Пошуковий запит: (<.>A=Мурадян Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мурадян Л. А. Определение количества объектов для проведения эксплуатационных испытаний вагонной техники [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 139. - С. 83-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2013_139_15
|
2. |
Бабаєв А. М. Удосконалення вузла передачі стоянкового гальма вантажного вагона [Електронний ресурс] / А. М. Бабаєв, Л. А. Мурадян, В. Ю. Шапошник // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 139. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2013_139_17
|
3. |
Мямлин С. В. Застосування основних законів розподілу випадкових величин для визначення показників надійності вагонів [Електронний ресурс] / С. В. Мямлин, Л. А. Мурадян // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2015. - Вип. 26-27. - С. 172-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2015_26-27_23
|
4. |
Мурадян Л. А. К вопросу о планах испытаний надежности механических систем [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян, В. Ю. Шапошник // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 157. - С. 119-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2015_157_22
|
5. |
Бубнов В. М. Особливості технічного обслуговування та ремонту вантажних вагонів з підвищеними показниками надійності [Електронний ресурс] / В. М. Бубнов, Л. А. Мурадян, М. Б. Манкевич, В. Ю. Шапошник // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 160. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_160_4
|
6. |
Мурадян Л. А. Методологические основы определения эксплуатационных характеристик несамоходного подвижного состава [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян, В. Ю. Шапошник, А. А. Мищенко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 1. - С. 169-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_1_19 Цель работы - подтверждение как заявленных технических характеристик вагонов и их модификаций, так и показателей безотказной работы в течение межремонтного времени или наработки; усовершенствование методологических подходов оценки эксплуатационных характеристик новой и модернизируемой техники железнодорожного транспорта на примере несамоходного подвижного состава, а именно - железнодорожных грузовых вагонов (ЖГВ); решение научно-прикладной проблемы по оценке эксплуатационных характеристик новой и модернизируемой железнодорожной техники. Рассмотрены основные методологические подходы к оценке эксплуатационных характеристик на примере несамоходного подвижного состава, а именно - ЖГВ. Проанализирована безотказность вагона, который рассматривается как сложная механическая система, где все элементы системы соединены последовательно, при этом каждый из элементов включает m последовательно соединенных деталей. Отказ каждой расчетной части приведет к отказу вагона. Таким образом, вагон является системой без резервирования. Усовершенствована методика оценки эксплуатационных характеристик грузовых вагонов в подконтрольной эксплуатации с учетом особенностей вагонов нового поколения. Уточнены: длительность проведения испытаний, периодичность осмотра контрольной группы вагонов, контролируемые параметры вагона, причины досрочного прекращения подконтрольной эксплуатации. Выявленные в процессе подконтрольной эксплуатации отказы разделены по их характеру. Предложена методика оценки эксплуатационных характеристик железнодорожной техники в опытной эксплуатации на примере грузовых вагонов нового поколения. Результаты работы позволяют оценить эксплуатационные характеристики новой и модернизируемой техники железнодорожного транспорта при проведении эксплуатационных испытаний.
|
7. |
Мурадян Л. А. Розробка основних елементів для побудови системи дослідження надійності вантажних вагонів [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2016. - Вип. 29. - С. 28-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2016_29_5
|
8. |
Осташ О. П. Про концепцію вибору сталей для високоміцних залізничних коліс [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, В. Г. Анофрієв, І. М. Андрейко, Л. А. Мурадян, В. В. Кулик // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2012. - Т. 48, № 6. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2012_48_6_3 За результатами статистичного аналізу експлуатаційних пошкоджень високоміцних залізничних коліс та відповідних лабораторних досліджень колісних сталей встановлено, що переважна більшість з них - вищербини і повзуни на поверхні кочення. Тому необхідно змінити концепцію вибору сталі для високоміцних коліс: враховувати не тільки її характеристики міцності та твердості (зносотривкості), а й опірність тріщиноутворенню за умов контактної втоми. Вона повинна базуватися на підходах структурної механіки втомного руйнування і передбачати створення високоміцних колісних сталей з пониженим вмістом вуглецю і підвищеними характеристиками циклічної тріщиностійкості за умов нормального відриву і поперечного зсуву.
|
9. |
Мямлін С. В. Проблема визначення терміну "надійність". Методологія побудови та вивчення надійності вантажних вагонів [Електронний ресурс] / С. В. Мямлін, Л. А. Мурадян, Д. М. Барановський // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 6. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_6_13 Наукова робота спрямована на вирішення існуючої проблеми визначення терміну "надійність" та надання обгрунтованого визначення цьому терміну. Зазначено, що теорія надійності у вигляді окремого випадку ймовірнісно-статистичної теорії, яка використовується для визначення або передбачення настання відмов об'єкта. В межах існуючої теорії сформульовано термін "надійність", визначено параметри, які належать до неї. На основі проведеного аналізу досліджень, в межах існуючої теорії надійності та особистих міркувань авторів роботи, було сформульоване визначення терміну "надійність". Запропоновано методологію побудови та вивчення надійності об'єкта на прикладі вантажного вагону. Запропоновано нове визначення терміну "надійність". А саме: надійність - це оцінка здатності об'єкта зберігати закладені властивості в установлених межах і часовому просторі за умов зберігання й транспортування, а також виконувати необхідні функції за заданих режимів експлуатації з виконанням технічного обслуговування та ремонту об'єкта. До надійності належать параметри: безвідмовність, довговічність, ремонтопридатність та збережуваність, якими характеризується об'єкт. Розроблено методологію побудови та вивчення надійності вантажного вагона, яка охоплює: конструкторську, технологічну та експлуатаційну надійність; науковий експеримент, який включає моделювання роботи вантажного вагона за різних умов та експлуатаційних режимів; теорію надійності, представлену комбінованою або модифікованою, що охоплює математичні та фізичні основи; Баєсову статистику, котра надає можливість описати різні стани вантажного вагона з розбиванням його на основні складові та, з відповідною ймовірністю для кожної складової, описувати загальну надійність. Результати роботи дозволяють надати повну і достовірну картину за відповідної відмови вантажного вагона та удосконалити підходи до побудови й вивчення надійності вагона в цілому.
|
10. |
Мурадян Л. А. Побудова системи дослідження надійності вантажних вагонів [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2015. - № 10. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2015_10_12
|
11. |
Мурадян Л. А. Повышение надежности грузовых вагонов с применением новых технологий изготовления и восстановления рабочих поверхностей [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян, В. Ю. Шапошник, Д. А. Подосенов // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2016. - № 11. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2016_11_8
|
12. |
Мурадян Л. А. Сравнительный анализ одномерной и пространственной модели для мачт мобильной связи [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян, В. Ю. Шапошник // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2017. - № 4. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2017_4_8
|
13. |
Мурадян Л. А. Підвищення міжремонтного ресурсу візків вантажних вагонів. модель геометрії зносу підп’ятника [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян, Д. О. Подосьонов // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 1. - С. 79-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_1_10
|
14. |
Мурадян Л. А. Залежність величини зносу пари тертя "п’ятник – підп’ятник" від пробігу вантажного вагона [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян, Д. О. Подосьонов, В. Ю. Шапошник // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 6. - С. 61-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_6_8 Розглянуто взаємодію циліндричних поверхонь пари тертя "п'ятник - підп'ятник" вантажного вагона. Необхідно теоретично дослідити процес зносу та отримати залежність величини зносу підп'ятника від пробігу вагона з урахуванням силового навантаження, фізико-механічних і триботехнічних властивостей сполучених матеріалів для подальшого моделювання та керування величиною міжремонтного пробігу за критерієм зносу відповідних ресурсовизначальних елементів вантажних вагонів. Для теоретичних досліджень залежності величини зносу пари тертя "п'ятник - підп'ятник" від пробігу вантажного вагона використано теорію тертя та зношування твердих тіл. Розглянуто взаємодію циліндричних поверхонь пари тертя "п'ятник - підп'ятник" вантажного вагона у вигляді моделі "вал-втулка". Запропоновані залежності постійного та змінного зносів даної пари тертя для випадків, коли діють сили в поперечному та поздовжньому напрямах. Отримана залежність величини зносу підп'ятника від пробігу вантажного вагона, що враховує силове навантаження, фізико-механічні та триботехнічні властивості сполучених матеріалів. На її основі, застосовуючи для ремонту нові матеріали з різними властивостями, можна моделювати стан зносу циліндричних поверхонь пари тертя "п'ятник-підп'ятник", що дозволяє у подальшому керувати величиною міжремонтного пробігу вантажного вагона. На прикладі піввагона 12-7023, на основі отриманого виразу були побудовані залежності середньої величини зносу підп'ятника для випадків із різними значеннями коефіцієнта використання пробігу та швидкості руху поїзда. При цьому показано, що з підвищенням швидкості руху поїзда до 100 км/год, середня величина зносу підп'ятника піввагона 12-7023 нижче на 25 %, ніж при швидкості 80 км/год. За критерієм зносу розглянуто взаємодію циліндричних поверхонь пари тертя "п'ятник - підп'ятник" вантажного вагона та вперше отримано залежність величини зносу підп'ятника від пробігу, що враховує силове навантаження, фізико-механічні та триботехнічні властивості сполучених матеріалів. Застосовуючи для ремонту нові матеріали з різними властивостями, на основі отриманої залежності можна проводити моделювання стану зносу циліндричних поверхонь пари тертя "п'ятник - підп'ятник", тобто керувати величиною міжремонтного пробігу вантажного вагона. Результати роботи дозволяють встановити величину зносу підп'ятника для відповідного експлуатаційного пробігу вантажного вагона.
|
15. |
Мурадян Л. А. Граничний ресурс вагона в процесі експлуатації [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 166. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_166_5
|
16. |
Барановський Д. М. Побудова системи технічного обслуговування та ремонту вантажних вагонів [Електронний ресурс] / Д. М. Барановський, С. В. Мямлін, Л. А. Мурадян // Залізничний транспорт України. - 2017. - № 1. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2017_1_8 Побудовано систему технічного обслуговування та ремонту вантажних вагонів на основі математичних виразів з використанням регенеруючих, марківських і напівмарківських процесів для параметрів експлуатаційної надійності: ймовірності безвідмовної роботи, коефіцієнта готовності та ймовірності виконання задач залежно від часової функції для визначення оптимального періоду проведення поточних, деповських та капітальних ремонтів. Побудована система суттєво відрізняється від існуючої (нормативно-встановленої) системи технічного обслуговування та ремонту вантажних вагонів.
|
17. |
Мурадян Л. А. Об опыте применения профиля ДИИТ-УЗ в модернизированных тележках грузовых вагонов [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян, А. М. Бабаев, В. Ю. Шапошник, А. А. Мищенко // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2018. - Вип. 32(1). - С. 45-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2018_32(1)__6
|
18. |
Мямлін С. В. Підвищення надійності п’ятникового вузла вантажного вагону [Електронний ресурс] / С. В. Мямлін, Л. А. Мурадян, Д. О. Подосьонов // Залізничний транспорт України. - 2018. - № 1. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2018_1_7
|
19. |
Мурадян Л. А. Визначення параметрів експлуатаційної надійності вантажних вагонів у системі технічного обслуговування та ремонту [Електронний ресурс] / Л. А. Мурадян, Д. Н. Барановський // Залізничний транспорт України. - 2016. - № 1-2. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2016_1-2_8 На основі врахування повноти інформації, що належить до категорії відмов, можна вибрати оптимальні терміни проведення технічного обслуговування та ремонту вантажних вагонів. Одержано математичні вирази параметрів експлуатаційної надійності для визначення оптимального періоду проведення поточних, деповських та капітальних ремонтів вантажних вагонів: ймовірності безвідмовної роботи, коефіцієнту готовності та ймовірності виконання задач залежно від часової функції.
|
20. |
Барановський Д. М. Визначення параметрів експлуатаційної надійності вантажних вагонів у системі технічного обслуговування та ремонту [Електронний ресурс] / Д. М. Барановський, Л. А. Мурадян // Залізничний транспорт України. - 2016. - № 5-6. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2016_5-6_11 На основі врахування повноти інформації, що належить до категорії відмов, можна вибрати оптимальні терміни проведення технічного обслуговування та ремонту вантажних вагонів. Одержано математичні вирази параметрів експлуатаційної надійності для визначення оптимального періоду проведення поточних, деповських та капітальних ремонтів вантажних вагонів: ймовірності безвідмовної роботи, коефіцієнта готовності та ймовірності виконання задач залежно від часової функції.
|
| |