Пошуковий запит: (<.>A=Нагаєв В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Нагаєв В. М. Особливості підготовки фахівців-аграріїв із використанням педагогічної технології управління навчально-творчою діяльністю студентів [Електронний ресурс] / В. М. Нагаєв // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 137-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_21 Проаналізовано результати впровадження в навчальний процес дворівневої педагогічної технології управління навчально-творчою діяльністю студентів. Розглянуто сучасні дидактичні засоби управління процесом підготовки кадрів вищої аграрної освіти за ринкових умов господарювання.Проанализированы результаты внедрения в учебный процесс двухуровневой педагогической технологии управления учебно-творческой деятельностью студентов. Рассмотрены современные дидактические способы управления процессом подготовки кадров высшего аграрного образования в рыночных условиях хозяйствования.The Results are analyzed of introducing two-level pedagogical technology of managing students` educational creative activities into the educational process. Modern didactic methods are considered of managing the process of training personnel of the higher agrarian education under the market conditions of the economy.
|
2. |
Нагаєв В. М. Інформаційне забезпечення аграрних формувань як фактор запобігання організаційних конфліктів [Електронний ресурс] / В. М. Нагаєв // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2014. - Вип. 150. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2014_150_6
|
3. |
Нагаєв В. М. Технологічні засади управління самостійною та індивідуальною роботою студентів [Електронний ресурс] / В. М. Нагаєв // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(1). - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(1)__10
|
4. |
Нагаєв В. М. Методичні підходи щодо визначення штатної чисельності управлінських кадрів аграрних формувань [Електронний ресурс] / В. М. Нагаєв. // Ефективна економіка. - 2011. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_11_25
|
5. |
Нагаєв В. М. Формування професійно-етичної компетентності майбутніх педагогів вищих навчальних аграрних закладів [Електронний ресурс] / В. М. Нагаєв // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 46. - С. 114-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_46_19 Розглянуто теоретичні, методичні та методологічні аспекти формування професійно-етичної компетентності науково-педагогічних працівників аграрних ВНЗ. Запропоновано професійно-кваліфікаційну модель майбутнього педагога аграрного ВНЗ в контексті розвитку його моральних цінностей.Рассмотрены теоретические, методические и методологические аспекты формирования профессионально-этической компетентности научно-педагогических работников высших аграрных ВУЗ. Предложена профессионально-квалификационная модель будущего педагога аграрного ВУЗ в контексте развития его моральных ценностей.The theoretical, methodical and methodological aspects of forming of professionally-ethics competence of scientifically-pedagogical workers of higher educational agrarian establishments are considered. The professional qualifying model of future teacher of agrarian institute of higher is offered in the context of development of his moral values.
|
6. |
Нагаєв В. М. Розвиток професійної компетентності фахівців-менеджерів в умовах технологізації навчально-творчої діяльності студентів [Електронний ресурс] / В. М. Нагаєв. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2015_5_15
|
7. |
Нагаєв В. Дидактичні засади формування міжкультурної професійної взаємодії менеджерів у процесі їх фахової підготовки [Електронний ресурс] / В. Нагаєв. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2016. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2016_5_13
|
8. |
Нагаєв В. М. Формування досвіду соціокультурної професійної комунікації менеджерів у процесі їх фахової підготовки [Електронний ресурс] / В. М. Нагаєв // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2017. - № 2. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2017_2_8 Розглянуто теоретичні, методичні та методологічні аспекти підготовки управлінських кадрів за умов формування їх соціокультурної професійної комунікації. Визначено критерії сформованості соціокультурної професійної комунікації менеджерів. Проаналізовано результати науково-практичних досліджень з визначення впливу запропонованої педагогічної системи на рівень розвитку соціокультурної професійної комунікації майбутніх фахівців-менеджерів.
|
9. |
Нагаєв В. М. Управління розвитком професійно-педагогічної етики в системі підготовки фахівців аграрної сфери [Електронний ресурс] / В. М. Нагаєв // Новий Колегiум. - 2015. - № 2. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2015_2_13
|
10. |
Нагаєв В. М. Дидактичні засади формування риторичної компетентності фахівців-менеджерів [Електронний ресурс] / В. М. Нагаєв // Новий Колегiум. - 2015. - № 4. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2015_4_19
|
11. |
Нагаєв В. М. Дворівнева модель управління навчально-дослідною роботою студентів у вищих навчальних аграрних закладах [Електронний ресурс] / В. М. Нагаєв // Новий Колегiум. - 2012. - № 1. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2012_1_8
|
12. |
Нагаєв В. М. Технологічні засади формування творчого досвіду в системі професійної підготовки менеджерів аграрної сфери: педагогічний досвід Великобританії [Електронний ресурс] / В. М. Нагаєв // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - № 1. - С. 224–235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2018_1_21
|
13. |
Нагаєв В. М. Дидактичні засади формування управлінської культури менеджерів аграрної сфери [Електронний ресурс] / В. М. Нагаєв // Новий Колегiум. - 2017. - № 3. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2017_3_15
|
14. |
Нагаєв В. М. Дидактичні засади формування кадрового потенціалу аграрної сфери як стратегічного ресурсу розвитку соціально-економічних систем [Електронний ресурс] / В. М. Нагаєв, Г. О. Нагаєва // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 44-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_200_7 Проаналізовано провідні компоненти творчого досвіду в системі професійної компетентності фахівців аграрної сфери. Розглянуто технологічні етапи процесу професійної підготовки аграріїв у контексті формування творчого досвіду. Обгрунтовано дидактичні методи, форми та засоби реалізації педагогічної технології управління навчально-творчою діяльністю студентів. Мета роботи - обгрунтування дидактичних засад формування кадрового потенціалу аграрної сфери на основі удосконалення освітнього складника та впровадження дворівневої педагогічної технології управління начально-творчою діяльністю студентів на макро- та мікрорівнях. Результати експериментальної роботи засвідчили суттєве підвищення рівня сформованості професійної компетентності майбутніх фахівців аграрної сфери. Запропонована педагогічна технологія забезпечує технологізацію розвитку творчого досвіду студентів від репродуктивних рівнів до продуктивних і творчих.
|
15. |
Нагаєв В. Технологічні основи формування професійно-творчої компетентності майбутніх інженерів агропромислового виробництва [Електронний ресурс] / В. Нагаєв, М. Бакум, Т. Мітяшкіна, В. Семенцов // Імідж сучасного педагога. - 2020. - № 1. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2020_1_5
|
16. |
Нанка О. В. Про рівняння рівноваги і динаміки зернистого тіла [Електронний ресурс] / О. В. Нанка, І. І. Ієвлев, В. І. Семенцов, В. В. Семенцов, В. М. Нагаєв, І. О. Данченко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2020. - Вип. 209. - С. 32-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2020_209_6 Дослідження присвячено розробці математичної моделі, яка описує динаміку і статику зернистого середовища, схильного до ефекту Рейнольдса. Є безліч підходів до побудови моделей зернистих матеріалів. Однак, ефект Рейнольдса не враховувався. У даній роботі використовуються методи побудови моделей суцільних середовищ рівноважної і нерівноважної термодинаміки. Одержано реологічне співвідношення, яке говорить про те, що дана модель відповідає тілу Кельвіна - Фойгта. Як додаток розглянуто задачу про рівновагу зернистого шару на похилій площині у полі сил тяжіння. Запропоновано наближений спосіб розв'язання задачі, аналогічний методу прямих Канторовича.
|
17. |
Нагаєв В. М. Формування кадрового потенціалу аграрної сфери: освітній аспект [Електронний ресурс] / В. М. Нагаєв, П. О. Абраменко // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 6. - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2013_6_7
|
18. |
Нагаєв В. М. Управлінські основи запобігання організаційним конфліктам в умовах сільськогосподарського виробництва [Електронний ресурс] / В. М. Нагаєв // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 2. - С. 126-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2016_2_17
|
19. |
Нагаєв В. М. Формування управлінської культури як необхідна умова попередження організаційних конфліктів [Електронний ресурс] / В. М. Нагаєв // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2017. - № 4. - С. 31-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2017_4_6
|
20. |
Нагаєв В. М. Технологічні основи професійної підготовки кадрів аграрної сфери в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / В. М. Нагаєв, Г. О. Нагаєва // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2020. - № 3. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2020_3_7 Проаналізовано дидактичні основи впровадження в освітнє середовище управлінських концепцій та інформаційно-цифрових технологій в умовах дистанційного навчання. Обгрунтовано технологічні етапи процесу професійної підготовки аграріїв за педагогічною технологією управління навчально-творчою діяльністю студентів. Методологія дослідження визначалася сукупністю методологічних підходів (системний, діяльнісний, компетентнісний, особистісно-розвивальний). Мета статті - розробка комплексної моделі управління навчально-творчою діяльністю студентів в умовах підготовки кадрів аграрної сфери в освітньому SMART-середовищі. Доведено, що основною організації дистанційного навчання має бути єдине інформаційне середовище закладу вищої освіти, в якому забезпечується автоматизація педагогічних процесів для мережевого контакту в інтерактивному режимі здобувачів і педагогів. Запропонована педагогічна модель організації дистанційного навчання в умовах мережевої технології управління навчально-творчою діяльністю студентів. Обгрунтовано дидактичні комплекси, методи, форми та засоби реалізації педагогічної технології управління навчально-творчою діяльністю студентів в умовах освітнього SMART-середовища. Реалізація даної педагогічної моделі в системі дистанційного навчання дозволяє значно активізувати творчу діяльність студентів, поглибити рівень самостійності та індивідуалізації навчання, що у підсумку визначається високим рівнем сформованості професійно-творчої компетентності майбутніх фахівців. Висновки: визначено, що основною ланкою організації дистанційного навчання є телекомунікаційне середовище, яке включає: інформаційно-цифровий, навчально-методичний та дидактичний контенти. Результати експериментальної роботи засвідчили суттєве підвищення якісних показників професійної підготовки кадрів аграрної сфери (рівня самостійності, індивідуалізації, творчого досвіду, науковості, продуктивності).
|
| |