Пошуковий запит: (<.>A=Мірошниченко П$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мірошниченко П. І. Визначення ефективності інвестиційного розвитку регіонів [Електронний ресурс] / П. І. Мірошниченко // Бізнес Інформ. - 2012. - № 7. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_7_15
|
2. |
Мірошниченко П. В. Звуковий образ радіомовлення як медіаефект [Електронний ресурс] / П. В. Мірошниченко // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 52. - С. 250-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_52_50
|
3. |
Мірошниченко П. В. Комунікативна ефективність звукового образу радіопрограм (фокус-групове дослідження) [Електронний ресурс] / П. В. Мірошниченко // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 53. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_53_5
|
4. |
Мірошниченко П. І. Апробація економіко-статистичної моделі оцінки інвестиційного потенціалу регіону на прикладі м. Київ, Львівської та Луганської областей України [Електронний ресурс] / П. І. Мірошниченко // Агросвіт. - 2012. - № 11. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_11_5
|
5. |
Мірошниченко П. В. Образ типового українського радіослухача [Електронний ресурс] / П. В. Мірошниченко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 4. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_4_21 Здійснено спробу моделювання образу типового масового радіослухача на підставі свіжих даних соціологічних досліджень динаміки смаків, інтересів і потреб аудиторії українського радіомовлення. Окреслено соціально-демографічні характеристики слухача українського радіо, наголошено на певних його відмінностях від образу типового користувача медіа.
|
6. |
Мірошниченко П. І. Економіко-математичне моделювання ефективності інноваційної діяльності вугільного підприємства [Електронний ресурс] / П. І. Мірошниченко // Інвестиції: практика та досвід. - 2012. - № 11. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2012_11_5
|
7. |
Мірошниченко П. І. Концептуальна модель інвестиційного потенціалу регіону [Електронний ресурс] / П. І. Мірошниченко // Економіка та держава. - 2012. - № 8. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2012_8_7
|
8. |
Мірошниченко П. В. Ефірна картина українського комерційного радіомовлення як національний ідентитет [Електронний ресурс] / П. В. Мірошниченко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 3. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_3_14 На основі моніторингу ефірів 3-х популярних всеукраїнських комерційних радіостанцій здійснено спробу визначити глобалізаційний вплив на трансформацію ефірних картин FM-мовників, встановити їх дієвість у процесі національної ідентифікації слухача.
|
9. |
Мірошниченко П. В. Суспільна значущість лідера думок під час інформаційного протистояння [Електронний ресурс] / П. В. Мірошниченко, А. А. Нестеренко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 4. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_4_10 Надано сучасне визначення поняттю "лідер думок" у контексті впливу мас-медіа на суспільні настрої аудиторії. Обгрунтовано взаємозв'язок концепту "лідер думок" із процесом формування та вираження громадської думки під час інформаційного протистояння. На підставі порівняльного аналізу суспільних телеканалів Великобританії, Німеччини, Росії й України визначено основні чинники, які впливають на суспільний інтерес і рівень довіри аудиторії до відповідного каналу поширення інформації.
|
10. |
Мірошниченко П. В. Мова радіомовлення як провідна ознака етнічної диференціації споживача інформації в медійному контексті України [Електронний ресурс] / П. В. Мірошниченко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 4. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_4_19 Висвітлено проблему підвищення вимог аудиторії медіа, зокрема радіомовлення, щодо мови програмного продукту. На основі даних останніх соціологічних досліджень розглянуто мову медіа як одну з важливих ознак процесу етнонаціональної самоідентифікації аудиторії.
|
11. |
Родіонов О. В. Підхід до розвитку ринкового потенціалу підприємств АПК [Електронний ресурс] / О. В. Родіонов, О. Ю. Родіонова, П. І. Мірошниченко // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2016. - № 1. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2016_1_6 Наведено підхід до розвитку ринкового потенціалу підприємств. Визначена мета та цільова спрямованість розвитку ринкового потенціалу. Наведені маркетингові та природоохоронні аспекти розвитку ринкового потенціалу підприємств АПК. Встановлені елементи розвитку ринкового потенціалу підприємств. Серед складових ринкового потенціалу, в сучасних умовах, доцільним є відокремлення екологічної складової. Підприємства повинні враховувати екологічні вимоги на всіх стадіях життєвого циклу товару виробничих підприємств. Важливо не тільки враховувати інформування потенційних споживачів про вироби й послуги, але також зрозуміти вимоги ефективного трактування інформації про споживачів, вироби, послугу, ринки й конкурентів. Сучасний маркетинговий потенціал має відображати потребу споживача, суспільства, інвестора. Впровадження у практику діяльності підприємств технологій екологічного маркетингу сприятиме розвитку підприємства та його стійкому існуванню.
|
12. |
Мірошниченко П. І. Економіко-математичне моделювання інвестиційного потенціалу регіону [Електронний ресурс] / П. І. Мірошниченко. // Ефективна економіка. - 2012. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_6_13
|
13. |
Мірошниченко П. В. Воєнний конфлікт у телевізійному сюжеті: відповідність виробничим стандартам журналістики [Електронний ресурс] / П. В. Мірошниченко, С. Г. Пшепировська // Молодий вчений. - 2015. - № 12(3). - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_12(3)__12
|
14. |
Мірошниченко П. В. Ставлення користувачів медіа до звукового образу українського радіомовлення [Електронний ресурс] / П. В. Мірошниченко // Наукові записки Інституту журналістики. - 2015. - Т. 59. - С. 90-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2015_59_16
|
15. |
Мірошниченко П. Звуковий образ українського радіомовлення як репрезентат мовної ситуації в країні [Електронний ресурс] / П. Мірошниченко // Стиль і текст. - 2015. - Вип. 16. - С. 68-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sit_2015_16_9
|
16. |
Мірошниченко П. Мовна норма в імпровізованому радіовиступі [Електронний ресурс] / П. Мірошниченко // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2014. - Вип. 39(2). - С. 312-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2014_39(2)__44
|
17. |
Мірошниченко П. І. Визначення сутності економічної безпеки підприємства [Електронний ресурс] / П. І. Мірошниченко // Збірник наукових праць Донецького державного університету управління. Серія : Економіка. - 2013. - Т. 14, Вип. 263. - С. 183-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdduu_2013_14_263_28
|
18. |
Мірошниченко П. В. Електронні технології вимірювання радіоаудиторії: переваги та недоліки [Електронний ресурс] / П. В. Мірошниченко // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2011. - Вип. 25. - С. 106-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2011_25_30
|
19. |
Родіонов О. В. Трудовий потенціал в структурі формування безпеки й конкурентоспроможності аграрного підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Родіонов, О. Ю. Родіонова, П. І. Мірошниченко, С. О. Родіонов // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 172. - С. 46-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_172_7 Наведено результати дослідження з розвитку трудового потенціалу (ТП) у структурі формування безпеки й конкурентоспроможності аграрного підприємства. Розглянуто питання визначення ТП в структурі формування безпеки та конкурентоспроможності аграрного підприємства. Наведено характеристики ТП. Розглянуто можливості ТП, напрями розвитку та внеску в конкурентоспроможність підприємства. Визначено суть і роль персоналу для підприємств АПК. Встановлено певні цілі і завдання роботи персоналу. Встановлено роль та внесок персоналу аграрного виробництва у безпеку та конкурентоспроможність підприємства. Визначено основні характеристики та вимоги до ТП.
|
20. |
Мірошниченко П. В. Музика як концепт масової культури у звуковому образі українського радіомовлення [Електронний ресурс] / П. В. Мірошниченко // Українське журналістикознавство. - 2016. - Вип. 17. - С. 43-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzhz_2016_17_8
|
| |