Пошуковий запит: (<.>A=Марковець О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Марковець О. Створення консолідованого інформаційного ресурсу оцінювання якості надання адміністративних послуг в органах місцевого самоврядування [Електронний ресурс] / О. Марковець, К. Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Комп’ютерні науки та інформаційні технології. - 2013. - № 771. - С. 160-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPKNIT_2013_771_27 Розглянуто особливості консолідації інформації у галузі оцінювання якості надання адміністративних послуг в органах місцевого самоврядування. Обгрунтовано необхідність створення консолідованого ресурсу та очікувані ефекти від консолідації.
|
2. |
Марковець О. В. Исследование средств коммуникации пользователей сети интернет с органами местной власти [Електронний ресурс] / О. В. Марковець, Р. О. Корж, У. Б. Ярка // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2013. - № 3(9). - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2013_3(9)__9
|
3. |
Голощук Р. Інформаційне забезпечення обліку бібліотечного фонду районної бібліотеки [Електронний ресурс] / Р. Голощук, О. Марковець // Вісник Книжкової палати. - 2018. - № 6. - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2018_6_10
|
4. |
Пелещишин А. М. Побудова формальної моделі віртуальних спільнот як середовища соціокомунікативного протиборства [Електронний ресурс] / А. М. Пелещишин, В. А. Вус, О. В. Марковець // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Технічні науки. - 2018. - Т. 29(68), № 4(1). - С. 201-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntuts_2018_29(68)_4(1)__35
|
5. |
Марковець О. Консолідація інформації про діяльність учасників групи в соціальній мережі Facebook [Електронний ресурс] / О. Марковець, Р. Паздерська // Вісник Книжкової палати. - 2019. - № 6. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2019_6_7
|
6. |
Марковець О. В. Використання новітніх технологій для забезпечення комунікації сфері менеджменту організації [Електронний ресурс] / О. В. Марковець, Р. С. Паздерська // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2019. - № 6. - С. 7-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ssia_2019_6_4
|
7. |
Марковець О. В. Моделювання процесів опрацювання електронних звернень громадян до органів місцевого самоврядування за допомогою засобів GPSS на основі консолідованої інформації [Електронний ресурс] / О. В. Марковець, І. І. Олійник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі. - 2014. - № 783. - С. 385-396. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPICM_2014_783_43 Розглянуто способи підвищення ефективності функціонування системи опрацювання електронних звернень громадян шляхом імітаційного моделювання процесів, що відбуваються всередині цієї системи, і на основі одержаних результатів моделювання прийняття управлінських рішень щодо покращання роботи системи.
|
8. |
Волощак О. В. Концептуальна модель ресурсу для організації туристичних подорожей [Електронний ресурс] / О. В. Волощак, О. В. Марковець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі. - 2014. - № 805. - С. 368-376. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPICM_2014_805_41 Проаналізовано необхідність впровадження сучасних інформаційних технологій для ефективності роботи як кожного туроператора окремо, так і всього туристичного бізнесу загалом.
|
9. |
Шенгера О. І. Інформаційне моделювання роботи канцелярії в органах державної влади [Електронний ресурс] / О. І. Шенгера, О. В. Марковець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі. - 2014. - № 805. - С. 426-434. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPICM_2014_805_48 Розглянуто особливості діяльності канцелярії Львівської обласної ради та необхідність використання методів імітаційного моделювання для прийняття рішень щодо підвищення ефективності роботи працівників канцелярії.
|
10. |
Марковець О. В. Інформаційна модель системи проведення соціологічних досліджень у веб-середовищі [Електронний ресурс] / О. В. Марковець, Є. Ю. Березняк, Б. О. Лисик, Р. Б. Кравець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Інформаційні системи та мережі. - 2016. - № 854. - С. 274-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPICM_2016_854_27 Запропоновано створення консолідованого інформаційного ресурсу для соціологічних досліджень. Зображено модель консолідованого ресурсу, на базі якої буде проектовано і створено інформаційний ресурс для проведення соціологічних досліджень.
|
11. |
Марковець О. В. Реалізація системи опрацювання звернень громадян до органів влади у гетерогенних веб-середовищах [Електронний ресурс] / О. В. Марковець, А. М. Пелещишин, І. О. Хміль // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія : Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка. - 2015. - № 1. - С. 169-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_inf_2015_1_28
|
12. |
Марковець О. В. Формування якісної технічної документації до програмного забезпечення [Електронний ресурс] / О. В. Марковець, А. І. Синько // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2021. - № 2. - С. 98-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2021_2_15 На сьогоднішній день багато українських ІТ-компаній основну увагу приділяють саме розробці програмного забезпечення, але не супроводжують його якісною технічною документацією. Обгрунтовано важливість формування документації до програмного забезпечення. Розглянуто визначення якості документації відповідно до моделей якості, які поділяються на базові та корпоративні. Визначено, що якість технічної документації до програмних систем визначається трьома аспектами: за інформаційним наповненням, представленням та поданням. Відповідно до стандарту ISO/IEC-9126, який містить чотири компоненти, розглянуто життєвий цикл документації, а також описано його характеристики і підхарактеристики, за якими можна проаналізувати й оцінити якість документації. Цей міжнародний стандарт застосовуються для програмного забезпечення, що є інформаційним продуктом. Водночас інформаційним продуктом можна вважати і документацію. Якість інформаційного продукту може бути оцінена шляхом вимірювання таких властивостей: внутрішніх, зовнішніх і якістю використання. Але варто зауважити, що не всі характеристики і підхарактеристики, що містять ці моделі якості, придатні саме до формування якісної документації. Тому для проведення аналізу вибрано такі характеристики: функціональна придатність (повнота, коректність) і якість у використанні (можливість визначення придатності інформації, упізнаваність, привабливість (враження). Наведено структури документів, поданих у стандарті ГОСТ 19.101-77, які є складовими компонентами програмної документації як виду технічної документації. Побудова якісної документації до програмного забезпечення вимагає здійснення постійного спостереження і проведення аналізу щодо її коректності та якості, а також формуванню сучасних вимог до її якості: щоб документація була зручною у використанні і максимально інформативною. Тому проблема побудови якісної технічної документації є нагальною та актуальною.
|
13. |
Паздерська Р. С. Визначення контенту та стратегій підвищення його ефективності у віртуальних спільнотах [Електронний ресурс] / Р. С. Паздерська, О. В. Марковець // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2021. - № 3. - С. 69-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2021_3_11 Проведено огляд контенту, як одного з ключових компонентів організації діяльності віртуальних спільнот. Досліджено процес поширення контенту, відповідно до цього створено модель "Процес формування контенту у віртуальній спільноті". Обгрунтовано важливість розуміння процесу надходження контенту до користувача. Проведений аналіз переваг та недоліків використання контенту в середовищі віртуальних спільнот. Визначено ролі користувача, який є основою цільової аудиторії віртуальної спільноти (агітатор, поширювач та оцінювач). Розроблено класифікацію контенту, відповідно до сучасних стандартів роботи віртуальних спільнот: за типом користувача, за формою подання, за цільовим призначенням, за видом об'єкта просування, за видом інформації та за стратегією використання. Підкреслено важливість правильної організації роботи з формування контенту. Досліджено стратегію "Загальних правил", яка базується на створенні міцного каналу взаємодії з користувачами. Проаналізовані правила стосуються мети, цілей, профілю потенційного користувача, ринку, модераторів з внутрішнього кола користувачів, оцінки, аналізу конкурентів, планування, інструментів, унікальності бренду, аналітики та програмного забезпечення. Перевірено на ефективність використання, стратегію "Тривимірного аналізу контенту" та SMART для роботи спільноти. Зазначено особливості стратегії "Тривимірного аналізу контенту", в основу яких закладено виконання ключових для діяльності спільноти процесів - аналіз, процес та контент. Властивості стратегії SMART вирізняють її акцентом на побудову продуктивних цілей для підвищення ефективності формування контенту у спільнотах. Кожній літері назви присвоєне слово, що описує характерні особливості цілей: конкретні, вимірювані, досяжні, відповідні та обмежені часом. Результати ефек тивності проаналізованих стратегій щодо підвищення рівня розміщення контенту у віртуальних спільнотах обгрунтовано у проведених експериментах. Зроблено відповідні висновки щодо проведеного дослідження контенту.
|
14. |
Паздерська Р. С. Класифікація віртуальних спільнот [Електронний ресурс] / Р. С. Паздерська, О. В. Марковець // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. - 2021. - № 1. - С. 37-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2021_1_9
|
15. |
Таланчук Д. О. Розробка комплексу заходів із популяризації instagram-сторінки [Електронний ресурс] / Д. О. Таланчук, О. В. Марковець // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. - 2022. - № 1. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2022_1_17
|
16. |
Марковець О. В. Інформаційне забезпечення проведення онлайн-опитувань студентів [Електронний ресурс] / О. В. Марковець, Р. Б. Кравець, В. М. Терещук // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2022. - Вип. 13. - С. 53-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2022_13_6
|
17. |
Марковець О. В. Інформаційне забезпечення популяризації сільських бібліотек [Електронний ресурс] / О. В. Марковець, К. В. Мартинюк, Д. О. Таланчук // Вісник Харківської державної академії культури. - 2022. - Вип. 61. - С. 40-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2022_61_6
|
18. |
Кравець Р. Б. Електронний архів як засіб швидкого доступу до управлінської інформації [Електронний ресурс] / Р. Б. Кравець, П. О. Бойко, О. В. Марковець // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2023. - № 4. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2023_4_4
|