Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Макаренко К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Макаренко В. І. 
Формування творчої компетентності майбутніх лікарів на заняттях з біофізики [Електронний ресурс] / В. І. Макаренко, О. В. Макаренко, К. С. Макаренко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 3. - С. 397-405. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_3_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 607.881 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Макаренко О. 
Компетентнісний підхід до вивчення теми "Поляризація світла. вивчення роботи поляриметра" на занятті з медичної і біологічної фізики [Електронний ресурс] / О. Макаренко, В. Макаренко, К. Макаренко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 12(1). - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_12(1)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.885 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Макаренко О. 
Деякі аспекти розвитку логічного мислення учнів загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / О. Макаренко, К. Макаренко, Л. Матяш // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 10(3). - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_10(3)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 356.526 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Макаренко К. 
Урок фізики в системі особистісно орієнтованого навчання [Електронний ресурс] / К. Макаренко // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 20. - С. 153-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2017_20_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 229.22 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Макаренко К. С. 
Система інтегрованих задач у підготовці майбутніх учителів фізики [Електронний ресурс] / К. С. Макаренко, В. І. Макаренко, О. В. Макаренко // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_18
Розглянуто систему інтегрованих задач, яку можна використати для підготовки майбутніх учителів фізики до проведення уроків у класах з природничим профілем навчання. Задачі інтегрують знання з тем "Гідродинаміка" та "Гемодинаміка", які відповідно вивчаються у фізиці та медицині. Задачі структуровані за дидактичною метою: тренувальні; творчі; дослідницькі; контролювальні. Розкрито, що розуміється під кожним видом задачі; наведено приклади системи інтегрованих задач кожного виду, результати їх практичної апробації, методичний супровід та особливості ефективного функціонування цієї системи в процесі викладання фізики. Тренувальні задачі надають студенту можливість переконатися у своїх знаннях, а інколи слугують для ілюстрації нескладних, але цікавих питань курсу. Творчі задачі вимагають від студентів актуалізації власних знань із метою пошуку розв'язку в змодельованих ситуаціях, виокремлення нових проблем і шляхів їх розв'язання в ситуаціях, контекст яких є загальновідомим. Розв'язування дослідницьких задач призводить до активізації пізнавальної діяльності в процесі з'ясування закономірностей перебігу фізичних процесів. Під час розв'язування такого виду завдань найкращі результати досягаються за умови колективної співпраці з використанням інтерактивної технології мозкового штурму. Контролюючі задачі зорієнтовані на основні компетенції. Процес розв'язування задач доповнюється процесом їх складання. Проаналізовано процес складання задач, розглянуто основні етапи та значення цього процесу для міжпредметної інтеграції, яка розглядається як вищий рівень міжпредметних зв'язків. Показано, що зазначені вище підходи до інтеграції знань можна розглядати з точки зору компетентнісного підходу до підготовки майбутніх учителів фізики, оскільки, піднімають мотиваційний компонент від рівня інтересу до рівня значення такого роду завдань у майбутній професії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.051 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Батаєва К. 
Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності [Електронний ресурс] / К. Батаєва, К. Макаренко, Ю. Полякова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 3. - С. 119-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2017_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.691 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Макаренко К. 
Українізація вищої освіти в період Української Центральної Ради та Гетьманату П. Скоропадського (1917—1918 рр.) [Електронний ресурс] / К. Макаренко // Українознавство. - 2019. - № 2. - С. 192-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukr_2019_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.374 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Макаренко К. С. 
Проектна діяльність майбутніх учителів фізики [Електронний ресурс] / К. С. Макаренко, В. І. Макаренко, О. В. Макаренко, Л. О. Матяш // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 3. - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_3_16
Мета дослідження - розкриття алгоритму проектної діяльності у процесі формування професійної компетентності майбутніх учителів фізики на матеріалі біомеханіки. Для дослідження використовували теоретичний аналіз, структурно-логічний аналіз змісту і структури навчального процесу та спостереження. Подано алгоритм роботи над проектом, який включає чотири етапи: організаційний, аналітичний, дослідницький і контролюючий. Розкрито сутність етапів проекту, наведено приклади на матеріалі біомеханіки, висвітлено особливості реалізації розробленого алгоритму в процесі викладання фізики в поєднанні з груповим методом. При цьому групова навчальна діяльність виконує організаційну функцію. Полягає вона в тому, що студенти навчаються розподіляти обов'язки, спілкуватися один з одним, розв'язувати конфлікти, що виникають у спільній діяльності. В груповій роботі кожен із них бере на себе функції викладача і виконує фахові види діяльності. На першому етапі визначено тему і мету проекту, створено проблемну ситуацію, виділено протиріччя, зформульовано проблему, здійснено пошук варіантів вирішення та обговорення методів дослідження. На другому етапі визначено джерела інформації, здійснено опис кінцевого результату та розподіл завдань, а також формулювання плану роботи. Третій етап включає збір та аналіз зібраної інформації, виконання роботи згідно з планом, формулювання висновків і пропозицій. На контролюючому етапі формулюються результати, відбувається захист проекту та прогнозуються нові проблеми. Висновки: метод проектів як педагогічна технологія передбачає сукупність дослідницьких, пошукових і проблемних методів. Він органічно поєднується з груповим підходом до навчання. Цей підхід можна використати не лише для підготовки майбутніх учителів фізики, а й організувавши аналогічно проектну діяльність під час вивчення інших природничих дисциплін.
Попередній перегляд:   Завантажити - 401.13 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Макаренко О. В. 
Методика складання задач з медичної і біологічної фізики в контексті сучасних педагогічних технологій [Електронний ресурс] / О. В. Макаренко, К. С. Макаренко, В. І. Макаренко, Л. О. Матяш, О. В. Сілкова // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 4. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_4_14
Мета дослідження - розкриття основних етапів складання та розв'язування проблемної ситуації в процесі навчання майбутніх лікарів під час вивчення медичної та біологічної фізики. Для дослідження використовували теоретичний аналіз, структурно-логічний аналіз змісту та структури навчального процесу, спостереження та статистичну обробку результатів дослідження. Надано аналіз процесу складання ситуаційних задач. Вони розкривають основні етапи роботи над проблемною ситуацією: виявлення задачної ситуації (проблеми); виявлення протиріччя у задачній ситуації; створення проблемної ситуації; виявлення та аналіз елементів ситуаційної задачі (первісна модель задачі); короткий запис умови задачі, з використанням рисунків, графіків, схем тощо; повторний аналіз умови задачі з виділенням протиріч і законів, що описують ситуаційну задачу; формулювання проблеми; висунення гіпотез; спрощення умови; вибір методів, прийомів, способів розв'язування задачі; генерація ідей щодо розв'язування задачі; перевірка гіпотез; побудова аналітико-синтетичного ланцюга; розв'язування задачі у загальному вигляді; аналіз моделі задачі, уточнення формулювання умови задачі; обчислення; перевірка й оцінка відповіді до ситуаційної задачі; дослідження задачі, її заключне редагування, постановка нових задач. Висвітлено особливості реалізації розроблених етапів у процесі викладання медичної та біологічної фізики для майбутніх лікарів у поєднанні з груповим методом. Відмічено, що у груповій діяльності викладач корегує роботу студентів опосередковано, керує їх роботою через систему проблемних запитань і така діяльність має характер співпраці. Досліджується вплив типу задачної ситуації на тип складеної задачі. Аналізуючи досвід роботи науковців, методистів і власний із цієї проблеми, можна зробити висновок, що використання завдань на складання проблемних ситуацій значно активізує креативне мислення майбутніх лікарів, сприяє особистісно-орієнтованому процесу навчання. Подальшого дослідження потребує ілюстрація на матеріалі медичної та біологічної фізики кожного з етапів роботи над проблемною ситуацією.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.165 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Макаренко О. 
Зміст та особливості використання електронного посібника "Біологічна фізика" в умовах медичних закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Макаренко, К. Макаренко, В. Макаренко, О. Сілкова, Л. Матяш // Фізико-математична освіта. - 2023. - Т. 38, № 1. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2023_38_1_8
Актуальною проблемою для сучасної вищої школи є розроблення та використання в навчальному процесі цифрових інструментів, які можна використовувати для забезпечення аудиторної, самостійної та дистанційної форм навчання. Мета дослідження - розкриття змісту та умов функціонування електронного навчального посібника "Біологічна фізика" під час вивчення медичної та біологічної фізики майбутніми лікарями в медичних ЗВО. З метою з'ясування стану розробленості проблеми дослідження в педагогічній теорії та практиці використано: теоретичний аналіз, порівняння, узагальнення та систематизацію. Для досягнення мети застосовано: анкетування майбутніх лікарів із метою визначення типу сприйняття інформації; педагогічне спостереження за їх роботою з електронним посібником; експертне оцінювання з метою виявлення форм, що активізують функціонування електронного посібника. Результати анкетування оброблено статистичними методами. Проаналізовано зміст та умови функціонування електронного навчального посібника "Біологічна фізика". В структурі кожної з його тем виділено теоретичну та практичну частини та засоби для самоконтролю. Цю структуру розглянуто на прикладі вивчення однієї з тем. Показано реалізацію переходів до різних видів діяльності. Розкрито компетентнісний підхід до навчання. Виділено умови функціонування електронного посібника в навчанні майбутніх лікарів, серед яких: урахування типів сприйняття інформації майбутніми лікарями; створення специфічного освітнього середовища в центрі якого є комп'ютер; гармонійне поєднання електронного посібника з іншими засобами навчання; врахування його особливостей при виборі форм і методів навчання; врахування специфіки дистанційного навчання при його використанні. Аналіз досвіду науковців, методистів і власного дослідження виділених умов функціонування електронного навчального посібника "Біологічна фізика", можна зробити висновок, що його використання активізує роботу студентів. Подальшого дослідження потребує серія електронних посібників із використанням задач і вправ медико-біологічного змісту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 576.246 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського