Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Муравський С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Мендерецький В. В. Сучасний стан проблеми розвитку предметних компетентностей студентів у процесі вивчення фізики [Електронний ресурс] / В. В. Мендерецький, С. А. Муравський // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 109. - С. 205-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_109_52
| 2. |
Муравський С. А. Формування творчої особистості студента в процесі вивчення фізики на основі компетентністного підходу [Електронний ресурс] / С. А. Муравський // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2013. - Вип. 19. - С. 101-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2013_19_38
| 3. |
Муравський С. А. Формування предметної компетентності студента у процесі вивчення фізики [Електронний ресурс] / С. А. Муравський // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. - Вип. 20. - С. 209-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_70
| 4. |
Муравський С. А. Результативність методичної системи формування предметної компетентності у студентів у процесі складання і розв’язування фізичних задач [Електронний ресурс] / С. А. Муравський // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 45. - С. 487-496. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_45_66
| 5. |
Муравський С. А. Формування предметної компетентності студентів у процесі вивчення фізики у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / С. А. Муравський // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 4. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_4_22 Розглянуто особливості використання компетентністного підходу в процесі викладання фізики у вищих навчальних закладах, який передбачає засвоєння студентами різного роду знань, умінь, навичок, що надасть можливість їм у майбутньому діяти ефективно в ситуаціях професійного, особистого та суспільного життя. Описано різницю між традиційними підходами і компетентністним, між компетенцією і компетентністю, наведено основні структурні елементи компетентності. Розглянуто шляхи формування предметної компетентності, яка виступає як здатність застосування студентами вивчених формул, законів і явищ, при вирішенні поставлених завдань і використання знань в життєвих ситуаціях. Запропоновано з власного досвіду роботи рівні формування предметної компетентності, які досягаються в процесі складання та розв'язування фізичних задач.
| 6. |
Мендерецький В. Методика реалізація компетентнісного підходу в процесі вивчення фізики [Електронний ресурс] / В. Мендерецький, С. Муравський // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2013. - Вип. 4(2). - С. 161-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2013_4(2)__43
| 7. |
Муравський С. А. Використання компетентнісно-орієнтованих задач в курсі фізики [Електронний ресурс] / С. А. Муравський // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 146. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_146_17
| 8. |
Муравський С. А. Особливості формування предметної компетентності у процесі вивчення фізики [Електронний ресурс] / С. А. Муравський // Молодий вчений. - 2015. - № 2(6). - С. 291-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(6)__76
|
|
|