Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Марченков С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Марченков С. М. Наукові аспекти формування інформаційно-аналітичної компетентності в майбутніх офіцерів [Електронний ресурс] / С. М. Марченков // Обрії. - 2019. - № 1. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2019_1_15
| 2. |
Шуляк М. Л. Підвищення ефективності трактора на транспортних роботах в складі агрегату змінної маси [Електронний ресурс] / М. Л. Шуляк, О. В. Крамаренко, С. П. Марченков // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 198. - С. 344-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_198_46 В аграрному секторі транспорт займає важливе місце: він починає і завершує процеси виробництва продукції рослинництва і тваринництва та здійснює технологічні зв'язки між окремими етапами робіт. На частку транспортних робіт, що виконують трактори в аграрному секторі, припадає понад 35 % від обсягу основних видів робіт. Однак, як для транспортних, так і для транспортно-технологічних агрегатів властиво не повне використання потужності двигуна трактора, що призводить до неефективного використання тракторів. Одним з відомих способів поліпшення паливної економічності за рахунок більш повного завантаження двигуна, є перехід на знижені обороти двигуна і підвищену передачу трансмісії. Цей спосіб широко застосовується під час роботи трактора тягової концепції, за переходу дотягово-енергетичної концепції має деякі обмеження, викликані зв'язком між оборотами двигуна і ВВП.
| 3. |
Марченков С. М. Формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів Збройних Сил України: науково-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / С. М. Марченков // Проблеми створення, випробування, застосування та експлуатації складних інформаційних систем. - 2019. - Вип. 17. - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psvz_2019_17_10 Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів у процесі фахової підготовки. Визначено сучасні наукові підходи до проблеми дослідження. Схарактеризовано принципи формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів. На підставі вивчення наукової літератури здійснено категоріальний аналіз базових понять. Охарактеризовано структуру, етапи формування, критерії, показники, рівні сформованості інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів. Обґрунтовано педагогічні умови, розроблено модель формування інформаційно-аналітичної компетентності курсантів у процесі фахової підготовки, визначено її структурні компоненти. Експериментально перевірено ефективність упровадження авторської моделі та спецкурсу "Формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів у процесі фахової підготовки" в освітній процес військових закладів вищої освіти.
| 4. |
Марченков С. Педагогічні умови формування інформаційно-аналітичної компетентності в курсантів військового інституту у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / С. Марченков // Освітні обрії. - 2020. - № 1. - С. 177-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2020_1_39
|
|
|