Пошуковий запит: (<.>A=Мирончук Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Мирончук Н. М. Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до реалізації функцій учителя-вихователя [Електронний ресурс] / Н. М. Мирончук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 4. - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_4_18
|
2. |
Мирончук Н. М. Цілі професійної діяльності в системі життєво важливих перспектив студентів магістратури [Електронний ресурс] / Н. М. Мирончук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 10. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_10_18
|
3. |
Мирончук Н. М. Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності на засадах проблемно-ситуаційного підходу [Електронний ресурс] / Н. М. Мирончук // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2016. - Вип. 11. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2016_11_5 Розкрито теоретико-методологічні основи та організаційно-методичні засади контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності у межах методологічно-цільового, теоретико-контекстуального, концептуально-проективного, організаційно-методичного блоків дослідницької роботи.
|
4. |
Мирончук Н. І. Еволюція художніх особливостей малярства на склі у творчості закарпатських художників у кінці ХХ століття [Електронний ресурс] / Н. І. Мирончук // Науковий вісник Закарпатського художнього інституту. - 2013. - № 4. - С. 245-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/newtracaar_2013_4_33
|
5. |
Мирончук Н. М. Моделювання ситуацій самоорганізації у контекстній підготовці майбутніх викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / Н. М. Мирончук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 17. - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_17_41
|
6. |
Мирончук Н. М. Соціокультурні детермінанти модернізації змісту підготовки майбутнього викладача вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності [Електронний ресурс] / Н. М. Мирончук // Українська полоністика. - 2017. - Вип. 14. - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2017_14_13 Викладач вищої школи повинен бути особистістю, здатною до генерування інноваційних ідей, уміти мислити системно в різних умовах, ефективно включатися в систему освітніх модернізацій та працювати результативно. Проаналізовано провідні тенденції в системі вищої освіти, окреслює вимоги до професійної діяльності викладача вищої школи та умови його педагогічної підготовки.
|
7. |
Мирончук Н. М. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб самоорганізації суб’єктів освітнього процесу [Електронний ресурс] / Н. М. Мирончук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 75, № 1. - С. 202-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_75_1_16
|
8. |
Мирончук Н. М. Специфіка змісту педагогічної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах першої половини 19-го століття [Електронний ресурс] / Н. М. Мирончук // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 5. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2015_5_7
|
9. |
Мирончук Н. М. Особливості формування змісту освітньої програми підготовки викладачів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. М. Мирончук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 2. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2016_2_17
|
10. |
Мирончук Н. М. Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності [Електронний ресурс] / Н. М. Мирончук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 4. - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2016_4_20 Розкрито теоретико-методологічні основи та організаційно-методичні засади контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності у межах методологічно-цільового, теоретико-контекстуального, концептуально-проективного, організаційно-методичного блоків дослідницької роботи.
|
11. |
Мирончук Н. М. Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / Н. М. Мирончук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 2. - С. 186-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2017_2_35
|
12. |
Мирончук Н. М. Погляди В. Сухомлинського щодо організації професійно-педагогічної діяльності та особистісної самоорганізації педагога [Електронний ресурс] / Н. М. Мирончук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 5. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2017_5_15
|
13. |
Мирончук Н. М. Формування умінь самоорганізації науково-дослідницької діяльності магістрантів на засадах ергономічного підходу [Електронний ресурс] / Н. М. Мирончук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 4. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2018_4_19
|
14. |
Мирончук Н. М. Формування організаційних дослідницьких умінь майбутніх педагогів: стан сформованості та виклики [Електронний ресурс] / Н. М. Мирончук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 3. - С. 171-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2022_3_14
|
15. |
Мирончук Н. М. Теоретико-методичні основи формування організаційних умінь учнів наукових ліцеїв [Електронний ресурс] / Н. М. Мирончук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 4. - С. 94-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2022_4_10
|
16. |
Мирончук Н. М. Педагогічні інструменти розвитку організаційних умінь і здібностей учнів [Електронний ресурс] / Н. М. Мирончук // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2024. - № 2. - С. 330-341. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2024_2_31
|
17. |
Мирончук Н. М. Проєктування організаційно-педагогічних умов контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності [Електронний ресурс] / Н. М. Мирончук // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2020. - № 71(2). - С. 162–167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2020_71(2)__32
|