Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (13)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Малишевська І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Малишевська І. В. 
Добові зміни артеріального тиску в умовах поєднаного перебігу стабільної стенокардії та метаболічного синдрому [Електронний ресурс] / І. В. Малишевська // Буковинський медичний вісник. - 2013. - Т. 17, № 3(2). - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2013_17_3(2)__17
З метою вивчення добових коливань артеріального тиску в пацієнтів зі стабільною стенокардією та метаболічним синдромом обстежено 60 пацієнтів з використанням добового моніторування артеріального тиску. Встановлено особливості добових змін артеріального тиску в осіб зі стабільною стенокардією та метаболічним синдромом.
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.604 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Малишевська І. В. 
Особливості функціонального стану міокарда у пацієнтів зі стабільною стенокардією, поєднаною з метаболічним синдромом [Електронний ресурс] / І. В. Малишевська // Буковинський медичний вісник. - 2013. - Т. 17, № 2. - С. 83-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2013_17_2_23
Наведено результати аналізу впливу наявності метаболічного синдрому (МС) на міокардіальну дисфункцію. Встановлено найбільш виражені ознаки ремоделювання лівого шлуночка (ЛШ) у хворих з комбінацією стабільної стенокардії та МС незалежно від стану глобальної скоротливості ЛШ. Не виявлено кореляційного зв'язку між показниками внутрішньосерцевої гемодинаміки та маркерами атеросклеротичного процесу, а саме, рівнем загального холестерину та C-реактивного протеїну.
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.067 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Малишевська І. 
Природотерапевтична компонента у змісті навчання початкової школи [Електронний ресурс] / І. Малишевська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(1). - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42(1)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.936 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Малишевська І. 
Роль педагогічних технологіїй в системі корекційної освіти [Електронний ресурс] / І. Малишевська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 45. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_45_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 448.002 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Малишевська І. 
Звукова культура мови як засіб формування навичок читання у дітей з тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / І. Малишевська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 22. - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_22_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 169.465 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Малишевська І. В. 
Клінічна ефективність комбінації лізиноприлу з амлодипіном, у порівнянні з монотерапією у пацієнтів зі стабільною стенокардією та метаболічним синдромом [Електронний ресурс] / І. В. Малишевська // Клінічна та експериментальна патологія. - 2013. - Т. 12, № 3. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kep_2013_12_3_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.302 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Малишевська І. 
Підготовка вчителів початкової школи до використання природотерапевтичних технологій [Електронний ресурс] / І. Малишевська // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 253-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(1)__34
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.089 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Малишевська І. 
Право на вищу освіту осіб з особливими освітніми потребами та інвалідністю у законодавстві України [Електронний ресурс] / І. Малишевська // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 2. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_2_6
Проаналізовано Закон України «Про вищу освіту» щодо права на рівний доступ до якісної вищої освіти осіб з особливими освітніми потребами та інвалідністю. Визначено провідну роль вищої освіти як ключового інструменту для досягнення успішного розвитку моделі соціальної інклюзії дорослих осіб з особливими освітніми потребами та інвалідністю. Констатовано, що головною умовою для всіх навчальних закладів, у тім числі дошкільних і загальноосвітніх, має стати усвідомлення того, що інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що базуються на принципі забезпечення рівності основного права всіх дорослих осіб на освіту. Зазначено основне завдання просвітницької діяльності ВНЗ України, які покликані сприяти зміні суспільних стереотипів і уявлень про осіб з особливими потребами та інвалідністю. Доведено, що інтеграція України у світовий освітній простір вимагає постійного удосконалення національної системи освіти, пошуку ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг для осіб з особливими освітніми потребами та інвалідністю, апробації та впровадження для них інноваційних педагогічних систем, реального забезпечення рівного доступу осіб з обмеженими можливостями до якісної освіти, з метою ефективної адаптації та соціалізації їх у соціумі.Проанализирован Закон Украины «О высшем образовании» относительно права на равный доступ к качественному высшему образованию лиц с особыми образовательными потребностями и инвалидностью. Определена ведущая роль высшего образования как ключевого инструмента для достижения успешного развития модели социальной инклюзии взрослых лиц с особыми образовательными потребностями и инвалидностью. Констатировано, что главным условием для всех учебных заведений, в том числе дошкольных и общеобразовательных, должно стать осознание того, что инклюзивное образование – это система образовательных услуг, базирующихся на принципе обеспечения равенства основного права всех взрослых лиц на образование. Указана основная задача просветительской деятельности ВУЗ Украины, которые призваны способствовать изменению общественных стереотипов и представлений о лицах с особыми потребностями и инвалидностью. Доказано, что интеграция Украины в мировое образовательное пространство требует постоянного совершенствования национальной системы образования, поиска эффективных путей повышения качества образовательных услуг для лиц с особыми образовательными потребностями и инвалидностью, апробации и внедрения для них инновационных педагогических систем, реального обеспечения равного доступа лиц с ограниченными возможностями к качественному образованию с целью эффективной адаптации и социализации их в социуме.The article analyses the Law of Ukraine on Higher Education in terms of promoting equal rights to higher education for the learners with special educational needs and disability. The world’s processes of globalization, democratization and humanization brought the Ukrainian system of education up-to-date. Updating resulted in emerging the inclusive model of education for the learners with special educational needs and disability. The main statements of Ukrainian higher education legislation correspond to key concepts and requirements of international legislative acts on inclusive education. State policy in the sphere of higher education ensures equal access to higher education for the learners with special educational needs and disability. The other key issues relating to inclusion are the creation of necessary educational and rehabilitation possibilities, free access to all the facilities provided by a higher educational institution, ensuring state support for training disabled learners by granting law-established exemptions and giving other social guarantees etc. The article highlights the leading role of higher education as a key instrument promoting successful development of inclusive model
Попередній перегляд:   Завантажити - 124.235 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Малишевська І. А. 
Міжнародне регулювання прав осіб з особливими освітніми потребами та інвалідністю [Електронний ресурс] / І. А. Малишевська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 4. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 600.84 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Малишевська І. А. 
Етимологія поняття "діти з особливими освітніми потребами" [Електронний ресурс] / І. А. Малишевська // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 9. - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2015_9_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.629 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Малишевська І. А. 
Інтеграція як форма соціального буття дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / І. А. Малишевська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 7. - С. 368-375. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_7_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 613.601 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Малишевська І. А. 
Інклюзивна освіта як соціально-педагогічний феномен [Електронний ресурс] / І. А. Малишевська // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 10. - С. 141-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2015_10_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.858 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Малишевська І. 
Особливості формування інтер'єрів кулутурно-розважальних комплексів з урахуванням впливу історичного середовища [Електронний ресурс] / І. Малишевська, І. Кузнецова // Проблеми розвитку міського середовища. - 2010. - Вип. 4. - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prms_2010_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.018 Mb    Зміст випуску     Цитування
14.

Малишевська І. А. 
Законодавче забезпечення розвитку інклюзивної освіти в Україні [Електронний ресурс] / І. А. Малишевська // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2012. - Вип. 3(2). - С. 139-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2012_3(2)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 75.439 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Малишевська І. 
Підготовка спеціальних педагогічних фахівців до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища [Електронний ресурс] / І. Малишевська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 8. - С. 264-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_8_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.049 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Малишевська І. А. 
Проблеми впровадження інклюзивної освіти в Україні [Електронний ресурс] / І. А. Малишевська // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2016. - Вип. 11. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2016_11_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 965.94 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Малишевська І. А. 
Підготовка психолого-педагогічних фахівців до роботи в умовах освітньої інклюзії [Електронний ресурс] / І. А. Малишевська // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 47. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2016_47_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.367 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Малишевська І.А. 
Правове поле інклюзії [Електронний ресурс] / І.А. Малишевська // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2014. - Вип. 7. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2014_7_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.358 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Малишевська І. А. 
Сучасні проблеми корекційної педагогіки в Україні [Електронний ресурс] / І. А. Малишевська // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2014. - Вип. 6. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2014_6_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.41 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Малишевська І. 
Забезпечення підготовки педагогічних фахівців дороботи в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / І. Малишевська // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 20. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2017_20_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.834 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського