Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Маркітан О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Матвеєва Н. В. Проблеми розвитку кредитування комерційними банками України [Електронний ресурс] / Н. В. Матвеєва, О. О. Маркітан // Наука й економіка. - 2016. - Вип. 1. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2016_1_3
| 2. |
Власова Н. М. Адсорбція аденінових нуклеотидів на поверхні нанокристалічного діоксиду церію [Електронний ресурс] / Н. М. Власова, О. В. Маркітан // Поверхность. - 2017. - Вып. 9. - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pov_2017_9_11
| 3. |
Варданян А. Конкурентні переваги підприємств IT-сектору [Електронний ресурс] / А. Варданян, О. Маркітан // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2018. - № 8. - С. 32-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2018_8_4
| 4. |
Іванченко А. Напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / А. Іванченко, О. Маркітан // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2018. - № 8. - С. 56-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2018_8_6 Досліджено та проаналізовано сутність поняття "конкурентоспроможність" та "конкурентоспроможність підприємства". Приведено власне бачення поняття "конкурентоспроможність". Розглянуто погляди вчених на визначення конкурентоспроможності підприємства. Досліджено основні фактори, від яких залежить конкурентоспроможність торговельних підприємств. Охарактеризовано основні риси конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі. Позначено основні завдання в сфері підвищення конкурентоспроможності підприємств. Визначено основні організаційні заходи підвищення конкурентоспроможності. Показано основні шляхи вирішення проблем підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств в сучасних економічних умовах. Сформульовано важливі умови забезпечення конкурентоспроможності сучасного підприємства. Розглянуто поняття стратегії торговельного підприємства. Розглянуто та сформульовано етапи розробки конкурентних стратегій підприємств роздрібної торгівлі. Визначено мету конкурентної стратегії. Обгрунтовано чинники підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом стратегічного управління. Досліджено сучасні механізми підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом стратегічного управління. Надано рекомендації по вибору конкурентної стратегії в залежності від формату торговельного підприємства. Надано рекомендації по вибору конкурентної стратегії в залежності від періоду, впродовж якого стратегія діє. Використання запропонованих заходів та стратегій надає змогу досягти єдності дій усіх складників і ланцюгів бізнес-процесів; упровадити ефективну систему управління конкурентоспроможністю з урахуванням клієнтоорієнтованої інноваційної спрямованості та викликів й запитів сьогодення; трансформувати конкурентну політику та конкурентний потенціал підприємства роздрібної торгівлі.
| 5. |
Лисюк А. Обґрунтування диверсифікації діяльності підприємтсва роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / А. Лисюк, О. Маркітан // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2018. - № 8. - С. 84-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2018_8_8
| 6. |
Маркітан О. В. Взаємодія риванолу з дезоксирибонуклеїновою кислотою, адсорбованою на поверхні нанокристалічного діоксиду титану [Електронний ресурс] / О. В. Маркітан, Н. М. Власова, Є. В. Шелудько // Хімія, фізика та технологія поверхні. - 2023. - Т. 14, № 3. - С. 341-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/khphtp_2023_14_3_7
|
|
|