Пошуковий запит: (<.>A=Мойся Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Мойся Д. Л. Анализ устойчивости автопоезда с управляемым полуприцепом в круговых стационарных режимах [Електронний ресурс] / Д. Л. Мойся // Вісник СевНТУ. Сер. : Машиноприладобудування та транспорт. - 2013. - Вип. 142. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsntum_2013_142_15 Выполнен анализ устойчивости стационарных режимов автопоезда с управляемым полуприцепом. Устойчивость прямолинейного режима оценена на основе критерия Рауса - Гурвица. Поиск области устойчивости произведен в пространстве параметров: продольная скорость - передаточное отношение механизма управления осью полуприцепа. Устойчивость круговых режимов проанализирована на основе анализа собственных значений системы линейного приближения.
|
2. |
Босенко В. М. До порівняльної оцінки стійкості руху автопоїзда з некерованим і керованим напівпричепом [Електронний ресурс] / В. М. Босенко, Д. М. Мойся, В. М. Поляков, В. П. Сахно // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Технічні науки. - 2014. - № 2. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_2014_2_11
|
3. |
Сахно В. П. Експериментальні дослідження маневреності автопоїзда з керованим напівпричепом [Електронний ресурс] / В. П. Сахно, О. М. Тімков, Д. М. Мойся, М. І. Сайчук, Р. М. Кузнєцов, П. О. Гуменюк // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. - 2014. - № 2. - С. 129-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctmbt_2014_2_21
|
4. |
Вербицький В. Г. Математична модель сідельного автопоїзда з керованим напівпричепом [Електронний ресурс] / В. Г. Вербицький, Д. Л. Мойся // Наукові нотатки. - 2010. - Вип. 28. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2010_28_20
|
5. |
Сахно В. П. До визначення показників маневреності автопоїзда-контейнеровоза [Електронний ресурс] / В. П. Сахно, Г. О. Ковальчук, Д. Л. Мойся, Р. М. Марчук // Вісник Донецької академії автомобільного транспорту. - 2014. - № 1. - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vdiat_2014_1_10 Наведено методику визначення показників маневреності автопоїзда-контейнеровоза як з некерованим, так і з керованим напівпричепом.Встановлено, що за швидкості 3 м/с автопоїзд-контейнеровоз з некерованим напівпричепом не відповідає вимогам Директиви 2002/7/EC, тоді як автопоїзд з керованим напівпричепом шляхом гальмування коліс одного борту і за рахунок СКМ напівпричепа цим вимогам відповідають.
|
6. |
Мойся Д. Л. Експериментальне визначення маневреності макета триланкового автопоїзда [Електронний ресурс] / Д. Л. Мойся // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2011. - № 24(1). - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2011_24(1)__30 Описано методи проведення досліджень масштабної моделі триланкового автопоїзда, що надають можливість за кінематичними характеристиками усталеного руху у сукупності з рівняннями рівноваги визначити значення сил відведення та коефіцієнтів опору відведення.
|
7. |
Сахно В. П. Аналіз криволінійного руху автопоїзда за подвійного приводу управління на передню вісь напівпричепа [Електронний ресурс] / В. П. Сахно, В. М. Поляков, В. М. Босенко, Д. Л. Мойся // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2014. - № 30(1). - С. 330-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2014_30(1)__43
|
8. |
Сахно В. П. Вплив перекосу мостів причіпних ланок на показники стійкості автопоїзда [Електронний ресурс] / В. П. Сахно, В. М. Поляков, О. М. Тімков, М. І. Файчук, В. М. Босенко, Д. Л. Мойся // Автошляховик України. - 2015. - № 4. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2015_4_5
|
9. |
Мойся Д. Л. Анализ устойчивости автопоезда с управляемым полуприцепом в круговых стационарных режимах [Електронний ресурс] / Д. Л. Мойся // Вісник Донецької академії автомобільного транспорту. - 2015. - № 3. - С. 31-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vdiat_2015_3_8 Выполнен анализ устойчивости стационарных режимов автопоезда с управляемым полуприцепом. Устойчивость прямолинейного режима оценена на основе критерия Рауса - Гурвица. Поиск области устойчивости произведен в пространстве параметров: продольная скорость - передаточное отношение механизма управления осью полуприцепа. Устойчивость круговых режимов проанализирована на основе анализа собственных значений системы линейного приближения.
|
10. |
Мойся Д. Л. Експериментальне визначення маневреності макета триланкового автопоїзда [Електронний ресурс] / Д. Л. Мойся // Вісник Донецької академії автомобільного транспорту. - 2015. - № 4. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vdiat_2015_4_5 Описано методи проведення досліджень масштабної моделі триланкового автопоїзда, що надають можливість за кінематичними характеристиками усталеного руху у сукупності з рівняннями рівноваги визначити значення сил відведення та коефіцієнтів опору відведення.
|
11. |
Мойся Д. Л. До питання узагальнення математичної моделі маневреності автопоїздів [Електронний ресурс] / Д. Л. Мойся, О. П. Сакно, С. С. Ермоленко, Д. І. Муженко, О. А. Ковальчук, А. І. Подимський, Р. В. Немиш, Р. Л. Прищляк // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2015. - № 3. - С. 301-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2015_3_43 Розглянуто проблеми керованості дволанкового автопоїзда з керованим напівпричепом. Виконано аналіз стійкості стаціонарних режимів автопоїзда з керованим напівпричепом. Стійкість кругових режимів проаналізована на основі аналізу власних значень системи лінійного наближення.
|
12. |
Сахно В. П. Щодо визначення стійкості руху автопоїзда-контейнеровоза з керованим напівпричепом [Електронний ресурс] / В. П. Сахно, В. М. Поляков, Д. Л. Мойся // Вісник Донецької академії автомобільного транспорту. - 2014. - № 2. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vdiat_2014_2_12 Побудовано математичну модель автопоїзда з керованою віссю напівпричепа і виконано аналіз рівноважених станів системи. Встановлено, що при заданій поздовжній швидкості існує деякий діапазон зміни кута повороту керованих коліс тягача, в межах якого можуть існувати стійкі стаціонарні режими.
|
13. |
Сахно В. П. Експериментальні дослідження автопоїзда з самоустановлювальною віссю напівпричепа [Електронний ресурс] / В. П. Сахно, О. М. Тімков, В. М. Поляков, В. М. Босенко, Д. Л. Мойся // Вісник Національного транспортного університету. - 2015. - № 31. - С. 483-493. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2015_31_65
|
14. |
Заренбин В. Г. Пути достижения топливной экономичности автомобилей [Електронний ресурс] / В. Г. Заренбин, Т. Н. Колесникова, О. П. Сакно, Д. Л. Мойся // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 2. - С. 104-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2018_2_19
|
15. |
Клименко В. В. Проблема устойчивости решений информационных задач в системах технического зрения автомобилей [Електронний ресурс] / В. В. Клименко, О. П. Сакно, Д. Л. Мойся, Д. О. Котов // Збірник наукових праць Військової академії (м. Одеса). Технічні науки. - 2018. - Вип. 2. - С. 79-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zbnpva_2018_2_12
|
16. |
Сакно О. П. Особливості системного моделювання щодо створення технологій для обслуговування автомобілів [Електронний ресурс] / О. П. Сакно, Т. М. Колеснікова, В. П. Олло, Д. Л. Мойся // Збірник наукових праць Військової академії (м. Одеса). Технічні науки. - 2019. - Вип. 1. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zbnpva_2019_1_7
|
17. |
Сакно О. П. Побудова графової моделі визначення екологічності транспортного процесу [Електронний ресурс] / О. П. Сакно, Є. П. Медведєв, П. Й. Єлісєєв, С. В. Цимбал, Д. Л. Мойся // Вісник машинобудування та транспорту. - 2021. - № 2. - С. 103-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmbt_2021_2_16
|