Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Назола О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Назола О. В. 
Роль усного коригувального зворотного зв’язку у навчанні студентів іноземної мови [Електронний ресурс] / О. В. Назола // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 2. - С. 139-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.628 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Назола О. В. 
Переваги і недоліки експліцитного та імпліцитного навчання студентів граматики іноземної мови [Електронний ресурс] / О. В. Назола // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 107. - С. 142-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_107_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.735 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Назола О. В. 
Вплив писемного коригувального зворотного зв’язку на засвоєння іноземної мови студентами [Електронний ресурс] / О. В. Назола // Нова парадигма. - 2012. - Вип. 113. - С. 195-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nopa_2012_113_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.31 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Назола О. В. 
До проблеми поєднання традиційних і сучасних методів навчання іноземних мов [Електронний ресурс] / О. В. Назола // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 1-2. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_1-2_17
Досліджено проблему оптимального поєднання традиційних і сучасних методів навчання іноземних мов. Зроблено критичний аналіз основних положень концепції постметоду, яка опирається на тривимірну педагогічну систему, в якій виокремлено наступні параметри: конкретність, практичність, можливість. На думку автора, повна відмова від терміна «метод», переосмислення взаємозв’язку між теоретиками та викладачами є основними системоутвірними принципами означеної концепції. Викладено десять макростратегій викладання іноземних мов: забезпечення можливостей для навчання, створення умов для договірної взаємодії, мінімізація перцепційних розбіжностей між студентами та викладачами, активізація інтуїтивної евристики, сприяння свідомому вивченню студентами мови, подання мовного матеріалу у контексті, здійснення комплексного навчання всіх мовних навичок, стимулювання автономії студента, забезпечення соціальної значущості студентів, підвищення їх культурної свідомості.Исследована проблема оптимального сочетания традиционных и современных методов обучения иностранным языкам. Сделан критический анализ основных положений концепции постметода, которая опирается на трехмерную педагогическую систему, имеющую следующие параметры: конкретность, практичность, возможность. По мнению автора, полный отказ от термина «метод», переосмысление взаимосвязи между теоретиками и преподавателями являются основными системообразующими принципами данной концепции. Изложены десять макростратегий преподавания иностранных языков: обеспечение возможностей для обучения, создание условий для договорного взаимодействия, минимизация перцепционных разногласий между студентами и преподавателями, активизация интуитивной эвристики, содействие сознательному изучению студентами языка, представление языкового материала в контексте осуществления комплексного обучения всем языковым навыкам, стимулирование автономии студента, обеспечение социальной значимости студентов, повышение культурного их сознания.The paper reviews the problem of national combination of traditional and modern methods of foreign language teaching, subjects to a critical analysis the so-called post-method pedagogy. The paper stresses that skepticism toward the concept of method and the search for an alternative to method would not guarantee the future of practice in the field of language teaching, as this search has not proved to bridge the gap between theory and practice.
Попередній перегляд:   Завантажити - 388.683 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського