Пошуковий запит: (<.>A=Михайлина Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Михайлина Д. Г. Позиціонування національного бренду на світовому туристичному ринку [Електронний ресурс] / Д. Г. Михайлина, І. О. Полєжаєва // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2013. - Вип. 4. - С. 229-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_4_41
|
2. |
Михайлина Д.Г. Позиціонування національного надбання на світовому туристичному ринку [Електронний ресурс] / Д.Г. Михайлина // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2012. - Вип. 8(1). - С. 291-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2012_8(1)__49
|
3. |
Михайлина Д. Г. Сучасні тенденції транснаціоналізації української економіки [Електронний ресурс] / Д. Г. Михайлина // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2011. - Вип. 7(2). - С. 238-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2011_7(2)__45
|
4. |
Шилепницький П. І. Роль державного маркетингу у забезпеченні глобальної конкурентоспроможності туристичного продукту [Електронний ресурс] / П. І. Шилепницький, Д. Г. Михайлина, В. В. Кушнерик // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2015. - Вип. 3. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2015_3_4
|
5. |
Михайлина Д. Г. Транснаціональні корпорації на сучасному світовому продовольчому ринку [Електронний ресурс] / Д. Г. Михайлина, А. В. Катана // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 1. - С. 57-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_1_11
|
6. |
Михайлина Д. Г. Маркетингові параметри сучасного інтернаціонального товару [Електронний ресурс] / Д. Г. Михайлина // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2012. - Вип. 4. - С. 273-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2012_4_47
|
7. |
Шилепницький П. І. Характеристика концепції розвитку державно-приватного партнерства [Електронний ресурс] / П. І. Шилепницький, Д. Г. Михайлина, М. В. Ляхович // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2016. - Вип. 2. - С. 35-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2016_2_6
|
8. |
Михайлина Д. Г. Альтернативні функції логотипу в умовах глобалізації ринкового середовища [Електронний ресурс] / Д. Г. Михайлина, І. В. Роговська-Іщук // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2017. - Вип. 1-2. - С. 434-443. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2017_1-2_45
|
9. |
Михайлина Д. Г. Сучасні імперативи організаційної реструктуризації міжнародних корпорацій [Електронний ресурс] / Д. Г. Михайлина // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2011. - Вип. 557-558. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2011_557-558_25
|
10. |
Михайлина Д. Г. Транскордонна кластеризація як інноваційний вектор включення у глобальний відтворювальний простір [Електронний ресурс] / Д. Г. Михайлина, І. В. Роговська-Іщук // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2013. - Вип. 650-652. - С. 288-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2013_650-652_51
|
11. |
Шилепницький П. І. Державна пріоритетність туризму як ключова детермінанта його глобальної конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / П. І. Шилепницький, Д. Г. Михайлина // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2015. - Вип. 750. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2015_750_5
|
12. |
Михайлина Д. Г. Концепція позиціонування ДІАЗ "Хотинська фортеця" на світовому ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / Д. Г. Михайлина, М. В. Кирилюк // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2012. - Вип. 623-626. - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2012_623-626_25
|
13. |
Михайлина Д. Г. Сучасні зрушення у корпоративній системі глобального ланцюга створення вартості [Електронний ресурс] / Д. Г. Михайлина, О. С. Саєнко // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2017. - Вип. 789. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2017_789_3
|