна // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 172-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_5_33 Проаналізовано педагогічні умови організації процесу формування культури професійного мислення у майбутніх вчителів, а саме: особистісно-орієнтовану спрямованість формування культури професійного мислення; включення в структуру навчальних занять інтерактивних методів навчання; орієнтації студентів на самостійну роботу, спрямовану на розвиток самостійності, критичності, креативності мислення; моделювання майбутньої професійної діяльності студентів; розвитку педагогічної рефлексії майбутнього вчителя. Розглянуто зміст модулів і технологій, що застосовуються під час аудиторної та позааудиторної форм навчання: модуль І. "Організація технологічного циклу здійснення складних комунікативних процесів у рамках дискусії"; модуль ІІ. "Схематизовані засоби мислення й способи роботи з ними в процесі керування складною комунікацією"; модуль ІІІ. "Моделювання одиниці розумової діяльності в рамках дискусії"; модуль ІV. "Логіко-розумові оперування із засобами мислення в рамках розумової діяльності". Виявлено фактори, що впливають на розвиток культури мислення студентів ВНЗ у процесі вивчення педагогічних дисциплін, серед яких названо об'єктивні – активна педагогічна взаємодія викладача зі студентами, система розвивальних навчально-пізнавальних завдань, активна участь студента в освітньому процесі, суб'єктивні: професійна спрямованість майбутнього педагога; психологічні здібності та організаційні вміння студента. Проанализированы педагогические условия организации процесса формирования культуры профессионального мышления у будущих учителей, а именно: личностно-ориентированная направленность формирования культуры профессионального мышления; включение в структуру учебных занятий интерактивных методов обучения; ориентация студентов на самостоятельную работу, направленную на развитие самостоятельности, критичности, креативности мышления; моделирование будущей профессиональной деятельности студентов; развитие педагогической рефлексии будущего учителя. Рассмотрено содержание модулей и технологий, применяемых при аудиторной и внеаудиторной форм обучения: модуль I. "Организация технологического цикла осуществления сложных коммуникативных процессов в рамках дискуссии"; модуль II. "Схематизированные средства мышления и способы работы с ними в процессе управления сложной коммуникацией"; модуль III. "Моделирование единицы умственной деятельности в рамках дискуссии"; модуль IV. "Логико-умственные оперирования с способами мышления в рамках умственной деятельности". Выявлены факторы, влияющие на развитие культуры мышления студентов ВУЗ в процессе изучения педагогических дисциплин, среди которых названы объективные - активное педагогическое взаимодействие преподавателя со студентами, система развивающих учебно-познавательных задач, активное участие студента в образовательном процессе; субъективные: профессиональная направленность будущего педагога; психологические способности и организационные умения студента. The article, based on the study of different approaches to the essence of the culture of professional thinking, clarified and elaborated place in the conceptual-terminological apparatus of modern pedagogical science category "culture of pedagogical thinking". Defined methodical conceptional issues of professional culture of thinking and psychological factors that influence the development of culture of teaching thinking. The selected complex of pedagogical conditions of organization of educational process, aimed at the formation of the pedagogical culture of thinking. Thetechnology of formation of culture the professional thinking of future teachers in system of science and methodological supportis proved.
|
4. |
Лісіна Л. О. Організаційно-педагогічні умови підготовки магістрантів до проектування технологій навчання [Електронний ресурс] / Л. О. Лісіна // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 3. - С. 167-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2014_3_30
|
5. |
Лісіна Л. О. Технологія розвитку педагогічної свідомості майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Л. О. Лісіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 38. - С. 207-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_38_29
|
6. |
Лісіна Л. Системний підхід до вдосконалення процесу технологічної підготовки вчителя [Електронний ресурс] / Л. Лісіна // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 109. - С. 96-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_109_15
|
7. |
Лісіна Л. Дистанційна форма навчання в післядипломній освіти вчителів [Електронний ресурс] / Л. Лісіна // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 90. - С. 171-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2010_90_49
|
8. |
Лісіна Л. О. Психолого-педагогічні умови формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Л. О. Лісіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 41. - С. 196-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_41_28
|
9. |
Лісіна Л. О. Діагностика при розробці педагогічних технологій [Електронний ресурс] / Л. О. Лісіна // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 127. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_127_29
|
10. |
Лісіна Л. О. Організаційно-педагогічні умови підготовки вчителя у післядипломній освіті до конструювання навчальних технологій [Електронний ресурс] / Л. О. Лісіна // Вісник післядипломної освіти. - 2009. - Вип. 11(1). - С. 126-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2009_11(1)__18
|
11. |
Лісіна Л. Структура інноваційної діяльності вчителя [Електронний ресурс] / Л. Лісіна // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2013. - Вип. 4(2). - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2013_4(2)__14
|
12. |
Лісіна Л. О. Вплив інформатизації освіти на трансформацію технології навчання у вищій школі [Електронний ресурс] / Л. О. Лісіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 50. - С. 425-432. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_50_57
|
13. |
Лісіна Л. О. Реалізація андрагогічного підходу в умовах магістратури [Електронний ресурс] / Л. О. Лісіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 51. - С. 480-489. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_51_65
|
14. |
Лісіна Л. Методичні особливості розробки і реалізації курсу "Основи інноваційного навчання фізики” [Електронний ресурс] / Л. Лісіна // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 3. - С. 37-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2018_3_6
|
15. |
Лісіна Л. О. Андрагогічна модель підготовки магістрантів у системі заочного навчання педагогічного університету [Електронний ресурс] / Л. О. Лісіна // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2017. - Вип. 1. - С. 248-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2017_1_29
|
16. |
Лісіна Л. О. Сучасні технічні засоби навчання як складник новітніх інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Л. О. Лісіна, В. В. Ткачук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 34. - С. 274-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_34_39 Проаналізовано сучасний стан викладання курсу «Технічні засоби навчання» (ТЗН) в педагогічному ВНЗ. На основі порівняння та зіставлення різних шляхів реалізації дисципліни «Технічні засоби навчання» рекомендовано новий підхід до викладання курсу студентам педагогічних спеціальностей. Запропоновано поділити курс на два складники: апаратні засоби навчання та програмні засоби навчання. Узагальнено, що в результаті вивчення курсу студенти повинні знати: об’єктивність застосування сучасних ТЗН, їх місце та роль у навчальному процесі, основні характеристики та методику їх застосування та вміти: обирати відповідні технічні засоби залежно від напряму педагогічних дій, користуватись обраним технічним засобом, завантажувати відповідне програмне забезпечення та використовувати його на заняттях.Проанализировано современное состояние преподавания курса «Технические средства обучения» (ТСО) в педагогическом ВУЗ. На основе сравнения и сопоставления различных путей реализации дисциплины «Технические средства обучения» рекомендован новый подход к преподаванию курса студентам педагогических специальностей. Предложено разделить курс на две составляющие: аппаратные средства обучения и программные средства обучения. Обобщено, что в результате изучения курса студенты должны знать: объективность применения современных ТСО, их место и роль в учебном процессе, основные характеристики и методику их применения и уметь: выбирать соответствующие технические средства в зависимости от направления педагогических действий, пользоваться выбранным техническим средством, загружать соответствующее программное обеспечение и использовать его на занятиях.Current state of teaching the course “Technical Training Tools” in pedagogical university is analyzed. Based on comparison of different approaches to the “Technical Training Tools” subject, the article suggests a new approach to teaching the pedagogic students who take this course. It is proposed to divide the course into two parts: hardware training tools and software training tools. It is concluded that the students should obtain the following knowledge: objectivity of applying modern technical training tools, their place and role in the educational process, basic features and methods of their applications; and the following skills: choosing suitable technical tools for various pedagogical activities, using the chosen technical tool, downloading necessary software and applying it in class.
|
17. |
Лісіна Л. О. Модель підготовки майбутнього вчителя до інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / Л. О. Лісіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2018. - № 60(2). - С. 95–101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2018_60(2)__20
|