Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (52)Журнали та продовжувані видання (6)Автореферати дисертацій (6)Реферативна база даних (64)Авторитетний файл імен осіб (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Міщенко М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 122
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Міщенко М. В. 
Моделювання багатопровідних зв'язаних мікросмужкових ліній у квазідинамічному наближенні з урахуванням неоднорідностей топології [Електронний ресурс] / М. В. Міщенко, О. Ю. Фарафонов, Ю. О. Сіциліцин, В. М. Крищук, С. М. Романенко // Радіоелектроніка, інформатика, управління. - 2013. - № 1. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/riu_2013_1_9
Розглянуто методику розрахунку схем багатопровідних зв'язаних мікросмужкових ліній (МСЛ), яка основана на використанні квазідинамічного підходу під час моделювання регулярних ділянок одиночних і зв'язаних ліній та квазістатичного наближення у разі врахування неоднорідностей топології. Така методика забезпечує сумірну з результатами електродинамічного моделювання в системах HFSS та MWO точність розрахунків, а також забезпечує необхідну гнучкість під час врахування ємнісних неоднорідностей схеми та допускових обмежень на геометричні параметри топології. Перевагою методики є також можливість розрахунку некоординатної топології схеми, моделювання якої в системах HFSS та MWO викликає деякі складності. Порівняння результатів моделювання спрямованого відгалужувача (СВ) на двох зв'язаних МСЛ за представленою методикою та в системі HFSS показало відхилення в межах 5 %.
Попередній перегляд:   Завантажити - 652.568 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Міщенко М. І. 
Розрахунково-експериментальні дослідження механізму зміни ступеня стиску в безшатунному бензиновому двигуні [Електронний ресурс] / М. І. Міщенко, В. Г. Заренбін, Т. М. Колеснікова, В. Л. Супрун, М. А. Бондаренко // Авиационно-космическая техника и технология. - 2011. - № 10. - С. 164–167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2011_10_36
Стисло описано конструкцію розробленого в АДІ ДонНТУ механізму зміни ступеня стиску в безшатунному бензиновому двигуні із кривошипно-кулісним механізмом. Експериментально досліджено вплив відносної площі прохідного перерізу гідрозамків, тиску і температури масла в механізмі зміни ступеня стиску на час спрацьовування механізму за умов безмоторної установки. Знайдено між зазначеними параметрами прийнятну емпіричну залежність, за допомогою якої проведено розрахункові дослідження. Відзначено, що механізм зміни ступеня стиску має значну швидкодію і хорошу перспективу використання його в автомобільних бензинових двигунах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 430.719 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Міщенко М. І. 
Визначення механічних втрат у поршневому двигуні внутрішнього згоряння [Електронний ресурс] / М. І. Міщенко, В. Г. Заренбін, Т. М. Колеснікова, Ю. В. Юрченко, В. Л. Супрун, В. С. Шляхов // Двигатели внутреннего сгорания. - 2013. - № 1. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dvs_2013_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 495.566 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Міщенко М. І. 
Дослідження процесів реструктуризації залізничної галузі кpaїн світу [Електронний ресурс] / М. І. Міщенко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 17. - С. 250-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_17_56
Попередній перегляд:   Завантажити - 919.155 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Огнев B. А. 
Теоретичні та методологічні підходи до формування системи медико-соціальної допомоги дітям-інвалідам [Електронний ресурс] / B. А. Огнев, Н. М. Федак, О. М. Міщенко, Л. Г. Огнева, М. М. Міщенко // Вісник проблем біології і медицини. - 2012. - Вип. 1. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2012_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 458.797 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Міщенко М. І. 
Деякі результати дослідження відключення циліндрів в автомобільному бензиновому двигуні внутрішнього згоряння [Електронний ресурс] / М. І. Міщенко, В. С. Шляхов, Ю. В. Юрченко, А. С. Корольова, В. Г. Заренбін, Т. М. Колеснікова // Вісник СевНТУ. Сер. : Машиноприладобудування та транспорт. - 2013. - Вип. 142. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsntum_2013_142_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.948 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Міщенко М. В. 
Аварійний ремонт дизельного двигуна ГАЗ-544 і його модифікацій у польових умовах внаслідок конструктивного прорахунку [Електронний ресурс] / М. В. Міщенко, Г. В. Пасов // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Технічні науки. - 2014. - № 2. - С. 48-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtn_2014_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 381.287 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Міщенко М. В. 
Автоматизована система поливу [Електронний ресурс] / М. В. Міщенко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Технічні науки. - 2013. - № 1. - С. 210-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtn_2013_1_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.173 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Міщенко М. 
Вплив результатів президентських виборів 2004 і 2010 років на емоційне самопочуття прихильників різних політичних сил [Електронний ресурс] / М. Міщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - № 3. - С. 41-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2010_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.342 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Міщенко М. 
Логістичні методи підвищення економічної ефективності функціонування структурних підрозділів залізничного транспорту [Електронний ресурс] / М. Міщенко // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Економіка і управління. - 2014. - Вип. 30. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_eiu_2014_30_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.455 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Міщенко М. 
Сім’я як середовище формування електоральних орієнтацій: політично консолідовані і політично неконсолідовані родини [Електронний ресурс] / М. Міщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2013. - № 2. - С. 174-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2013_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 675.303 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Міщенко М. І. 
Тенденції розвитку підприємств залізничного транспорту України [Електронний ресурс] / М. І. Міщенко // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. - 2014. - Вип. 39. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppei_2014_39_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 186.073 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Міщенко М. М. 
Філософія освіти: соціокультурний вимір [Електронний ресурс] / М. М. Міщенко // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2015. - Вип. 60. - С. 278-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2015_60_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.547 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Міщенко М. І. 
Деякі результати порівняльних досліджень показників безшатунного та класичного двигунів [Електронний ресурс] / М. І. Міщенко, В. Г. Заренбін, Т. М. Колеснікова, Ю. В. Юрченко, В. С. Шляхов, В. Л. Супрун, Д. В. Касьяненко // Двигатели внутреннего сгорания. - 2014. - № 2. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dvs_2014_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 934.075 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Міщенко М. І. 
Управлінська модель домінуючої організації на ринку транспортних послуг [Електронний ресурс] / М. І. Міщенко, Т. В. Полішко // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2014. - Вип. 8. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2014_8_4
Домінуючою організацією транспортного ринку можна назвати організацію, що з урахуванням масштабів виробництва матеріальної продукції або надання послуг може суттєво впливати на споживчу ініціативу користувачів транспортних послуг та діяльність конкурентів. Досліджено управлінську модель організації транспортного ринку, що має високі конкурентні компетенції. У відносинах домінуючої організації до промислового підприємства переважає націленість на витяг монопольної ренти й має місце обмеженість мотивації в максимізації корисності угоди для контрагента (промислового підприємства). Надлишок влади надає змогу домінуючій організації "примусити" підприємство платити надлишкові витрати на користь одержання даною організацією додаткових доходів. Негативними наслідками монопольної влади пануючої організації є також перекручування цінових пропорцій, створення штучних обмежень входу на ринки, заміщення реальних інвестицій інвестуванням у збереження надзвичайного стану на ринку. Механізм управління й координації, що діє в цей час в області транспорту й транспортній промисловості, поки ще поступається за своєю ефективністю навіть тому механізму управління, що діяв під час соціалізму, незважаючи на те, що вже є суттєвий досвід функціонування в ринковій економіці. Основні напрямки трансформації підприємств в ринковій економіці, полягають у: відтворенні цілісності в управлінні підприємствами транспорту й транспортної промисловості, обмеження приватної економічної влади окремих організацій і породжуваних ними рентних доходів, ліквідація штучних обмежень входу на ринки; реструктуризація власності на промислові підприємства з метою додання їй більшої відкритості та прозорості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.896 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Міщенко М. І. 
Логістичні моделі прогнозування потреби в матеріальних ресурсах підприємств залізничного транспорту [Електронний ресурс] / М. І. Міщенко // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2015. - Вип. 9. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2015_9_8
Запропонована модель містить 2 основних етапи: етап формування вихідних даних, необхідних для реалізації процесу прогнозування норм витрат на новий і перспективний виріб; етап розрахунку названих норм витрат матеріальних ресурсів (МР). У логістичній системі управління МР ППЗТ основними джерелами невизначеності, що виникає під час прийняття планових рішень, є: варіативність або складна за визначеністю виробнича програма та відсутність норм витрат МР на перспективний (інноваційний) виріб або на проведення різного роду робіт. Методи розпізнавання образів найбільш доцільно використовувати для розв'язання тих завдань, основою вдосконалення яких є формування та пошук однорідних сукупностей. За умов більшості великих ППЗТ такими завданнями є визначення норм витрат МР на нові та перспективні вироби, ремонт і реконструкцію будівель і споруд залізничного транспорту. Реалізація розробленої логістичної моделі прогнозування, що базується на використанні методу оптимальної класифікації, довела перспективність названого напрямку вдосконалення планування в управлінні МР ППЗТ. У цілому виконані економічні розрахунки підтвердили правильність обраних логістичних напрямів вдосконалення планування в управлінні МР ППЗТ і досить високу економічну ефективність роботи запропонованих алгоритмів. Запропоновано комплексний підхід до вдосконалення системи планування потреби ППЗТ в МР на базі використання методів математичної статистики. Виявлено та проаналізовано джерела виникнення невизначеності під час прийняття логістичних рішень в управлінні МР ППЗТ. Розроблено оригінальну модель прогнозування норм витрат МР ППЗТ на нові та перспективні вироби на основі методів розпізнавання образів. Основні результати роботи можуть бути використані у разі вдосконалення логістичної системи планування в управлінні МР ППЗТ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.238 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Міщенко М. 
Удосконалення логістичного менеджменту в структурних підрозділах залізничного транспорту [Електронний ресурс] / М. Міщенко // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Економіка і управління. - 2015. - Вип. 32. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_eiu_2015_32_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 328.973 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Міщенко М. О. 
Кримінальна відповідальність за знищення, руйнування або пошкодження об’єктів культурної спадщини [Електронний ресурс] / М. О. Міщенко // Право і суспільство. - 2015. - № 5(2). - С. 137-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2015_5(2)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 204.158 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Міщенко М. М. 
Актуалізація проблемного поля філософської психології [Електронний ресурс] / М. М. Міщенко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2015. - № 2. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2015_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.498 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Міщенко М. 
Економічні методи планування відтворення основних фондів залізничного транспорту [Електронний ресурс] / М. Міщенко // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Економіка і управління. - 2015. - Вип. 33. - С. 126-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_eiu_2015_33_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 6.725 Mb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського