Пошуковий запит: (<.>A=Мельничайко В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Мельничайко В. Я. Порушення мовних норм та способи усунення їх [Електронний ресурс] / В. Я. Мельничайко, М. Й. Криськів // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 29. - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_29_39
|
2. |
Мельничайко В. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання рідної мови [Електронний ресурс] / В. Я. Мельничайко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 1. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_1_3 З урахуванням концепції особистісного спрямування навчального процесу та комунікативного принципу навчання рідної мови розглянуто найважливіші способи і засоби підвищення ефективності занять в середній і вищій школі – як традиційні (проблемність завдань, алгоритм засвоєння матеріалу, елементи програмованого навчання), так і інноваційні (найбільш прийнятні різновиди інтерактивного виконання пізнавальних завдань). Підкреслено важливість використання ізоморфізму – спільних ознак у будові мовних одиниць різного рівня резерву підвищення ефективності навчання.С учётом концепции личностной направленности учебного процесса и коммуникативного принципа обучения родному языку рассмотрены самые важные способы и средства повышения эффективности занятий в средней и высшей школе – как традиционные (проблемность заданий, алгоритм освоения материала, элементы программированного обучения (наиболее приемлемые разновидности интерактивного выполнения познавательных заданий). Подчеркнута важная роль использования изоморфизма – общих признаков в строении языковых единиц разного уровня как резерва повышения эффективности обучения.Bearing in mind the concept of the person-centered education process and the communicative principle of the native language teaching there have been considered the main methods and means of the secondary and higher schools classes effectiveness rise –traditional (problem-oriented tasks, material mastering algorithm, programmed learning elements) as well as innovative ones (most accepted varieties of interactive cognitive tasks performance).
|
3. |
Мельничайко В. Прийом протиставлення у повісті Богдана Лепкого "Батурин" [Електронний ресурс] / В. Мельничайко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Літературознавство. - 2012. - № 36. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2012_36_27
|
4. |
Мельничайко В. Яскравий вияв громадянської мужності [Електронний ресурс] / В. Мельничайко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Літературознавство. - 2013. - № 37. - С. 45-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2013_37_5
|
5. |
Мельничайко В. Я. Голос В. Гнатюка в дискусії про літературну мову на початку ХХ століття [Електронний ресурс] / В. Я. Мельничайко, М. Й. Криськів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Літературознавство. - 2016. - № 44. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2016_44_6
|
6. |
Мельничайко В. Я. Засоби архаїзації тексту в романі І. Білика "Меч Арея" [Електронний ресурс] / В. Я. Мельничайко, М. Й. Криськів // Наукові записки [Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського]. Серія : Філологія (мовознавство). - 2017. - Вип. 24. - С. 66-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_filol_2017_24_11
|
7. |
Мельничайко В. Я. Образотворчий потенціал лексикону в поетичному тексті [Електронний ресурс] / В. Я. Мельничайко // Лінгвістичні дослідження. - 2017. - Вип. 46. - С. 119-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_lingv_2017_46_17
|
8. |
Мельничайко В. Гімн жертовному коханню (Лінгвістичний аналіз вірша Ліни Костенко "Любов Нансена") [Електронний ресурс] / В. Мельничайко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Літературознавство. - 2010. - № 29. - С. 191-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2010_29_20
|
9. |
Мельничайко В. Емоційно-експресивні засоби синтаксису в поезії Тараса Шевченка періоду "Трьох літ" [Електронний ресурс] / В. Мельничайко, М. Криськів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Літературознавство. - 2014. - № 40. - С. 360-370. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2014_40_32
|
10. |
Мельничайко В. Прийом протиставлення у повісті Богдана Лепкого "Батурин" [Електронний ресурс] / В. Мельничайко, М. Криськів // Studia methodologica. - 2017. - Вип. 44. - С. 92-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/studmethod_2017_44_12
|
11. |
Мельничайко В. Яскравий вияв громадянської мужності [Електронний ресурс] / В. Мельничайко, М. Криськів // Наукові записки [Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського]. Серія : Філологія (мовознавство). - 2017. - Вип. 25. - С. 86-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_filol_2017_25_14
|
12. |
Мельничайко В. Я. Типові помилки у проведенні словотвірного аналізу [Електронний ресурс] / В. Я. Мельничайко, М. Й. Криськів // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2015. - № 2. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2015_2_20
|
13. |
Мельничайко В. Образ України в поезії Павла Вольвача [Електронний ресурс] / В. Мельничайко // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Літературознавство. - 2012. - № 34. - С. 104-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2012_34_12
|