Пошуковий запит: (<.>A=Михаліченко П$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Костін М. О. Математична модель форми зношених деталей системи спряження "шийка осі колісної пари – внутрішнє кільце підшипника" [Електронний ресурс] / М. О. Костін, П. Є. Михаліченко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2004. - Вип. 4. - С. 149-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2004_4_28
|
2. |
Михаліченко П. Є. Спосіб зниження кидків струму в системі електричної тяги в аварійному режимі "зняття відновлення" напруги на струмоприймачі [Електронний ресурс] / П. Є. Михаліченко // Електротехніка і електромеханіка. - 2012. - № 4. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/elem_2012_4_14
|
3. |
Михаліченко П. Є. Генераторні струми під час коротких замикань в пристроях системи електричної тяги [Електронний ресурс] / П. Є. Михаліченко // Електротехніка і електромеханіка. - 2012. - № 6. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/elem_2012_6_14
|
4. |
Михаліченко П. Є. Характер та величина зносу деталей пресового з’єднання буксового вузла вагонів [Електронний ресурс] / П. Є. Михаліченко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2005. - Вип. 6. - С. 92-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2005_6_18
|
5. |
Михаліченко П. Є. Вплив структури відновлювальних шарів на міцність пресового з’єднання буксового вузла рухомого складу [Електронний ресурс] / П. Є. Михаліченко, М. О. Костін // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2006. - Вип. 10. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2006_10_17
|
6. |
Михаліченко П. Є. Релейний мікропроцесорний захист системи тягового електропостачання, оснований на новій ознаці. Схемне рішення [Електронний ресурс] / П. Є. Михаліченко, М. О. Костін // Електрифікація транспорту. - 2011. - № 1. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eltr_2011_1_15 Запропоновано схемне рішення системи захисту, основане на новій ознаці визначення аварійного режиму системи тягового електропостачання постійного струму, а саме, швидкість спадання напруги фідера тягової підстанції. Надана ознака дозволяє визначити вид короткого замикання.
|
7. |
Михаліченко П. Є. Електромагнітні процеси в системі електричної тяги постійного струму при перекритті чи пробої дахового ізолятора електровоза [Електронний ресурс] / П. Є. Михаліченко, М. О. Костін // Електрифікація транспорту. - 2013. - № 5. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eltr_2013_5_18 Аварійні режими короткого замикання на електрорухомому складі є досить частим явищем і тому дослідження цього процесу в системі електричної тяги постійного струму є актуальною задачею. Особливо це стосується такого режиму як перекриття дахового ізолятора електровозу, оскільки в цьому випадку одночасно закорочується і тягова мережа, і сам рухомий склад. Цей режим супроводжується протіканням надструмів як в електровозі, так і в тяговій мережі і є надзвичайно небезпечним для обох підсистем. Мета роботи - дослідження електромагнітних процесів і особливостей протікання цього режиму. Виявлення найбільш інформаційних маркерів цього режиму, дозволить відрізнити його від інших аварійних режимів. Дослідження короткого замикання в тяговій мережі за наявності електровозів на фідерній зоні було виконано шляхом математичного моделювання. Створено схему заміщення розглядуваної системи і для неї записано систему рівнянь електромагнітного стану. За результатами моделювання було встановлено, що в аварійному режимі перекриття дахового ізолятора на електровозі напруга на ньому різко зменшується і тягові двигуни переходять в генераторний режим. Генераторний струм досягає уставки і захист електровозу спрацьовує. В розглядуваному режимі фідерні струми тягових пьідстанцьій спочатку різко зростають до небезпечних значень, а потім експоненціально зменшуються до певного усталеного значення. Комутаційні процеси зміни струмів обумовлюють різко динамічний характер коливань підстанційних напруг, максимальні значення яких суттєво перевищують номінальне значення. Застосування методів математичного моделювання дозволяє досліджувати процеси в такій складній системі якою є система електричної тяги постійного струму навіть з двома електровозами. За результатами досліджень визначені особливості протікання перехідних електромагнітних величин в системі.
|
8. |
Михаліченко П. Є. Вплив режиму короткого замикання в тяговій мережі постійного струму на перепал контактного проводу [Електронний ресурс] / П. Є. Михаліченко // Електрифікація транспорту. - 2013. - № 6. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eltr_2013_6_8 Дослідження аварійних режимів короткого замикання в системі електричної тяги постійного струму і до сьогодні є актуальною задачею. Цей режим супроводжується протіканням надструмів і є надзвичайно небезпечним в такій потужній системі. Мета роботи - виявлення умов та механізму виникнення генераторних струмів і відповідно розробка заходів щодо зменшення їх впливу на протікання цього аварійного режиму. Дуже важливо оцінити величину і тривалість генераторних струмів в усіх режимах ведення електрорухомого складу постійного струму. Особливо це стосується режимів ослаблення поля, оскільки в шунтуючій вітці обмотки збудження присутній індуктивний елемент, який накопичує велику кількість електромагнітної енергії. Під час перехідного процесу ця енергія вивільняється через точку короткого замикання. При цьому збільшується нагрів елементів контактної мережі. Дослідження короткого замикання в тяговій мережі за наявності електровозів на фідерній зоні було виконано шляхом математичного моделювання. Для цього було створено схему заміщення розглядуваної системи і для неї записано систему рівнянь електромагнітного стану. За результатами моделювання було встановлено, що у випадку ведення поїзда при послабленому збудженні кількість електрики і теплоти, що протікає через точку короткого замикання, не просто спричинить нагрів контактного проводу, а викличе його механічне руйнування. Для уникнення такого негативного явища необхідно зменшити вплив індуктивного елементу шунтуючої вітки. Для вирішення цієї проблеми запропоновано використання запираючого діода в цій вітці. Використання такого заходу дозволяє значно зменшити тривалість і максимальне значення генераторного струму, що виділяє електровоз постійного струму. Отже зменшуються пошкодження елементів контактної мережі.
|
9. |
Михаліченко П. Є. Порівняння експлуатаційної надійності пресового з’єднання буксового вузла, відновленого різними методами [Електронний ресурс] / П. Є. Михаліченко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 15. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_15_23
|
10. |
Михаліченко П. Є. Гармонійний склад фідерних струмів при аварійних вимиканнях швидкодіючими вимикачами різних типів [Електронний ресурс] / П. Є. Михаліченко // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2011. - № 2. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2011_2_6
|
11. |
Михаліченко П. Є. Мікропроцесорна система захисту визначення виду короткого замикання за "залишковою напругою" [Електронний ресурс] / П. Є. Михаліченко, Ю. І. Хмарський // Гірнича електромеханіка та автоматика. - 2012. - Вип. 89. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/geta_2012_89_9
|
12. |
Михаліченко П. Є. Гармонійний склад фідерних струмів при аварійних вимиканнях швидкодіючими вимикачами. Теоретичні передумови [Електронний ресурс] / П. Є. Михаліченко, М. О. Костін // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2015. - № 10. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2015_10_3
|
13. |
Михаліченко П. Є. Гармонійний склад фідерних струмів при аварійних вимиканнях швидкодіючими вимикачами. Результати числових розрахунків [Електронний ресурс] / П. Є. Михаліченко // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2016. - № 11. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2016_11_3
|