Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (35)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Макаров Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Тимошенко Р. 
Погляд на воєнну доктрину позаблокової України [Електронний ресурс] / Р. Тимошенко, Ф. Сагатюк, Ю. Макаров // Політичний менеджмент. - 2011. - № 4. - С. 126-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2011_4_17
Проаналізовано воєнні доктрини різних країн світу, розглянуто їх суть, наведено методологічні та функціональні підходи щодо оновлення Воєнної доктрини України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.174 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Говоруха В. В. 
Исследования бокового износа рельсов при механическом взаимодействии пути и колес ходовой части вагонов на криволинейных участках пути [Електронний ресурс] / В. В. Говоруха, Ю. А. Макаров // Геотехнічна механіка. - 2017. - Вип. 134. - С. 125-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gtm_2017_134_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.062 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Говоруха В. В. 
Повышение износостойкости и устойчивости рельсового пути криволинейных участков малых радиусов [Електронний ресурс] / В. В. Говоруха, Ю. А. Макаров, Л. П. Семидетная // Геотехнічна механіка. - 2018. - Вип. 142. - С. 103-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gtm_2018_142_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 722.712 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Макаров Ю. О. 
Проблеми наднормативного бокового зносу рейок на ділянках зі складними умовами експлуатації [Електронний ресурс] / Ю. О. Макаров // Залізничний транспорт України. - 2019. - № 3. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2019_3_10
Проаналізовано фактори підвищеного бічного зносу рейок на ділянках зі складними умовами експлуатації. Визначено характеристики складних умов експлуатації. Мета досліджень - визначення впливу чинників на інтенсивність бічного зносу рейок і гребенів колісних пар за складних умов експлуатації. Результати мають бути спрямовані на зменшення інтенсивності бічного зносу рейок і реборд коліс ходової частини рухомого складу, вибір конструкції верхньої будови колії, типів скріплення на залізобетонних шпалах для складних умов експлуатації.Проаналізовано фактори підвищеного бічного зносу рейок на ділянках зі складними умовами експлуатації. Визначено характеристики складних умов експлуатації. Мета досліджень - визначення впливу чинників на інтенсивність бічного зносу рейок і гребенів колісних пар за складних умов експлуатації. Результати мають бути спрямовані на зменшення інтенсивності бічного зносу рейок і реборд коліс ходової частини рухомого складу, вибір конструкції верхньої будови колії, типів скріплення на залізобетонних шпалах для складних умов експлуатації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.149 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Говоруха В. В. 
Исследование бокового износа головки рельсов в криволинейных участках пути с особо малыми радиусами кривизны [Електронний ресурс] / В. В. Говоруха, Ю. А. Макаров, В. К. Кизилов, Т. П. Собко, Л. П. Семидетная // Геотехнічна механіка. - 2019. - Вип. 149. - С. 111-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gtm_2019_149_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 518.956 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Демченко С. М. 
Проблеми застосування стаціонарних рейкозмащувальних пристроїв на залізницях АТ "Укрзалізниця" [Електронний ресурс] / С. М. Демченко, Ю. О. Макаров, А. А. Татуревич // Залізничний транспорт України. - 2020. - № 1. - С. 25-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2020_1_6
Визначено проблеми застосування стаціонарних рейкозмащувальних пристроїв на залізницях АТ "Укрзалізниця". Лубрикація є одним з найважливіших інструментів забезпечення ефективної взаємодії в системі "колесо-рейка", енерго- та ресурсозбереження, одним з найбільш ефективних заходів щодо зниження інтенсивності бічного зносу рейок і елементів стрілочних переводів, а також зносу бандажів колісних пар і коліс рухомого складу. Досвід експлуатації рейкозмащувачів показує, що високий рівень економічної ефективності та розвиток систем колійної лубрикації неможливі без комплексного рішення завдань: організація ефективного сервісного обслуговування устаткування на місцях експлуатації; модернізація устаткування, що експлуатується; ефективне технічне обслуговування устаткування впродовж усього життєвого циклу. Впровадження сучасних стаціонарних рейкозмащувальних пристроїв на залізницях АТ "Укрзалізниця" надасть змогу зменшити інтенсивність бічного зносу рейок та елементів стрілочних переводів з метою подовження їх терміну експлуатації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 713.332 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Демченко С. М. 
Впровадження нових конструкцій пружних рейкових скріплень на залізницях України [Електронний ресурс] / С. М. Демченко, А. А. Татуревич, Ю. О. Макаров // Залізничний транспорт України. - 2022. - № 1. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2022_1_4
Наведено інформацію щодо результатів експлуатаційних випробувань рейкових пружних скріплень типу Vossloh System W-30 компанії "Фосло Фастейнинг Системс ГмбХ" та SBS W SL-1-900-R65 компанії "SCHWIHAG AG", які добре зарекомендували себе на залізницях багатьох країн світу. Скріплення Vossloh та SBS надійні та легкі в обслуговуванні, що забезпечує постійну підтримку заданих параметрів колії. Для визначення технічних характеристик скріплень в умовах експлуатації на залізницях України було вкладено ділянки колії з дослідними скріпленнями у регіональній філії "Одеська залізниця". Експлуатаційні випробування обох типів скріплень виконувалися з метою визначення відповідності параметрів скріплень реальним умовам експлуатації на головних коліях АТ "Укрзалізниця", а також прийняття рішення щодо впровадження скріплень в постійну експлуатацію.
Попередній перегляд:   Завантажити - 516.958 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Мямлін С. В. 
Зменшення зносу пари "колесо-рейка" шляхом удосконалення технології лубрикації [Електронний ресурс] / С. В. Мямлін, Ю. О. Макаров, Р. Ю. Залеський // Залізничний транспорт України. - 2022. - № 4. - С. 27-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2022_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.447 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Демченко С. М. 
Вплив різних типів проміжних рейкових скріплень на інтенсивність зносу рейок в кривих ділянках колії [Електронний ресурс] / С. М. Демченко, А. А. Татуревич, Ю. О. Макаров // Залізничний транспорт України. - 2023. - № 1. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2023_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 554.221 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського