Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мурована Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Мурована Н. 
До проблеми визначення структури інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / Н. Мурована // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 3. - С. 100-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_3_30
Розкрито різні підходи до проблеми визначення структури культури особистості. Обгрунтовано структуру інноваційної культури керівника ЗНЗ та розглянуто її основні компоненти. Визначено інформаційні та технологічні засади оволодіння інноваційною культурою керівником ЗНЗ та наведено основні методологічні вимоги до освітньої технології. У ході дослідження проблеми інноваційної культури керівника ЗНЗ з’ясовано, що це поняття розглядається як складова загальної культури керівника і є складним інтегративним утворенням, яке включає в себе чотири сутнісних компоненти: світоглядний, інформаційний, мотиваційний, креативний, технологічний. Зазначено, що подальше обгрунтування проблеми розвитку інноваційної культури керівника ЗНЗ актуальне за умов післядипломної освіти.Раскрыты различные подходы к проблеме определения структуры культуры личности. Обоснована структура инновационной культуры руководителя ОУЗ и рассмотрены ее основные компоненты. Определены информационные и технологические основы овладения инновационной культурой руководителем ОУЗ и приведены основные методологические требования к образовательной технологии. В ходе исследования проблемы инновационной культуры руководителя ОУЗ выяснено, что это понятие рассматривается как составляющая общей культуры руководителя и является сложным интегративным образованием, которое включает в себя четыре сущностных компонента: мировоззренческий, информационный, мотивационный, креативный, технологический. Отмечено, что дальнейшее обоснование проблемы развития инновационной культуры руководителя ОУЗ актуально в условиях последипломного образования.In the article the structure of the innovation culture director general educational institution, the basic components of the concept.
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.989 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Мурована Н. 
Організаційно-педагогічні умови розвитку інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Н. Мурована // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_59
Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови розвитку інноваційної культури керівника ЗНЗ за умов післядипломної освіти. Викладено вимоги до забезпечення навчального процесу викладачами закладів ППО та складові системи підвищення кваліфікації керівних кадрів ЗНЗ в трьох площинах: формальній (забезпечується закладами післядипломної освіти), неформальній (здійснюється методичними службами, творчими об’єднаннями, професійними асоціаціями та ін.), інформальній (реалізується власними силами освітян у насиченому інноваційному середовищі). Названо наступні змістові модулі програми курсової підготовки керівників: соціально-гуманітарний, професійний, діагностико-аналітичний. Встановлено андрагогічний характер навчання в системі підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ: відхід від стандартної, уніфікованої організаційної моделі підвищення кваліфікації, реалізація принципів індивідуалізації та диференціації, забезпечення права дорослої людини на самостійний, свідомий вибір мети, змісту, способів і цінностей навчання, зміна характеру суб’єкт-об’єктної взаємодії на суб’єкт-суб’єктні взаємини, гнучкі навчальні програми щодо обсягу та змісту наукової інформації. Розроблено критерії розвитку інноваційної культури керівника ЗНЗ із позицій забезпечення навчального процесу підвищення кваліфікації на змістовому та методичному рівнях. Обоснованы организационно-педагогические условия развития инновационной культуры руководителя общеобразовательных учреждений в условиях последипломного образования. Изложены требования к обеспечению учебного процесса преподавателями заведений ПВО и составляющие системы повышения квалификации руководящих кадров в трех плоскостях: формальной (обеспечивается заведениями последипломного образования), неформальной (осуществляется методическими службами, творческими объединениями, профессиональными ассоциациями и др.), информальном (реализуется собственными силами педагогов в насыщенной инновационной среде). Названы следующие содержательные модули программы курсовой подготовки руководителей: социально-гуманитарный, профессиональный, диагностико-аналитический. Установлен андрагогический характер обучения в системе повышения квалификации руководителей этой категории: отход от стандартной, унифицированной организационной модели повышения квалификации, реализация принципов индивидуализации и дифференциации, обеспечение права взрослого человека на самостоятельный, осознанный выбор цели, содержания, способов и ценностей обучения, изменение характера субъект-обьектного взаимодействия на субъект-субъектные отношения, гибкие учебные программы по объему и содержанию научной информации.The article substantiated organizational and pedagogical basis for the development of the innovation culture director general of educational institution; describes the features of the current process in terms of the postgraduate education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.707 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Мурована Н. 
Стан сформованості інноваційної культури керівників загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. Мурована. // Теорія та методика управління освітою. - 2013. - Вип. 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2013_12_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 697.86 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Мурована Н. 
Рефлексивні засади інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / Н. Мурована // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 8-9. - С. 83-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_8-9_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 562.679 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мурована Н. 
Розвиток інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освіти: наукові засади [Електронний ресурс] / Н. Мурована // Вища освіта України. - 2014. - № 1. - С. 98-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_1_17
Проведено теоретичний аналіз проблеми розвитку інноваційної культури керівника ЗНЗ в умовах післядипломної освіти с позицій аксіологічного, акмеологічного та синергетичного підходів. Уточнено визначення “інноваційної культури керівника ЗНЗ” як складової загальної культури та готовності до реалізації інноваційного розвитку. Обгрунтовано наукові засади розвитку інноваційної культури керівника ЗНЗ в умовах післядипломної освіти, зокрема названо самостійна робота в сенсі розуміння власної ролі в сучасному соціокультурному просторі; усвідомлення керівниками загальноосвітніх навчальних закладів цінностей, в основі яких готовність до інноваційної управлінської діяльності, розвиток особистісної та мотиваційної складової управлінської діяльності, прогнозування стратегічних цілей управлінського процесу. Окреслено перспективи подальших досліджень.Проведен теоретический анализ проблемы развития инновационной культуры руководителя общеобразовательного учебного заведения в условиях последипломного образования с позиций аксиологического, акмеологического и синергетического подходов. Уточнено определение "инновационной культуры руководителя общеобразовательного учебного заведения" как составляющей общей культуры и готовности к реализации инновационного развития. Исследованы научные основы развития инновационной культуры руководителя среднего учебного заведения в условиях последипломного образования, в частности определена самостоятельная работа как понимание собственной роли в современном социокультурном пространстве; осознание руководителями общеобразовательных учебных заведений ценностей, в основе которых готовность к инновационной управленческой деятельности, развитие личностной и мотивационной составляющих управленческой деятельности, прогнозирования стратегических целей управленческого процесса. Определены перспективы дальнейших исследований.Made a theoretical analysis of the problem of innovation culture in terms of the CEI Heads of Postgraduate Studies with axiological position, acmeological and synergistic approaches. Clarified the definition of "innovation culture CEI Heads" as part of general culture and readiness to implement innovation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.566 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Мурована Н. М. 
Цільовий підхід як основа концепції педагогічного керівництва розвитком професійної компетентності вчителів в інститутах післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Н. М. Мурована // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2009. - Вип. 6. - С. 242-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2009_6_54
Попередній перегляд:   Завантажити - 100.209 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Мурована Н. 
Креативні засади інноваційної культури керівників загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. Мурована // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 11. - С. 230-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2013_11_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 178.18 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського