Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (14)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Михайліченко Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.

Михайліченко Г. І. 
Методологічні основи оцінювання інноваційного потенціалу туристичного підприємства [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 1-2(1). - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_1-2(1)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.257 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Михайліченко Г. І. 
Інноваційний розвиток туристичних підприємств: напрями змін та фактори впливу [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2012_1_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.911 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Михайліченко Г. І. 
Інноваційні підходи до формування мультиплікаторів туризму [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Економіка і прогнозування. - 2012. - № 4. - С. 134-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econprog_2012_4_15
Розглянуто типи інновацій, механізм формування різних видів мультиплікаторів у туризмі в світлі тенденцій глобалізації, консолідації туроператорського бізнесу, формування надмультиплікативних компліментарних доходів турпідприємств за рахунок нематеріальних активів, таких як репутаційний капітал, інноваційний, комунікативний та синергетичний потенціал.
Попередній перегляд:   Завантажити - 587.8 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Михайліченко Г. І. 
Світосистемні закономірності консолідації туристичного бізнесу в умовах інноваційного розвитку [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Інноваційна економіка. - 2013. - № 3. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.899 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Михайліченко Г. І. 
Туристичний потенціал: методи оцінювання та інноваційний розвиток [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Проблеми економіки. - 2013. - № 1. - С. 115-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.876 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Михайліченко Г. І. 
Інноваційне зростання інтегрованих туристичних підприємств [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Бізнес Інформ. - 2013. - № 4. - С. 247-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_4_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 455.315 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Бойко М. Г. 
Економіко-предметне обгрунтування розвитку термінологічного апарату туризму [Електронний ресурс] / М. Г. Бойко, Г. І. Михайліченко // Економіка та держава. - 2010. - № 3. - С. 47-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2010_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 90.851 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Михайліченко Г. І. 
Інвестиційне забезпечення інноваційних процесів підприємств індустрії туризму [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Інвестиції: практика та досвід. - 2011. - № 6. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2011_6_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.879 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Михайліченко Г. І. 
Система управління інноваційним розвитком туристичних підприємств [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 3. - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_3_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 674.863 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Михайліченко Г. І. 
Експортна орієнтація національного туристичного продукту за рахунок різних видів новацій [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 2(1). - С. 238-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_2(1)__42
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.428 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Михайліченко Г. І. 
Світосистемні закономірності консолідації туристичного бізнесу в умовах інноваційного розвитку [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2012. - Вип. 104(2). - С. 105-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2012_104(2)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.376 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Михайліченко Г. І. 
Розвиток дестинацій замкового туризму (на прикладі тернопільської області) [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко, А. М. Клімова // Інвестиції: практика та досвід. - 2020. - № 2. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2020_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 574.81 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Михайліченко Г. І. 
Оцінювання інноваційного розвитку туристичних підприємств [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко, В. Г. Жученко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 11. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_11_17
Досліджено інструментарій та параметри оцінювання результативності інноваційної діяльності, зростання компетентності туристичних підприємств, підвищення конкурентоспроможності підприємств-новаторів міжнародного туроперейтингу. Обгрунтовано систему мультиплікаторів туризму, в якій особливе місце займають: мультиплікатор інновацій, що представляє собою приріст доходів в економіці туризму, який може статися в результаті реалізації нового продукту, зміни технології обслуговування, маркетингових, процесних, сервісних, організаційних чи інших інновацій; та мультиплікатор стійкого зростання компанії - як показник оцінки ділової репутації туристичної компанії в рамках загальної корпоративної стратегії, ринкової частки та участі в розподілі/перерозподілі туристичних потоків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 622.089 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Михайліченко Г. 
Світовий туристичний ринок: трансформації після пандемії [Електронний ресурс] / Г. Михайліченко, А. Клімова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 2. - С. 21-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2020_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 741.32 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Михайліченко Г. І. 
Управління потенціалом туристичних дестинацій [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Інноваційна економіка. - 2020. - № 1-2. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2020_1-2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 794.781 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Михайліченко Г. І. 
Розвиток туристичного продукту лікувально-оздоровчого та медичного туризму України [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко. // Ефективна економіка. - 2020. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 472.737 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Михайліченко Г. І. 
Антикризова реанімація туристичної галузі України в післявоєнний період [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко, І. В. Дворська // Бізнес Інформ. - 2022. - № 8. - С. 146-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_8_19
Проаналізовано й узагальнено закордонний досвід різних країн світу щодо реанімації туристичної галузі в післявоєнний період. Розглянуто фактори впливу на показники розвитку туризму, становлення туристичних потоків та реакцію регіональної та державної політики щодо залучення туристів до країни відвідування. Проаналізовано показники статистики міжнародного туризму та виявлено фактори впливу на їх динаміку. На основі історичної ретроспективи висвітлено становлення туризму в післявоєнній Європі; розглянуто сутність і множина антикризових заходів з відновлення туристичних обмінів. Досвід країн, в яких відбувалися чи продовжують відбуватися військові дії, ризик терористичних актів має бути перенесений на український ринок. Такі країни, як Грузія, Ізраїль, що мають як зовнішні, так і внутрішні фактори негативного впливу на стан туризму, намагаються подолати чи нівелювати цей негативний вплив за рахунок: зовнішнього орендування дестинацій і формування туристичного продукту рекреаційного, медичного, екстремального туризму. На жаль, військові дії спричиняють пошкодження туристичної інфраструктури та природного багатства нашої країни, що ускладнює процеси відновлення після війни. За результатами досліджень авторами запропоновано методи антикризового управління для реанімації туристичної сфери України, у т. ч. за рахунок післявоєнної трансформації та розширення варіативності туристичного ландшафту України. Дослідження антикризового управління туристичною галуззю з метою забезпечення економічного розвитку України є досить актуальним і потребує подальшого вивчення та наукового аналізу, що буде метою подальших наукових досліджень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.153 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Михайліченко Г. 
Цифровізація підприємств туризму в умовах кризи [Електронний ресурс] / Г. Михайліченко, В. Лисяна // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2023. - Вип. 1. - С. 91-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2023_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 408.941 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського