Пошуковий запит: (<.>A=Мосьпан Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мосьпан Н. В. Вища освіта україни в умовах розвитку ринкової економіки [Електронний ресурс] / Н. В. Мосьпан // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 145-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_17 Проаналізовано проблеми вищої освіти України за умов розвитку ринкової економіки. Висвітлено недосконалість сучасного механізму регулювання взаємодії вищої освіти та ринку праці. Розглянуто різні підходи до модернізації вищої освіти України та обгрунтовано необхідність вивчення Європейського досвіду з цього питання. Зауважено, що європейський досвід може бути тим резервом, який допоможе з урахуванням інституційних особливостей, історичних і культурних традицій України відшукати для використання на практиці найбільш оптимальні форми забезпечення взаємозв’язку між ВНЗ, представниками бізнесу та державними органами; удосконалити механізми (правові, структурні, організаційно-управлінські, фінансові) регулювання взаємодії вищої освіти та ринку праці; моделі залучення громадського та професійного контролю за якістю та змістом професійної освіти.Проанализирована проблема высшего образования Украины в условиях развития рыночной экономики. Рассмотрено несовершенство современного механизма регулирования взаимодействия высшего образования и рынка труда. Представлены различные подходы к модернизации высшего образования Украины и обоснована необходимость изучения европейского опыта по этому вопросу. Отмечено, что европейский опыт может быть тем резервом, который поможет с учетом институциональных особенностей, исторических и культурных традиций Украины отыскать для использования на практике наиболее оптимальные формы обеспечения взаимосвязи между ВУЗ, представителями бизнеса и государственными органами; усовершенствовать механизмы (правовые, структурные, организационно-управленческие, финансовые) регулирования взаимодействия высшего образования и рынка труда; модели привлечения общественного и профессионального контроля за качеством и содержанием профессионального образования.The problems of higher education in Ukraine in the conditions of market economy are analyzed in the article. The shortcomings of the modern regulatory mechanism of interaction of higher education and the labour- market are highlighted.
|
2. |
Мосьпан Н. Сучасний стан використання навчальних посібників з англійської мови [Електронний ресурс] / Н. Мосьпан // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 4. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_4_15
|
3. |
Мосьпан Н. В. Маркетизація та європеїзація вищої освіти в Європейському Союзі [Електронний ресурс] / Н. В. Мосьпан // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 2. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_2_21
|
4. |
Мосьпан Н. В. Майбутнє професії вчителя в умовах комерціалізації вищої освіти в ЄС [Електронний ресурс] / Н. В. Мосьпан // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 119. - С. 163-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_119_42
|
5. |
Мосьпан Н. Напрями створення Європейського освітнього простору: нормативно-правовий аспект [Електронний ресурс] / Н. Мосьпан // Освітологія. - 2014. - Вип. 3. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2014_3_12
|
6. |
Мосьпан Н. В. Тенденції розвитку вищої освіти: дослідження учених Європейського Союзу [Електронний ресурс] / Н. В. Мосьпан // Освітологічний дискурс. - 2014. - № 4. - С. 191-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2014_4_20
|
7. |
Мосьпан Н. В. European higher education area development: results and prospects [Електронний ресурс] / Н. В. Мосьпан // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3-4. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_3-4_6
|
8. |
Мосьпан Н. В. Тенденції розвитку державного фінансування вищої освіти в Європейському Союзі [Електронний ресурс] / Н. В. Мосьпан // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 4. - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_4_18
|
9. |
Мосьпан Н. В. Професія вчителя в умовах комерціалізації вищої освіти в ЄС [Електронний ресурс] / Н. В. Мосьпан // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2015. - Вип. 24. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2015_24_17
|
10. |
Мосьпан Н. В. Педагогічні аспекти перекладу дитячої літератури [Електронний ресурс] / Н. В. Мосьпан // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 107. - С. 135-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_107_20
|
11. |
Хохлов В. М. Верифікація прогнозів середньомісячної температури ансамблем моделей проекту ENSEMBLES [Електронний ресурс] / В. М. Хохлов, Н. О. Мосьпан // Український гідрометеорологічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 93-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uggj_2012_11_12 Верифікацію прогнозів регіональних кліматичних моделей зі спостереженими середньомісячними температурами зроблено для станцій України (Одеса, Полтава, Вінниця та Сімферополь за період 1961 - 2010 рр.; Запоріжжя, Суми та Рівне за період 1973 - 2010 рр.). Визначено якість цих прогностичних моделей; наприклад, для Одеси показано, що найкращий прогноз надає модель RACMO ECHAM5-r3 (KNMI, Нідерланди). На результат моделювання впливає не тільки спроможність регіональної моделі відтворювати ті чи інші атмосферні процеси, а й вихідні дані.
|
12. |
Мосьпан Н. В. Художній переклад як засіб формування соціокультурної компетенції учнів (на прикладі збірника казок Р. Кіплінга "JUST SO STORIES”) [Електронний ресурс] / Н. В. Мосьпан // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 108. - С. 135-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_108_22
|
13. |
Мосьпан Н. Механізми регулювання взаємодії вищої освіти з ринком праці в Європейському Союзі [Електронний ресурс] / Н. Мосьпан // Освітологія. - 2016. - № 5. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2016_5_9
|
14. |
Горбачов П. Ф. Формалізація процесу обслуговування разових замовлень на перевезення вантажів у міжміському сполученні [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, Н. В. Мосьпан // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. - 2016. - Вып. 72. - С. 66-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2016_72_13 Розглянуто питання прийняття рішення перевізником стосовно доцільності здійснення міжміського перевезення в умовах змінного попиту. Формалізовано процес обслуговування разових замовлень на перевезення вантажів у міжміському сполученні. Сформовано стратегії поведінки перевізників з обслуговування разових замовлень на міжміські вантажоперевезення.
|
15. |
Горбачов П. Ф. Оцінка інтенсивності міжміських потоків вантажів та автомобілів [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, Н. В. Мосьпан, Д. В. Скрипник // Комунальне господарство міст. Серія : Технічні науки та архітектура. - 2016. - Вип. 130. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_tech_2016_130_13
|
16. |
Горбачов П. Ф. Оцінка ефективності стратегій перевізників з обслуговування разових замовлень на міжміські вантажоперевезення [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, І. С. Наглюк, О. В. Макарічев, Н. В. Мосьпан // Автомобильный транспорт. - 2015. - Вып. 37. - С. 61-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2015_37_11 Розглянуто стратегію поведінки перевізника у процесі обслуговування разових замовлень на перевезення вантажів у міжміському сполученні. Запропоновано підхід до визначення прибутку перевізника за оборотний рейс маятникового міжміського маршруту залежно від наявності або відсутності замовлення в пункті зворотного завантаження та потреби на його очікування.
|
17. |
Мосьпан Н. Правове регулювання взаємодії вищої освіти з ринком праці в державах-членах ЄС [Електронний ресурс] / Н. Мосьпан // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 3-4. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_3-4_16
|
18. |
|
Modern higher education review : intern., professional, scholary and peer reviewed j. / Board of Borys Grinchenko Kyiv University. – Kyiv: PH "Edelweiss", 2016. - Виходить щорічно. - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266 Додаткові відомості та надходження
|
|
19. |
Сисоєва С. О. Новий Закон України Про вищу освіту: нововведення та ризики [Електронний ресурс] / С. О. Сисоєва, Н. В. Мосьпан // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2015. - № 43. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2015_43_5
|
20. |
Мосьпан Н. Від освіти до ринку праці [Електронний ресурс] / Н. Мосьпан // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1-2. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_1-2_11 Презентовано кількісні показники опитування (72 випускники педагогічних ВНЗ) за наступними критеріями: оплата навчання; робота під час навчання; тривалість перехідного періоду від ВНЗ до ринку праці, сектори виробничої сфери, де працевлаштовуються молоді випускники. Проаналізовано статистичні показники кожного із визначених критеріїв. Зокрема, вивчення сфери праці під час навчання респондентів у ВНЗ надало можливість сформувати систему ранжування відповідей: більшість респондентів влаштовано в середніх навчальних закладах; менша частка – в бізнесових структурах і найменша частка – у сфері туризму та ресторанного бізнесу. За тривалістю перехідного періоду від ВНЗ до ринку праці сформовано одну вибірку респондентів з хронологічними рамками близько шести місяців; всі інші групи представлено майже в межах статистичних погрішностей. За критерієм вивчення сфери праці після завершення ВНЗ сформовано наступні закономірності: більшість випускників працюють за фахом; у сфері послуг працює невелика частка, далі – сфера бізнесу; у сфері туризму та ресторанного бізнесу працевлаштовано найменшу частку випускників ВНЗ. Наведено механізми працевлаштування випускників ВНЗ, що досить органічно вплітаються в українські реалії. Зроблено порівняльний аналіз статистичних даних відповідності працевлаштування випускників зазначеним кваліфікаціям. Представлены результаты опроса (72 выпускника педагогических ВУЗ) по следующим критериям: оплата обучения; работа во время учебы; продолжительность переходного периода от ВУЗ к рынку труда, секторов производственной сферы, где трудоустраиваются молодые выпускники. Проанализированы статистические показатели каждого из определенных критериев. В частности, изучение сферы труда во время учебы респондентов в ВУЗ позволило сформировать систему ранжирования ответов: большинство опрошенных работала в средних учебных заведениях; меньшая часть - в бизнес-структурах и наименьшая часть - в сфере туризма и ресторанного бизнеса. По продолжительности переходного периода от ВУЗ к рынку труда сформирована выборка респондентов с хронологическими рамками около шести месяцев; все остальные группы представлены почти в пределах статистических погрешностей. По критерию изучения сферы труда после завершения ВУЗ сформированы следующие закономерности: большинство выпускников работают по специальности; в сфере услуг работает небольшая часть, далее - сфера бизнеса; в сфере туризма и ресторанного бизнеса трудоустроена наименьшее количество выпускников ВУЗ. Приведены механизмы трудоустройства выпускников ВУЗ, достаточно органично вплетаемых в украинские реалии. Сделан сравнительный анализ статистических данных соответствия трудоустройства выпускников указанным квалификациям.Teachers play a crucial role in supporting the learning experience of young people and adult learners. Their profession has a vital role in advancing human potential and shaping future generations. Therefore, the European Union views the role of teachers and their career development as key priorities. In the European Union much attention is paid to the problems of graduates’ transition from higher education to the labor market. But this process is not controlled in Ukraine. This article presents an analysis of labour market outcomes for Ukrainian graduates with teacher higher education, which is based on the teacher education graduates survey 2015, especially the entry of young people into the labour market.
|
| |