Пошуковий запит: (<.>A=Мозгова Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мозгова Г. П. Негативний психологічний клімат оточення - основа виникнення психосоматичних захворювань у дітей [Електронний ресурс] / Г. П. Мозгова // Логопедія. - 2011. - № 1. - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2011_1_14
|
2. |
Мозгова Г. П. Стан судинної та вегетативної систем у дітей з гастродуоденальною патологією патологією та порушеннями психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / Г. П. Мозгова // Логопедія. - 2011. - № 1. - С. 54-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2011_1_15
|
3. |
Мозгова Г. П. Психосоматична патологія у дітей із порушеннями психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / Г. П. Мозгова // Логопедія. - 2012. - № 2. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2012_2_16 Проведено клініко-епідеміологічне дослідження розповсюдженості психосоматичної патології у дітей та підлітків з порушеннями психо-фізичного розвитку в загальномедичній практиці. З'ясовано фактори ризику формування психосоматичної патології, яке дозволило визначити достовірні маркери вірогідності виникнення та подальшого розвитку психосоматичної патології з розробленням математичних моделей. Використання нейрофізіологічної діагностики під час скринінг-контролю функціонального стану головного мозку дало змогу виявити клініко-нейрофізіологічні кореляції виникнення психосоматичної патології. Розроблено програму трьохетапної комплексної медико-психолого-педагогічної реабілітації дітей з порушеннями психофізичного розвитку та психо-соматичною патологією з реалізацією комплексного, індивідуального та мультидисциплінарного підходу до діагностики, лікування та диспансерного нагляду.
|
4. |
Мозгова Г. Психосоматика: нейрофізіологічні характеристики [Електронний ресурс] / Г. Мозгова // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2015. - Вип. 37. - С. 123-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2015_37_22
|
5. |
Мозгова Г. В. Впровадження системи маркетингу партнерських відносин на промисловому підприємстві [Електронний ресурс] / Г. В. Мозгова, Т. А. Петросян // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія Економічна. - 2014. - № 1118, вип. 88. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhE_2014_1118_88_15
|
6. |
Мозгова Г. В. Формування професійної компетентності менеджерів з маркетингу в галузі інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Г. В. Мозгова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Економічна. - 2013. - № 1068. - С. 129-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhE_2013_1068_19
|
7. |
Мозгова Г. В. Порівняльна характеристика готовності України, Росії та Молдови до мережевої економіки [Електронний ресурс] / Г. В. Мозгова, В. О. Тарасенко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 5(1). - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_5(1)__22
|
8. |
Мозгова Г. П. Психологічне здоров'я: різноманітність підходів [Електронний ресурс] / Г. П. Мозгова, К. М. Уваркіна // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 3. - С. 130-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2016_3_20
|
9. |
Мозгова Г. П. Позитивний психологічний клімат – передумова психосоматичного здоров’я та поведінки дитини [Електронний ресурс] / Г. П. Мозгова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2011. - Вип. 18. - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2011_18_45
|
10. |
Мозгова Г. П. Стимол у комплексній медикаментозній терапії психосоматичних захворювань у дітей з порушеннями психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / Г. П. Мозгова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2011. - Вип. 17. - С. 345-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2011_17_87
|
11. |
Мозгова Г. П. Психологічна адаптація студентської молоді до процесу навчання [Електронний ресурс] / Г. П. Мозгова, К. М. Уваркіна // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 4. - С. 157-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2016_4_22
|
12. |
Мозгова Г. В. Формування інформаційної системи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності на базі сучасних інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Г. В. Мозгова, А. І. Свіржевська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 6(5). - С. 248-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_6(5)__65
|
13. |
Мозгова Г. В. Використання мобільного додатку "Інстаграм" як інструменту інтернет-маркетингу соціальних зв'язків для просування бренду вищих навчальних закладів та їх підрозділів [Електронний ресурс] / Г. В. Мозгова, О. Д. Колосовська, В. С. Оніщенко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 23(2). - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_23(2)__19
|
14. |
Мозгова Г. В. Використання CRM-систем на українському ринку: особливості та перспективи [Електронний ресурс] / Г. В. Мозгова, А. О. Морозов, О. Д. Фомін // Проблеми системного підходу в економіці. - 2017. - Вип. 2. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2017_2_17
|
15. |
Курасова В. Е. Вірусний маркетинг: можливості використання під час реалізації маркетингової стратегії [Електронний ресурс] / В. Е. Курасова, Г. В. Мозгова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2018. - Т. 29(68), № 2. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2018_29_2_7
|
16. |
Мозгова Г. В. Інноваційне управління зовнішньоекономічною діяльністю сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / Г. В. Мозгова, Ю. А. Бойко // Проблеми системного підходу в економіці. - 2018. - Вип. 6. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2018_6_19
|
17. |
Бекетова Г. В. Сучасні підходи до якісного підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників на кафедрі дитячих і підліткових захворювань [Електронний ресурс] / Г. В. Бекетова, І. П. Горячева, О. В. Солдатова, Г. П. Мозгова, Н. В. Алексєєнко, М. І. Нехаєнко, К. Б. Савінова, Т. М. Гнатенко, О. А. Голоцван // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2019. - Вип. 33. - С. 19-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2019_33_5 Досвід підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників вищих медичних учбових закладів до- і післядипломної освіти демонструє дефіцит у них інформації щодо практичних аспектів інноваційних форм викладання клінічних дисциплін. Тому підвищення мотивації та практичне удосконалення викладання навчального матеріалу з використанням сучасних інноваційних форм залишаються актуальними і необхідними для науково-педагогічних працівників. Мета роботи - підвищення якості практичних навичок науково-педагогічних працівників у використанні інноваційних форм викладання клінічних дисциплін у вищих медичних закладах до- і післядипломної освіти. Для ефективного впровадження у педагогічний процес викладання клінічних дисциплін створено навчальний план і програму стислострокових (очного та очно-заочного з елементами дистанційної освіти) циклів тематичного удосконалення "Практичні аспекти інноваційних форм викладання клінічних дисциплін для науково-практичних працівників закладів медичної освіти". На вказаних циклах використовуються такі сучасні форми навчання, як клінічний тренінг, мультидисциплінарні розбори хворих у формі "клінічних дуетів" із залученням декількох викладачів, які мають спеціалізацію з суміжних дисциплін, "клінічні дуелі", обмін досвідом у формі "круглого столу". За даними анкетування інформація, одержана на циклі ТУ "Практичні аспекти інноваційних форм викладання клінічних дисциплін для науково-практичних працівників закладів медичної освіти" надає змогу науково-педагогічним працівникам більш ефективно здійснювати процес навчання у медичних закладах до- і післядипломної освіти. Висновки: навчання на циклах ТУ "Практичні аспекти інноваційних форм викладання клінічних дисциплін для науково-практичних працівників закладів медичної освіти" підвищує ефективність навчального процесу та сприяє створенню єдиного інформаційного простору для науково-педагогічних працівників вищих медичних закладів до- і післядипломної освіти.
|
18. |
Лемеш В. А. Полиморфизм микросателлитных локусов дикорастущих популяций и культурных сортов масличного рапса (Brassica napus L.) [Електронний ресурс] / В. А. Лемеш, М. В. Богданова, Г. В. Мозгова, А. А. Буракова // Фактори експериментальної еволюції організмів. - 2019. - Т. 25. - С. 67-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/feeo_2019_25_13
|
19. |
Мозгова Г. В. Електронні майданчики державних закупівель як джерело маркетингової інформації в інтернеті [Електронний ресурс] / Г. В. Мозгова, А. Д. Мозгова, К. С. Белякова // Бізнес-навігатор. - 2019. - Вип. 6.1-1. - С. 208-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2019_6
|
20. |
Мозгова Г. В. Систематизація інструментів маркетингової комунікаційної політики в інтернеті [Електронний ресурс] / Г. В. Мозгова, К. С. Жара. // Ефективна економіка. - 2017. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_12_62
|
| |