Пошуковий запит: (<.>A=Малішевська А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Малішевська А. П. Психологічне насильство і обдарована дитина [Електронний ресурс] / А. П. Малішевська, В. В. Хмелько, Н. М. Хмелько // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 5. - С. 53-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_5_15
|
2. |
Малішевська А.С. Аналіз особливостей улаштування норм проектування та утримання колій Українських метрополітенів [Електронний ресурс] / А.С. Малішевська // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 151(2). - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2015_151(2)__18
|
3. |
Малішевська А. С. Експериментальне визначення характеристик жорсткості підрейкових прокладок для проміжних рейкових скріплень типу "Метро" [Електронний ресурс] / А. С. Малішевська // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 161. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_161_8
|
4. |
Даренський О. М. Жорсткість прикріплювачів проміжних скріплень дерев’яних шпал при дії горизонтальних поперечних сил [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, Ю. Л. Тулей, Д. О. Потапов, А. С. Малішевська // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 6. - С. 96-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_6_12 Зауважено, що незважаючи на постійне збільшення протяжності ділянок із безстиковою колією на залізобетонних шпалах, дерев'яні шпали - це один із варіантів підрейкових опор, що експлуатуються на достатньо великій кількості напрямків, зокрема, залишаються безальтернативними в кривих радіусами до 350 м, а також у головних коліях метрополітенів. Основними видами прикріплювачів у найбільш розповсюджених типах проміжних рейкових скріпленнях для дерев'яних шпал є колійні костилі та шурупи. Оскільки існуючі в кривих ділянках колії особливості контактування системи "колесо -рейка" мають суттєвий вплив на процеси взаємодії залізничної колії та рухомого складу, необхідно визначити жорсткість колійних шурупів та костилів, які безпосередньо приймають участь у формуванні просторової жорсткості вузлів проміжних рейкових скріплень за дії горизонтальних поперечних сил. Дослідження жорсткостей прикріплювачів проводились експериментально для двох типів проміжних рейкових скріплень - ДО та "Метро". Для проведення експериментальних випробувань було обрано 10 дослідних ділянок на коліях регіональної філії "Південна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця", та вісім - на головних коліях КП "Харківський метрополітен". Кожна з дослідних ділянок знаходилась за приблизно однакових експлуатаційних умов, але мала різну величину пропущеного тоннажу. Одержані значення жорсткості колійних костилів та шурупів. Вперше одержано експериментальні дані щодо зміни жорсткостей прикріплювачів (колійних шурупів та костилів), залежно від терміну експлуатації для магістральних залізниць та колій метрополітенів. На основі одержаних експериментальних даних встановлено, що зміна жорсткості колійних шурупів та костилів, залежно від терміну служби, носить нелінійний характер. Проведені дослідження дозволяють більш раціонально підходити до питання визначення оптимальної конструкції проміжних рейкових скріплень, виходячи з конкретних умов експлуатації, а також сприятимуть розробці заходів щодо підвищення надійності роботи вузлів проміжних рейкових скріплень для дерев'яних шпал.
|
5. |
Даренський О. М. Використання математичної моделі динамічної системи "екіпаж-колія" для досліджень сил взаємодії рухомого складу та колії метрополітенів [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, А. С. Малішевська // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2017. - № 1. - С. 43-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2017_1_8
|
6. |
Даренський О. М. Математична модель системи "екіпаж-колія" для умов метрополітену [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, А. С. Малішевська // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2016. - № 6. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2016_6_9
|
7. |
Вітольберг В. Г. Аналіз експлуатаційної стійкості рейок на лініях харківського метрополітену [Електронний ресурс] / В. Г. Вітольберг, Д. О. Потапов, А. С. Малішевська, Н. О. Муригіна // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2019. - Вип. 184. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2019_184_13
|
8. |
Малішевська А. С. Визначення основних видів дефектів рейок та рекомендації щодо їх запобігання для Xарківського метрополітену [Електронний ресурс] / А. С. Малішевська // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2017. - № 4(дод.). - С. 47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2017_4(dod
|
9. |
Малішевська А. С. Експериментальне визначення характеристик жорсткості підрейкових прокладок для проміжних рейкових скріплень типу "Метро" [Електронний ресурс] / А. С. Малішевська // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 160(додаток). - С. 92-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_160(dodatok)__114
|
10. |
Плугін А. А. Розроблення та дослідження композиційного матеріалу для прокладного шару безбаластного мостового полотна [Електронний ресурс] / А. А. Плугін, Н. О. Муригіна, А. С. Малішевська, Д. А. Плугін, М. А. Муригін // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2023. - Вип. 206. - С. 82-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2023_206_10
|