Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (41)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мних О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Мних О. Б. 
Дослідження взаємодії різних форм капіталу і управління вартістю підприємства на основі маркетингових і логістичних інструментів [Електронний ресурс] / О. Б. Мних // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 2. - С. 140-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 392.966 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мних О. Б. 
Проблеми і перспективи розбудови економіки знань і модернізації суспільства в умовах поглиблення системної кризи в Україні [Електронний ресурс] / О. Б. Мних // Збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України. - 2011. - № 1. - С. 329-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnudps_2011_1_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.242 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мних О. Б. 
Актуальні проблеми впровадження концепції соціальної відповідальності корпоративних структур [Електронний ресурс] / О. Б. Мних, В. П. Далик // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 12. - С. 168-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_12_25
Доведено необхідність розширення економічного простору дії концепції соціальної відповідальності корпоративних структур, які повинні відігравати стратегічну роль у підвищенні темпів соціально-економічного розвитку і якості життя суспільства. Надано характеристику актуальних проблем, пов'язаних із впровадженням моделі соціальної відповідальності бізнесу в Україні в умовах кризи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 123.09 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Мних О. Б. 
Cистемний підхід до реструктуризації підприємства як соціально-економічного простору впровадження інноваційних рішень [Електронний ресурс] / О. Б. Мних // Економіка: реалії часу. - 2013. - № 3. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2013_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.293 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мних О. Б. 
Формування фінансово-економічної безпеки підприємств корпоративного сектора [Електронний ресурс] / О. Б. Мних // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія економічна. - 2013. - Вип. 1. - С. 276-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_e_2013_1_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 379.793 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Мних О. Б. 
Актуальні проблеми управління ринковою вартістю міжнародних компаній [Електронний ресурс] / О. Б. Мних // Стратегія економічного розвитку України. - 2014. - № 34. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2014_34_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 387.341 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Мних О. Б. 
Зміна парадигми управління капіталізаційними процесами: роль інноваційних екологічних рішень у логістично-маркетингових стратегіях формування вартості [Електронний ресурс] / О. Б. Мних // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 6. - С. 240-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_6_30
Доведено необхідність впровадження нових підходів до управління процесами капіталізації з метою впровадження інноваційних екологічних рішень. Така постановка проблеми вимагає формування адекватних стратегій маркетингу і логістики та організації ефективного розвитку відносин між різними учасниками ринку (стейкхолдерами). Розроблено концептуальну модель розвитку капіталу відносин і формування вартості підприємства у його логістично-маркетинговій стратегії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 125.053 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Мних О. Б. 
Особливості інноваційно-організаційного розвитку регіональної економіки в умовах поглиблення кризи [Електронний ресурс] / О. Б. Мних, Г. М. Захарчин, Є. В. Гончаров // Регіональна економіка. - 2011. - № 4. - С. 132-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2011_4_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 807.171 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Мних О. Б. 
Маркетинговий і регресійний аналіз процесів злиття вітчизняних фармацевтичних компаній [Електронний ресурс] / О. Б. Мних, Ю. І. Гілета // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 2(3). - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2013_2(3)__24
Мета роботи - побудова трендових моделей, що ілюструють інтенсивність змін у галузі залізничного транспорту і в діяльності ПАТ "Укрзалізниця", а також у дослідженні взаємозалежності маркетингової та фінансово-господарської діяльності підприємств в умовах реформування системи державних закупівель і якісних змін у процесі формування тарифів на залізничні вантажні перевезення для досягнення запланованих цілей зростання синергетичного ефекту в макро- і мікроекономіці залізничного транспорту. Надано кількісну та якісну характеристику причин зміни інтенсивності перевезень на різних сегментах залізничного транспорту за 2001 - 2015 рр. Проведено фінансову і маркетингову оцінки результатів діяльності Державного територiально-галузевого об'єднання "Пiвденно-Захiдна залізниця". Доведена необхідність впровадження в практику діяльності ПАТ "Укрзалізниця" конкурентного підходу під час запровадження тарифів на вантажні перевезення. Обгрунтовано, що розвиток галузі та підприємств залізничного транспорту на конкурентних локальних та міжнародних ринках вимагає практичного застосування нової філософії управління.
Попередній перегляд:   Завантажити - 474.34 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Мних О. Б. 
Пошук нових векторів розвитку бізнесу для українських машинобудівних підприємств в умовах кризи [Електронний ресурс] / О. Б. Мних // Управління розвитком. - 2015. - № 2. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2015_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.604 Mb    Зміст випуску     Цитування
11.

Брицький Р. М. 
Взаємодія факторів у формуванні економічної безпеки України в умовах зовнішніх і внутрішніх загроз [Електронний ресурс] / Р. М. Брицький, О. Б. Мних // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 12. - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_12_19
Надано характеристику тенденцій розвитку економічних явищ і процесів, а також основних причин, які істотно підірвали фундамент економічної безпеки України. Наведено загальну модель взаємодії факторів макро- та мікросередовищ у контексті формування економічної безпеки держави. Доведено необхідність високої концентрації інтелектуального капіталу на критично важливих напрямках стратегічного розвитку України під час здійснення системних реформ на підставі повномасштабного використання інтелектуального потенціалу суспільства та ключових компетенцій у сфері кризового менеджменту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 158.165 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Мних О. Б. 
Фундаментальні зміни на європейському конкурентному ринку авіапослуг і необхідність упровадження якісних змін у діяльності українських авіакомпаній у контексті інтеграції України у спільний авіаційний простір [Електронний ресурс] / О. Б. Мних // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 233-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_37
Охарактеризовано зміни ринкового середовища діяльності українських авіакомпаній за умов поглиблення кризи. Побудовано регресійні моделі та виявлено основні тенденції зміни фінансових показників провідної авіакомпанії ПрАТ "Міжнародні авіалінії України". Доведено необхідність створення передумов для формування спільного авіаційного простору й активної підготовки до організації та впровадження якісних змін у системі менеджменту вітчизняних авіакомпаній. Визначено послідовність впровадження якісних змін у діяльності авіакомпаній на ринку пасажирських перевезень у контексті інтеграції України у спільний авіаційний простір.
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.513 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Мних О. Б. 
Екологічний підхід в розвитку логістико-маркетингової діяльності підприємства та в забезпеченні зростання його капіталізації [Електронний ресурс] / О. Б. Мних, Б. Д. Гречин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2015. - № 833. - С. 57-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2015_833_11
Наведено характеристики особливостей розвитку глобальних екологічних процесів, оцінки залежностей капіталізації підприємства від екологічної ефективності. Доведено, що екологічний розвиток промислових підприємств перебуває в тісній взаємодії з суміжними галузями економіки. Показано можливості використання екологічних індексів інвестиційно привабливих компаній для формування фондів соціально відповідального інвестування та для розвитку нових інструментів екомаркетингу та екологістики. Побудовано змістовну модель екологічної орієнтації бізнесу, розкрито його сутність як домінанти стратегічного мислення менеджменту в економіці знань. Наведено регресійні моделі, які відображають ефективність використання біомаси на вітчизняному підприємстві, як джерела енергії під час виробництва сільськогосподарської продукції.
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.535 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Мних О. Б. 
Актуальні проблеми у сфері торгівлі необробленою деревиною і факторний аналіз діяльності деревообробних підприємств України [Електронний ресурс] / О. Б. Мних, Б. Д. Гречин // Науковий вісник НЛТУ України. - 2016. - Вип. 26.2. - С. 143-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2016_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.567 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Мних О. Б. 
Маркетинговий і регресійний аналіз тенденцій розвитку галузі та результатів діяльності підприємств залізничного транспорту на етапі впровадження нової тарифної політики ПАТ "Укрзалізниця" [Електронний ресурс] / О. Б. Мних // Бізнес Інформ. - 2016. - № 9. - С. 119-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_9_18
Мета роботи - побудова трендових моделей, що ілюструють інтенсивність змін у галузі залізничного транспорту і в діяльності ПАТ "Укрзалізниця", а також у дослідженні взаємозалежності маркетингової та фінансово-господарської діяльності підприємств в умовах реформування системи державних закупівель і якісних змін у процесі формування тарифів на залізничні вантажні перевезення для досягнення запланованих цілей зростання синергетичного ефекту в макро- і мікроекономіці залізничного транспорту. Надано кількісну та якісну характеристику причин зміни інтенсивності перевезень на різних сегментах залізничного транспорту за 2001 - 2015 рр. Проведено фінансову і маркетингову оцінки результатів діяльності Державного територiально-галузевого об'єднання "Пiвденно-Захiдна залізниця". Доведена необхідність впровадження в практику діяльності ПАТ "Укрзалізниця" конкурентного підходу під час запровадження тарифів на вантажні перевезення. Обгрунтовано, що розвиток галузі та підприємств залізничного транспорту на конкурентних локальних та міжнародних ринках вимагає практичного застосування нової філософії управління.
Попередній перегляд:   Завантажити - 736.624 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Мних О. Б. 
Якісні зміни ринкового та інвестиційного середовища вітчизняних підприємств і маркетингові проблеми розвитку їх діяльності на внутрішньому і закордонних ринках збуту [Електронний ресурс] / О. Б. Мних // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 846. - С. 204-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_846_33
Охарактеризовано якісні зміни в ринковому середовищі функціонування та розвитку українського бізнесу. Акцентовано увагу на посиленні процесів євроінтеграції, нагромадженні зовнішніх і внутрішніх загроз, що вимагає істотних змін у маркетинговій політиці підприємств та в їх діяльності на вітчизняних і закордонних ринках збуту. Визначено причини низької ефективності українських компаній на ринках країн ЄС після введення для країни нульового мита для експортних поставок. Доведено необхідність комплексного вирішення маркетингових проблем для покращання ринкових позицій підприємств з урахуванням їх доступності до інвестиційних ресурсів та обмежень з боку фінансових інституцій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.832 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Мних О. Б. 
Криза транспортного машинобудування в Україні і маркетинговий підхід до формування ринкової вартості машинобудівних підприємств [Електронний ресурс] / О. Б. Мних // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 9. - С. 77-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_9_12
Оцінено кризові явища та інноваційну пасивність в машинобудівній галузі України, побудовано тренди, що відображають темпи зниження обсягів реалізації за умов поглиблення фінансової і політичної кризи в країні. Виявлено якісні зміни на глобальних конкурентних ринках машинобудування та актуальні проблеми українських виробників щодо створення вартості за сучасних умов поглиблення євроінтеграції. Доведено доцільність використання маркетингового підходу в дослідженні факторів, що впливають на формування ринкової вартості підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.683 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Мних О. Б. 
Закордонна і вітчизняна практика розвитку оптової й роздрібної торгівлі і аналіз факторів розвитку торговельних підприємств [Електронний ресурс] / О. Б. Мних // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2015. - Вип. 19. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2015_19_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 624.932 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Мних О. Б. 
Взаємодія факторів розвитку конкурентного ринку авіаперевезень і маркетингової діяльності авіакомпаній [Електронний ресурс] / О. Б. Мних // Проблеми системного підходу в економіці. - 2018. - Вип. 3(2). - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2018_3(2)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.362 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Мних О. Б. 
Світовий і вітчизняний досвід вирішення логістичних проблем у контексті сталого розвитку [Електронний ресурс] / О. Б. Мних, Н. Я. Сапотніцька // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки. - 2018. - Вип. 2. - С. 137-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_ekon_2018_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.728 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського