Пошуковий запит: (<.>A=Малащенко В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 71
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Малащенко В. Вплив форми пазів півмуфт на напружено-деформований стан кулькових муфт стартерів [Електронний ресурс] / В. Малащенко // Машинознавство. - 2008. - № 5. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2008_5_8
|
2. |
Малащенко В. Б. Класифікація загроз економічній безпеці підприємства в контексті сучасних технологій запобігання й протидії [Електронний ресурс] / В. Б. Малащенко // Аналітика і влада. - 2011. - № 4. - С. 39-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/avlad_2011_4_8
|
3. |
Малащенко В. О. Будова та силова взаємодія елементів муфти з прямими пазами веденої півмуфти [Електронний ресурс] / В. О. Малащенко, В. В. Малащенко, А. О. Борис // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Оптимізація виробничих процесів і технічний контроль у машинобудуванні та приладобудуванні. - 2013. - № 760. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPO_2013_760_14 На базі попередніх досліджень розроблено досконалішу конструкцію кулькової муфти вільного ходу КМВХ осьової дії для стартерів двигунів внутрішнього згоряння. Визначено силову взаємодію для випадку, коли пази однієї півмуфти є прямими, що спрощує технологію виготовлення.
|
4. |
Малащенко В. О. Аналіз кінематики модифікованого опорно-поворотного пристрою автокранів [Електронний ресурс] / В. О. Малащенко, В. М. Гелетій, В. В. Федик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. - 2013. - № 759. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPDM_2013_759_11 Наведено будову, принцип роботи та аналіз кінематики проковзуваня торцевих поверхонь дотику роликів з біговими доріжками сусідніх роликів. Надані аналітичні вирази шуканих кінематичних параметрів надають змогу оцінити зменшення тертя між елементами опорно-поворотного пристрою за рахунок проведення модифікації торців робочих роликів.
|
5. |
Малащенко В. О. Методика експериментального дослідження динаміки шпонкових з’єднань під час періодичного навантаження [Електронний ресурс] / В. О. Малащенко, О. Р. Стрілець, В. М. Стрілець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. - 2013. - № 759. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPDM_2013_759_12 Описано методику експериментальних досліджень динаміки пружних шпонкових з'єднань під час періодичного навантаження та зроблено відповідні висновки у порівнянні з жорсткими шпонковими з'єднаннями.
|
6. |
Малащенко В. О. Передавання енергії та динамічні характеристики приводів з автоматичними інерційно-вакуумними муфтами [Електронний ресурс] / В. О. Малащенко, В. А. Федорук // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Проблеми механічного приводу. - 2013. - № 41. - С. 64-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpipmp_2013_41_14
|
7. |
Малащенко В. О. Експериментальні дослідження динаміки пружних шпонкових з’єднань при ударному короткочасному навантаженні без урахування сил тертя [Електронний ресурс] / В. О. Малащенко, О. Р. Стрілець, В. М. Стрілець // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. - 2013. - № 5. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2013_5_7
|
8. |
Малащенко В. О. Залежність тривалості вмикання кулькової муфти стартера транспортних засобів від її геометричних параметрів [Електронний ресурс] / В. О. Малащенко, П. М. Гащук, В. В. Малащенко // Підйомно-транспортна техніка. - 2013. - № 1. - С. 32-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2013_1_5
|
9. |
Малащенко В. О. Вплив тертя на величину передавального моменту кулькової обгінної муфти стартера автомобілів [Електронний ресурс] / В. О. Малащенко, М. П. Мартинців, В. В. Малащенко // Підйомно-транспортна техніка. - 2013. - № 1. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2013_1_10
|
10. |
Малащенко В. О. Інерційно-фрикційні муфти без веденої напівмуфти, їх принцип роботи та деякі динамічні характеристики [Електронний ресурс] / В. О. Малащенко, В. А. Федорук, В. М. Стрілець // Підйомно-транспортна техніка. - 2013. - № 1. - С. 76-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2013_1_11
|
11. |
Малащенко В. О. Дослідження роботи приводів канатних лісотранспортних установок із врахуванням багатошарового намотування каната [Електронний ресурс] / В. О. Малащенко, М. П. Мартинців, В. В. Бариляк // Підйомно-транспортна техніка. - 2013. - № 2. - С. 29-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2013_2_6
|
12. |
Малащенко В. О. Силова взаємодія у кульковій обгінній муфті з урахуванням тертя [Електронний ресурс] / В. О. Малащенко, В. В. Малащенко // Підйомно-транспортна техніка. - 2013. - № 2. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2013_2_10
|
13. |
Малащенко В. О. Оптимізація габаритів запобіжних фрикційних муфт шляхом уточнення коефіцієнту тертя [Електронний ресурс] / В. О. Малащенко, П. С. Коруняк, В. В. Малащенко, А. О. Борис // Підйомно-транспортна техніка. - 2013. - № 3. - С. 21-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2013_3_4
|
14. |
Малащенко В. О. Обгрунтування кінематично-силових параметрів з’єднань змінної жорсткості транспортних засобів [Електронний ресурс] / В. О. Малащенко, В. В. Ніколайчук // Підйомно-транспортна техніка. - 2013. - № 3. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2013_3_12
|
15. |
Малащенко В. О. Міцність витків спеціальної нарізі для самогальмівних зєднань транспортних засобів [Електронний ресурс] / В. О. Малащенко, Б. Т. Матвіїв, В. В. Федик // Підйомно-транспортна техніка. - 2013. - № 4. - С. 60-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2013_4_9
|
16. |
Малащенко В. О. Оцінка впливу тертя на силову характеристику кулькових запобіжних муфт механічних приводів [Електронний ресурс] / В. О. Малащенко, В. В. Малащенко, О. В. Щербак // Автомобильный транспорт. - 2012. - Вып. 31. - С. 168-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2012_31_30 Проведено аналітичні дослідження впливу тертя на величини моменту вимикання нової запобіжної муфти з кількісним аналізом рівнів його залежності від конструктивних чинників. Одержані практичні результати наведено у вигляді математичних виразів, таблиць і графіків.
|
17. |
Малащенко В. О. Узагальнення наукових здобутків львівського відділення підйомно-транспортної академії наук України [Електронний ресурс] / В. О. Малащенко, О. І. Сороківський // Підйомно-транспортна техніка. - 2014. - № 1. - С. 4-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2014_1_3
|
18. |
Малащенко В. О. Розширення функціональних можливостей пружно-кулькових муфт траспортних засобів [Електронний ресурс] / В. О. Малащенко, П. С. Коруняк, І. О. Ніщенко, В. В. Федик // Підйомно-транспортна техніка. - 2014. - № 2. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2014_2_3
|
19. |
Малащенко В. О. Навантаження нарізі під час затягування гайки [Електронний ресурс] / В. О. Малащенко, Б. Т. Матвіїв, В. В. Федик // Підйомно-транспортна техніка. - 2014. - № 2. - С. 53-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2014_2_8
|
20. |
Венцель Є. С. Аналіз навантажувальної здатності запобіжних фрикційних муфт приводів підйомно-транспортних машин [Електронний ресурс] / Є. С. Венцель, В. О. Малащенко, В. В. Федик // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. - 2014. - Вып. 65-66. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2014_65-66_5 Досліджено закономірності тертя у зоні доторкання двох криволінійних поверхонь, що передають обертальний момент двигуна до робочого органу різноманітних машин. Запропоновано класифікацію та аналітичні залежності коефіцієнта тертя для нових запобіжних муфт.
|
| |