Пошуковий запит: (<.>A=Малюга О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Малюга О. С. Зміст навчання іншомовного професійно орієнтованого читання на заключному етапі вищої школи [Електронний ресурс] / О. С. Малюга // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(3). - С. 146-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(3)__20
|
2. |
Малюга О. Зміст навчання іншомовного професійно зорієнтованого читання майбутніх учителів початкової школи (предметний аспект) [Електронний ресурс] / О. Малюга // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 5. - С. 61-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_5_20
|
3. |
Малюга О. С. Методичні рекомендації щодо навчання професійно орієнтованого читання студентів магістратури [Електронний ресурс] / О. С. Малюга // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2011. - Вип. 19. - С. 382-386. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2011_19_62
|
4. |
Малюга О. До питання інтерактивних методів навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей на заключному етапі вищої школи [Електронний ресурс] / О. Малюга // Молодь і ринок. - 2014. - № 2. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_2_17 Досліджено ефективність інтерактивних методів навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей на заключному етапі вищої школи. Проаналізовано кожен з інтерактивних методів для формування у студентів магістратури іншомовної професійної комунікативної компетентності, зокрема такі методи, як "асоціативний кущ", "мозаїка", робота в парах тощо. Сформульовано загальні правила роботи під час підготовки до застосування інтерактивних методів. Охарактеризовано позитивні і негативні сторони зазначених методів. Визначено напрями подальших розвідок щодо застосування інтерактивних методів у процесі підготовки фахівців у галузі хімії.Исследована эффективность интерактивных методов обучения иностранному языку студентов нефилологических специальностей на заключительном этапе высшей школы. Проанализированы каждый из интерактивных методов для формирования у студентов магистратуры иноязычной профессиональной коммуникативной компетентности, в частности такие методы как "ассоциативный куст", "мозаика", работа в парах и т. д. Сформулированы общие правила работы при подготовке к применению интерактивных методов. Охарактеризованы положительные и отрицательные стороны указанных методов. Определены направления дальнейших исследований при применении интерактивных методов в процессе подготовки специалистов в области химии.Исследована эффективность интерактивных методов обучения иностранному языку студентов нефилологических специальностей на заключительном этапе высшей школы. Проанализированы каждый из интерактивных методов для формирования у студентов магистратуры иноязычной профессиональной коммуникативной компетентности, в частности такие методы как "Ассоциативный куст", "Мозаика", работа в парах, обучение в группах, метод проектов. Сформулированы общие правила работы при подготовке к применению интерактивных методов. Названы положительные и отрицательные стороны каждого из названных методов. Определены направления дальнейших исследований при применении интерактивных методов при подготовке специалистов в области химии.
|
5. |
Малюга О. Критерії встановлення рівня володіння майбутніми вчителями початкової школи іншомовним читанням [Електронний ресурс] / О. Малюга // Молодь і ринок. - 2013. - № 2. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_2_16 Досліджено проблему встановлення рівня володіння іншомовним читанням на старших курсах вищої школи. Проаналізовано зарубіжні тести й означено критерії встановлення рівня володіння майбутніми вчителями початкової школи іншомовним професійно орієнтованим читанням. Описано перспективи подальших досліджень, спрямованих на вивчення професійних інформаційних потреб студентів старших курсів ВНЗ, жанрових та мовних особливостей фахових англомовних текстів різноманітної тематики та укладання методичних рекомендацій для перевірки рівня володіння іншомовним читанням.Исследована проблема установления уровня владения иноязычным чтением на старших курсах высшей школы. Проанализированы зарубежные тесты и указанны критерии установления уровня владения будущими учителями начальной школы иноязычным профессионально ориентированным чтением. Описаны перспективы дальнейших исследований, направленных на изучение профессиональных информационных потребностей студентов старших курсов ВУЗ, жанровых и языковых особенностей профессиональных англоязычных текстов различной тематики и составление методических рекомендаций по проверке уровня владения иноязычным чтением.Investigated the problem of establishing foreign-language reading proficiency at the highest level of training in high school, tests and analyzes foreign defined criteria for proficiency future teachers of elementary school foreign-language professionally oriented reading. Described the prospects for further research that is studying professional information needs of senior phase students in higher education , the study of genre and language features of professional English texts of various subjects and conclusion of guidelines to check the foreign-language reading proficiency.
|
6. |
Малюга О. С. Місце і роль коментаря в комунікативній системі професійно-наукового дискурсу [Електронний ресурс] / О. С. Малюга, Н. В. Ажогіна // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. - 2019. - Вип. 20. - С. 203-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2019_20_29
|
7. |
Гонта І. Екстралінгвістичні та лінгвістичні характеристики етнофобізмів на позначення китайців в американському мовному субстандарті [Електронний ресурс] / І. Гонта, О. Малюга, П. Борисенко // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 40(1). - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_40(1)__25
|
8. |
Малюга О. С. Система вправ для навчання професійно орієнтованого читання студентів магістратури [Електронний ресурс] / О. С. Малюга // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 19. - С. 210-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_Ptp_2011_19_25
|