Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (14)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мурадян Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Мурадян Л. А. 
Определение количества объектов для проведения эксплуатационных испытаний вагонной техники [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 139. - С. 83-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2013_139_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.666 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Бабаєв А. М. 
Удосконалення вузла передачі стоянкового гальма вантажного вагона [Електронний ресурс] / А. М. Бабаєв, Л. А. Мурадян, В. Ю. Шапошник // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 139. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2013_139_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 578.473 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мямлин С. В. 
Застосування основних законів розподілу випадкових величин для визначення показників надійності вагонів [Електронний ресурс] / С. В. Мямлин, Л. А. Мурадян // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2015. - Вип. 26-27. - С. 172-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2015_26-27_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.364 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Мурадян Л. А. 
К вопросу о планах испытаний надежности механических систем [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян, В. Ю. Шапошник // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 157. - С. 119-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2015_157_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.117 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Бубнов В. М. 
Особливості технічного обслуговування та ремонту вантажних вагонів з підвищеними показниками надійності [Електронний ресурс] / В. М. Бубнов, Л. А. Мурадян, М. Б. Манкевич, В. Ю. Шапошник // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 160. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_160_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 379.753 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Мурадян Л. А. 
Методологические основы определения эксплуатационных характеристик несамоходного подвижного состава [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян, В. Ю. Шапошник, А. А. Мищенко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 1. - С. 169-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_1_19
Цель работы - подтверждение как заявленных технических характеристик вагонов и их модификаций, так и показателей безотказной работы в течение межремонтного времени или наработки; усовершенствование методологических подходов оценки эксплуатационных характеристик новой и модернизируемой техники железнодорожного транспорта на примере несамоходного подвижного состава, а именно - железнодорожных грузовых вагонов (ЖГВ); решение научно-прикладной проблемы по оценке эксплуатационных характеристик новой и модернизируемой железнодорожной техники. Рассмотрены основные методологические подходы к оценке эксплуатационных характеристик на примере несамоходного подвижного состава, а именно - ЖГВ. Проанализирована безотказность вагона, который рассматривается как сложная механическая система, где все элементы системы соединены последовательно, при этом каждый из элементов включает m последовательно соединенных деталей. Отказ каждой расчетной части приведет к отказу вагона. Таким образом, вагон является системой без резервирования. Усовершенствована методика оценки эксплуатационных характеристик грузовых вагонов в подконтрольной эксплуатации с учетом особенностей вагонов нового поколения. Уточнены: длительность проведения испытаний, периодичность осмотра контрольной группы вагонов, контролируемые параметры вагона, причины досрочного прекращения подконтрольной эксплуатации. Выявленные в процессе подконтрольной эксплуатации отказы разделены по их характеру. Предложена методика оценки эксплуатационных характеристик железнодорожной техники в опытной эксплуатации на примере грузовых вагонов нового поколения. Результаты работы позволяют оценить эксплуатационные характеристики новой и модернизируемой техники железнодорожного транспорта при проведении эксплуатационных испытаний.
Попередній перегляд:   Завантажити - 565.507 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Мурадян Л. А. 
Розробка основних елементів для побудови системи дослідження надійності вантажних вагонів [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2016. - Вип. 29. - С. 28-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2016_29_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 544.749 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Осташ О. П. 
Про концепцію вибору сталей для високоміцних залізничних коліс [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, В. Г. Анофрієв, І. М. Андрейко, Л. А. Мурадян, В. В. Кулик // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2012. - Т. 48, № 6. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2012_48_6_3
За результатами статистичного аналізу експлуатаційних пошкоджень високоміцних залізничних коліс та відповідних лабораторних досліджень колісних сталей встановлено, що переважна більшість з них - вищербини і повзуни на поверхні кочення. Тому необхідно змінити концепцію вибору сталі для високоміцних коліс: враховувати не тільки її характеристики міцності та твердості (зносотривкості), а й опірність тріщиноутворенню за умов контактної втоми. Вона повинна базуватися на підходах структурної механіки втомного руйнування і передбачати створення високоміцних колісних сталей з пониженим вмістом вуглецю і підвищеними характеристиками циклічної тріщиностійкості за умов нормального відриву і поперечного зсуву.
Попередній перегляд:   Завантажити - 619.909 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Мямлін С. В. 
Проблема визначення терміну "надійність". Методологія побудови та вивчення надійності вантажних вагонів [Електронний ресурс] / С. В. Мямлін, Л. А. Мурадян, Д. М. Барановський // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 6. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_6_13
Наукова робота спрямована на вирішення існуючої проблеми визначення терміну "надійність" та надання обгрунтованого визначення цьому терміну. Зазначено, що теорія надійності у вигляді окремого випадку ймовірнісно-статистичної теорії, яка використовується для визначення або передбачення настання відмов об'єкта. В межах існуючої теорії сформульовано термін "надійність", визначено параметри, які належать до неї. На основі проведеного аналізу досліджень, в межах існуючої теорії надійності та особистих міркувань авторів роботи, було сформульоване визначення терміну "надійність". Запропоновано методологію побудови та вивчення надійності об'єкта на прикладі вантажного вагону. Запропоновано нове визначення терміну "надійність". А саме: надійність - це оцінка здатності об'єкта зберігати закладені властивості в установлених межах і часовому просторі за умов зберігання й транспортування, а також виконувати необхідні функції за заданих режимів експлуатації з виконанням технічного обслуговування та ремонту об'єкта. До надійності належать параметри: безвідмовність, довговічність, ремонтопридатність та збережуваність, якими характеризується об'єкт. Розроблено методологію побудови та вивчення надійності вантажного вагона, яка охоплює: конструкторську, технологічну та експлуатаційну надійність; науковий експеримент, який включає моделювання роботи вантажного вагона за різних умов та експлуатаційних режимів; теорію надійності, представлену комбінованою або модифікованою, що охоплює математичні та фізичні основи; Баєсову статистику, котра надає можливість описати різні стани вантажного вагона з розбиванням його на основні складові та, з відповідною ймовірністю для кожної складової, описувати загальну надійність. Результати роботи дозволяють надати повну і достовірну картину за відповідної відмови вантажного вагона та удосконалити підходи до побудови й вивчення надійності вагона в цілому.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.156 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Мурадян Л. А. 
Побудова системи дослідження надійності вантажних вагонів [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2015. - № 10. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2015_10_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 852.646 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Мурадян Л. А. 
Повышение надежности грузовых вагонов с применением новых технологий изготовления и восстановления рабочих поверхностей [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян, В. Ю. Шапошник, Д. А. Подосенов // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2016. - № 11. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2016_11_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 796.929 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Мурадян Л. А. 
Сравнительный анализ одномерной и пространственной модели для мачт мобильной связи [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян, В. Ю. Шапошник // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2017. - № 4. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2017_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 563.845 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Мурадян Л. А. 
Підвищення міжремонтного ресурсу візків вантажних вагонів. модель геометрії зносу підп’ятника [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян, Д. О. Подосьонов // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 1. - С. 79-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.549 Mb    Зміст випуску     Цитування
14.

Мурадян Л. А. 
Залежність величини зносу пари тертя "п’ятник – підп’ятник" від пробігу вантажного вагона [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян, Д. О. Подосьонов, В. Ю. Шапошник // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 6. - С. 61-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_6_8
Розглянуто взаємодію циліндричних поверхонь пари тертя "п'ятник - підп'ятник" вантажного вагона. Необхідно теоретично дослідити процес зносу та отримати залежність величини зносу підп'ятника від пробігу вагона з урахуванням силового навантаження, фізико-механічних і триботехнічних властивостей сполучених матеріалів для подальшого моделювання та керування величиною міжремонтного пробігу за критерієм зносу відповідних ресурсовизначальних елементів вантажних вагонів. Для теоретичних досліджень залежності величини зносу пари тертя "п'ятник - підп'ятник" від пробігу вантажного вагона використано теорію тертя та зношування твердих тіл. Розглянуто взаємодію циліндричних поверхонь пари тертя "п'ятник - підп'ятник" вантажного вагона у вигляді моделі "вал-втулка". Запропоновані залежності постійного та змінного зносів даної пари тертя для випадків, коли діють сили в поперечному та поздовжньому напрямах. Отримана залежність величини зносу підп'ятника від пробігу вантажного вагона, що враховує силове навантаження, фізико-механічні та триботехнічні властивості сполучених матеріалів. На її основі, застосовуючи для ремонту нові матеріали з різними властивостями, можна моделювати стан зносу циліндричних поверхонь пари тертя "п'ятник-підп'ятник", що дозволяє у подальшому керувати величиною міжремонтного пробігу вантажного вагона. На прикладі піввагона 12-7023, на основі отриманого виразу були побудовані залежності середньої величини зносу підп'ятника для випадків із різними значеннями коефіцієнта використання пробігу та швидкості руху поїзда. При цьому показано, що з підвищенням швидкості руху поїзда до 100 км/год, середня величина зносу підп'ятника піввагона 12-7023 нижче на 25 %, ніж при швидкості 80 км/год. За критерієм зносу розглянуто взаємодію циліндричних поверхонь пари тертя "п'ятник - підп'ятник" вантажного вагона та вперше отримано залежність величини зносу підп'ятника від пробігу, що враховує силове навантаження, фізико-механічні та триботехнічні властивості сполучених матеріалів. Застосовуючи для ремонту нові матеріали з різними властивостями, на основі отриманої залежності можна проводити моделювання стану зносу циліндричних поверхонь пари тертя "п'ятник - підп'ятник", тобто керувати величиною міжремонтного пробігу вантажного вагона. Результати роботи дозволяють встановити величину зносу підп'ятника для відповідного експлуатаційного пробігу вантажного вагона.
Попередній перегляд:   Завантажити - 660.017 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Мурадян Л. А. 
Граничний ресурс вагона в процесі експлуатації [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 166. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_166_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.541 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Барановський Д. М. 
Побудова системи технічного обслуговування та ремонту вантажних вагонів [Електронний ресурс] / Д. М. Барановський, С. В. Мямлін, Л. А. Мурадян // Залізничний транспорт України. - 2017. - № 1. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2017_1_8
Побудовано систему технічного обслуговування та ремонту вантажних вагонів на основі математичних виразів з використанням регенеруючих, марківських і напівмарківських процесів для параметрів експлуатаційної надійності: ймовірності безвідмовної роботи, коефіцієнта готовності та ймовірності виконання задач залежно від часової функції для визначення оптимального періоду проведення поточних, деповських та капітальних ремонтів. Побудована система суттєво відрізняється від існуючої (нормативно-встановленої) системи технічного обслуговування та ремонту вантажних вагонів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 759.188 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Мурадян Л. А. 
Об опыте применения профиля ДИИТ-УЗ в модернизированных тележках грузовых вагонов [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян, А. М. Бабаев, В. Ю. Шапошник, А. А. Мищенко // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2018. - Вип. 32(1). - С. 45-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2018_32(1)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 600.126 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Мямлін С. В. 
Підвищення надійності п’ятникового вузла вантажного вагону [Електронний ресурс] / С. В. Мямлін, Л. А. Мурадян, Д. О. Подосьонов // Залізничний транспорт України. - 2018. - № 1. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2018_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 671.258 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Мурадян Л. А. 
Визначення параметрів експлуатаційної надійності вантажних вагонів у системі технічного обслуговування та ремонту [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян, Д. Н. Барановський // Залізничний транспорт України. - 2016. - № 1-2. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2016_1-2_8
На основі врахування повноти інформації, що належить до категорії відмов, можна вибрати оптимальні терміни проведення технічного обслуговування та ремонту вантажних вагонів. Одержано математичні вирази параметрів експлуатаційної надійності для визначення оптимального періоду проведення поточних, деповських та капітальних ремонтів вантажних вагонів: ймовірності безвідмовної роботи, коефіцієнту готовності та ймовірності виконання задач залежно від часової функції.
Попередній перегляд:   Завантажити - 381.191 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Барановський Д. М. 
Визначення параметрів експлуатаційної надійності вантажних вагонів у системі технічного обслуговування та ремонту [Електронний ресурс] / Д. М. Барановський, Л. А. Мурадян // Залізничний транспорт України. - 2016. - № 5-6. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2016_5-6_11
На основі врахування повноти інформації, що належить до категорії відмов, можна вибрати оптимальні терміни проведення технічного обслуговування та ремонту вантажних вагонів. Одержано математичні вирази параметрів експлуатаційної надійності для визначення оптимального періоду проведення поточних, деповських та капітальних ремонтів вантажних вагонів: ймовірності безвідмовної роботи, коефіцієнта готовності та ймовірності виконання задач залежно від часової функції.
Попередній перегляд:   Завантажити - 456.524 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського