Пошуковий запит: (<.>A=Миколаєнко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Миколаєнко А. Є. Сутність поняття в психолого-педагогічній літературі [Електронний ресурс] / А. Є. Миколаєнко. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 108.1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_1_108_25
|
2. |
Миколаєнко А. Є. Формування трудових дій в професійному навчанні як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / А. Є. Миколаєнко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(3). - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15(3)__13 Розглянуто шляхи забезпечення та формування трудових дій під час проведення занять в професійно-технічному навчальному закладі як педагогічну проблему. Проаналізовано становлення образу дій результатів досліджень інших авторів з даної проблеми та шляхи її вирішення.
|
3. |
Миколаєнко А. Роль часопису "Смолоскип" у становленні однойменного видавничого осередку українців в еміграції [Електронний ресурс] / А. Миколаєнко // Вісник КНУКіМ. Сер. : Соціальні комунікації. - 2013. - Вип. 1. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_sk_2013_1_11
|
4. |
Миколаєнко А. Ю. Український період видавництва "Смолоскип" (1992–2013): трансформації редакційно-видавничого процесу [Електронний ресурс] / А. Ю. Миколаєнко // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 43. - С. 24-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_43_5
|
5. |
Миколаєнко А. Ю. Українське видавництво "Смолоскип" у діаспорі: організаційні засади та структура [Електронний ресурс] / А. Ю. Миколаєнко // Поліграфія і видавнича справа. - 2014. - № 1-2. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2014_1-2_5 На базі архівних документів і матеріалів розглянутоя діаспорний період діяльності видавництва "Смолоскип" (1966 - 1990); проаналізовано його структуру та організацію за умов американського книговидання та українського еміграційного середовища.
|
6. |
Миколаєнко А. Ю. Книжкова продукція видавництва "Смолоскип" у рецепції ЗМІ [Електронний ресурс] / А. Ю. Миколаєнко // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2014. - № 1-2. - С. 164-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_34 Досліджено представлення в ЗМІ книжкової продукції видавництва "Смолоскип" протягом його діяльності. На основі діаспорного та українського досвіду видавництва виявлено основні підходи, принципи, жанрову систему інтерпретації видань у публікаціях друкованої та електронної періодики. Розглянуто дискусії про видання "Смолоскип", з'ясовано їх причини, суть і роль у популяризації випущених книжок.
|
7. |
Миколаєнко А. Ю. Український період видавництва "Смолоскип" (1992–2013): трансформації редакційновидавничого процесу [Електронний ресурс] / А. Ю. Миколаєнко // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 44. - С. 99-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_44_14
|
8. |
Миколаєнко А. С. Сутність формування засобами медіаосвіти технологічних понять в учнів професійно-технічного навчального закладу [Електронний ресурс] / А. С. Миколаєнко // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 3. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_3_30
|
9. |
Миколаєнко А. Професійна орієнтація та професійне самовизначення учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / А. Миколаєнко, В. Герасимчук // Рідна школа. - 2012. - № 11. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_11_16 Розглянуто умови успішного професійного самовизначення школярів та мотиви вибору ними майбутньої професії. Відзначено, що підготовка учня до праці та вибору професії – особливо важлива ланка в плануванні його життєвого шляху. Вказано, що професійна орієнтація – це система психолого-педагогічних і державних чинників, які допомагають людині науково обґрунтовано обрати професію з урахуванням потреб суспільства, своїх інтересів та здібностей. Встановлено значення поняття „професійний вибір”, яке стосується лише найближчої життєвої перспективи школяра, а „професійне самовизначення” – процес, в основі якого лежить прагнення молодої людини до самостійності, виявлення самооцінки власних намірів і можливостей. Зауважено, що вибір професії вдалий, коли праця приносить людині задоволення, відповідає її фізичним і духовним здібностям, психічним особливостям, інтересам, знанням і вмінням.Рассмотрены условия успешного профессионального самоопределения школьников и мотивы выбора ими будущей профессии. Отмечено, что подготовка ученика к труду и выбору профессии - особенно важное звено в планировании его жизненного пути. Указано, что профессиональная ориентация - это система психолого-педагогических и государственных факторов, которые помогают человеку научно обосновано выбрать профессию с учетом потребностей общества, своих интересов и способностей. Установлено значение понятия "профессиональный выбор", которое касается только ближайшей жизненной перспективы школьника, а "профессиональное самоопределение" - процесс, в основе которого лежит стремление молодого человека к самостоятельности, проявления самооценки собственных намерений и возможностей. Отмечено, что выбор профессии удачный, когда труд доставляет человеку удовольствие, соответствует его физическим и духовным способностям, психическим особенностям, интересам, знаниям и умениям.The conditions for successful professional identity and motives of students choose their future profession. It is noted that the preparation of students for work and career choices - especially important part in the planning of his life. Indicated that professional orientation - a system of psychological and educational and public institutions, which help a person to choose a profession scientifically proven to meet the needs of society, their interests and abilities. Set of "pro choice", which concerns only the nearest student life perspective, and the "professional self" - a process which is based on the desire of young people to independence, self-identification of their own intentions and capabilities. It is noticed that a good career choice, when labor gives a person pleasure is his or her physical and mental abilities, mental characteristics, interests, knowledge and skills.
|
10. |
Миколаєнко А. Є. Використання у змісті трудового навчання поняття "наступність" [Електронний ресурс] / А. Є. Миколаєнко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 124. - С. 95-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_124_26
|
11. |
Миколаєнко А. Використання виробничо-технічної ситуації як однієї із форм забезпечення наступності змісту професійного навчання в ПТНЗ [Електронний ресурс] / А. Миколаєнко // Молодь і ринок. - 2012. - № 6. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_6_28 Розглянуто виробничо-технічну ситуацію як форму організації навчально-виховного процесу в ПТНЗ для студентів з метою забезпечення наступності змісту їх професійної підготовки. Встановлено, що ця форма є різновидом загальнопедагогічної проблемної ситуації.
|
12. |
Миколаєнко А. Є. Систематизація понять, умінь і навичок у змісті професійної освіти [Електронний ресурс] / А. Є. Миколаєнко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 137. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_137_9
|
13. |
Миколаєнко А. Є. Теоретичні основи дослідження проблеми патріотичного виховання старшокласників у взаємодії сім’ї і школи [Електронний ресурс] / А. Є. Миколаєнко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 70(1). - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_70(1)__24
|
14. |
Миколаєнко А. Є. Патріотичне виховання учнівської молоді в педагогічній спадщині А. Макаренка [Електронний ресурс] / А. Є. Миколаєнко // Молодий вчений. - 2017. - № 2. - С. 518-521. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_2_122
|
15. |
Миколаєнко А. Є. Патріотичне виховання старшокласників у взаємодії сім’ї і школи як об’єкт науково-теоретичного аналізу [Електронний ресурс] / А. Є. Миколаєнко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 140. - С. 307-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_140_73
|
16. |
Миколаєнко А. Ю. "Смолоскип" як осередок самореалізації сучасної творчої молоді [Електронний ресурс] / А. Ю. Миколаєнко // Діалог: медіа-студії. - 2014. - Вип. 18-19. - С. 492-502. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2014_18-19_50
|
17. |
Миколаєнко А. Політичні дискусії української громади в діаспорній пресі другої половини ХХ ст. [Електронний ресурс] / А. Миколаєнко // Український інформаційний простір. - 2018. - # 2. - С. 209-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrinfsp_2018_2_18
|
18. |
Миколаєнко А. Ю. Фейкові новини в українському медіапросторі:технології експериментальних проектів [Електронний ресурс] / А. Ю. Миколаєнко // Scientific notes of the Institute of journalism. - 2019. - Т. 1. - С. 29-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2019_1_5
|
19. |
Миколаєнко А. Українське видавництво "Смолоскип" в еміграції: еволюція від часопису до видавництва [Електронний ресурс] / А. Миколаєнко // Вісник Книжкової палати. - 2019. - № 5. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2019_5_12
|
20. |
Миколаєнко А. Ю. Спеціалізована й популярна медіакритика: український досвід [Електронний ресурс] / А. Ю. Миколаєнко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2019. - № 2. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_2_9
|
| |