![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Мещанінов О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Кубов В. І. Досвід використання WEB-камери для мікроскопічних досліджень [Електронний ресурс] / В. І. Кубов, О. П. Мещанінов // Наукові праці Чорноморського державного університету імені Петра Могили. Сер. : Техногенна безпека. - 2009. - Т. 111, Вип. 98. - С. 147-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdutb_2009_111_98_25
| 2. |
Клименко Л. П. Досвід використання енергії сонця для гарячого водопостачання в Чорноморському державному університеті імені Петра Могили [Електронний ресурс] / Л. П. Клименко, О. П. Мещанінов, В. І. Андрєєв, О. В. Щесюк, Л. В. Щесюк // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили]. Сер. : Техногенна безпека. - 2012. - Т. 203, Вип. 191. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdutb_2012_203_191_3
| 3. |
Мещанінов О. П. Соціальна функція інноваційної університетської системи освіти [Електронний ресурс] / О. П. Мещанінов // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили]. Сер. : Соціологія. - 2008. - Т. 84, Вип. 71. - С. 103-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdusoc_2008_84_71_20 З позиції потреб та тенденцій, що властиві постіндустріальному суспільству, що прагне здійснити розвиток та перехід до інформаційного суспільства, проаналізовано феномен університетської системи освіти. Встановлено концептуальну чіткість проблеми через висвітлення синергетичного характеру комплексу компонентів, що зумовлюють спрямованість розвитку університетської системи освіти, розвитку, що розширює можливості як університету, так і регіону. Соціальну функцію інноваційної університетської системи освіти обґрунтовано через необхідність дотримання балансу потреб особистості та суспільства, студентства та професорсько-викладацького складу, регіону та країни, гуманітарних та ринкових цінностей, національних та глобальних, міжнаціональних пріоритетів. Зроблено висновок, що соціальна функція інноваційної університетської системи освіти полягає у визначенні та прийнятті цінності рівноваги між природою та суспільством, балансі індивідуальний та суспільних інтересів, вихованні вільної людини – людини у постійному розвитку, розвитку досвідом.С позиции потребностей и тенденций, присущих постиндустриальному обществу, которое стремится осуществить развитие и переход к информационному обществу, проанализирован феномен университетской системы образования. Раскрыта социальная функция инновационной университетской системы образования, связанная необходимостью соблюдения баланса потребностей личности и общества, студентов и профессорско-преподавательского состава, региона и страны, гуманитарных и рыночных ценностей, национальных и глобальных, межнациональных приоритетов. The social function of the university education system innovation
| 4. |
Мещанінов О. П. Соціальна функція інноваційної університетської системи освіти [Електронний ресурс] / О. П. Мещанінов // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 3. - С. 60-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_3_9 З позиції потреб та тенденцій, що властиві постіндустріальному суспільству, що прагне здійснити розвиток та перехід до інформаційного суспільства, проаналізовано феномен університетської системи освіти. Встановлено концептуальну чіткість проблеми через висвітлення синергетичного характеру комплексу компонентів, що зумовлюють спрямованість розвитку університетської системи освіти, розвитку, що розширює можливості як університету, так і регіону. Соціальну функцію інноваційної університетської системи освіти обґрунтовано через необхідність дотримання балансу потреб особистості та суспільства, студентства та професорсько-викладацького складу, регіону та країни, гуманітарних та ринкових цінностей, національних та глобальних, міжнаціональних пріоритетів. Зроблено висновок, що соціальна функція інноваційної університетської системи освіти полягає у визначенні та прийнятті цінності рівноваги між природою та суспільством, балансі індивідуальний та суспільних інтересів, вихованні вільної людини – людини у постійному розвитку, розвитку досвідом.С позиции потребностей и тенденций, присущих постиндустриальному обществу, которое стремится осуществить развитие и переход к информационному обществу, проанализирован феномен университетской системы образования. Раскрыта социальная функция инновационной университетской системы образования, связанная необходимостью соблюдения баланса потребностей личности и общества, студентов и профессорско-преподавательского состава, региона и страны, гуманитарных и рыночных ценностей, национальных и глобальных, межнациональных приоритетов. The social function of the university education system innovation
| 5. |
Мещанінов О. П. Університетська автономія для сталого розвитку Чорноморського регіону [Електронний ресурс] / О. П. Мещанінов // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2010. - Т. 136, Вип. 123. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2010_136_123_3
| 6. |
Мещанінов О. П. Основні принципи розбудови успішної університетської освіти [Електронний ресурс] / О. П. Мещанінов // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2011. - Т. 153, Вип. 141. - С. 35-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2011_153_141_9
| 7. |
Мещанінов О. П. Сталий розвиток університетської освіт: баланс між глобальними та регіональними викликами [Електронний ресурс] / О. П. Мещанінов // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2012. - Т. 188, Вип. 176. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2012_188_176_3
| 8. |
Мещанінов О. П. Концепція сталого розвитку університетської освіти [Електронний ресурс] / О. П. Мещанінов, Н. В. Коваль // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2012. - Т. 199, Вип. 187. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2012_199_187_7
| 9. |
Мещанінов О. П. Еволюція моделі розвитку університетської системи освіти [Електронний ресурс] / О. П. Мещанінов // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Педагогіка. - 2014. - Т. 246, Вип. 234. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2014_246_234_3
| 10. |
Мещанінов О. П. Синергія і обмеження нерівності економічного зростання та соціального розвитку університету і регіону [Електронний ресурс] / О. П. Мещанінов // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Економіка. - 2006. - Т. 51, Вип. 38. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduec_2006_51_38_12
| 11. |
Мещанінов О. П. Єдність дистанційних форм навчання і наукових досліджень: розширення можливостей сучасної університетської системи освіти [Електронний ресурс] / О. П. Мещанінов // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Педагогіка. - 2016. - Т. 270, Вип. 258. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2016_270_258_3
|
|
|