Пошуковий запит: (<.>A=Найдьонов О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Найдьонов О. Космічне світорозуміння Григорія Сковороди [Електронний ресурс] / О. Найдьонов // Переяславські Сковородинські студії. - 2013. - Вип. 2. - С. 203-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prckc_2013_2_37
|
2. |
Найдьонов О. Г. Специфіка та особливості класичної науки як головного чинника виникнення індустріального суспільства [Електронний ресурс] / О. Г. Найдьонов // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 93. - С. 179-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_93_48
|
3. |
Найдьонов О. Г. Філософські аспекти історичного розвитку концептуальних основ вищої освіти) [Електронний ресурс] / О. Г. Найдьонов // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 87. - С. 305-309. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_87_83
|
4. |
Чорний В. С. Армований кістково-цементний остеосинтез в лікуванні метастатичних пухлин кісток кінцівок [Електронний ресурс] / В. С. Чорний, В. В. Проценко, О. В. Ільніцький, О. І. Найдьонов // Літопис травматології та ортопедії. - 2015. - № 1-2. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lto_2015_1-2_29
|
5. |
Найдьонов О. Концептуальні основи вищої освіти в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / О. Найдьонов // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філософія. - 2014. - Вип. 16. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoafs_2014_16_17
|
6. |
Найдьонов О. Г. Знання в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / О. Г. Найдьонов // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 107. - С. 258-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_107_67
|
7. |
Найдьонов О. Г. Наслідки для соціально-гуманітарного пізнання та суспільної життєдіяльності світорозуміння класичної науки [Електронний ресурс] / О. Г. Найдьонов // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2015. - Вип. 3. - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2015_3_17
|
8. |
Найдьонов О. Г. Значення соціально-філософського спадку Лестера Уорда для формування інформаційного суспільства в Україні [Електронний ресурс] / О. Г. Найдьонов // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2016. - Вип. 9. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_9_22
|
9. |
Найдьонов О. Г. Вища освіта як соціальний інститут в контексті теорії соціальної ентропії [Електронний ресурс] / О. Г. Найдьонов // Наукове пізнання: методологія та технологія. Філософія. - 2014. - Вип. 1. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmt_2014_1_21
|
10. |
Найдьонов О. Г. Внесок Франкліна Гіддінгса в теорію соціальної еволюції й соціогенетику [Електронний ресурс] / О. Г. Найдьонов // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2015. - Вип. 8. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2015_8_28
|
11. |
Найдьонов О. Реалізація української національної ідеї у вищій освіті в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / О. Найдьонов // Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_2_12 Зроблено спробу узагальнити рефлексивні смисли українських науковців щодо природи і специфіки національної ідеї. Обгрунтовано необхідність формування змісту вищої освіти України на основі української національної ідеї в контексті побудови інформаційного суспільства. З’ясовано сутність української національної ідеї, в структурі якої виокремлено дві складові: державність і соборність, які розглянуто як дієві інструменти організації вищої освіти. Зроблено спробу системної подачі реалізації української національної ідеї у вищій освіті на основі теоретичних та практичних здобутків українських філософів в інформаційному вимірі. Доведено необхідність формування фахівців-патріотів з необхідним освітнім і дослідницьким рівнями, пріоритетними серед яких є вміння ідентифікувати суспільні процеси та явища. Сделана попытка обобщить рефлексивные смыслы украинских ученых относительно природы и специфики национальной идеи. Обоснована необходимость формирования содержания высшего образования Украины на основе украинской национальной идеи в контексте построения информационного общества. Выяснена сущность украинской национальной идеи, в структуре которой выделены две составляющие: государственность и соборность, рассмотренные как действенные инструменты организации высшего образования. Системно даны этапы реализации украинской национальной идеи в высшем образовании на основании теоретических и практических достижений украинских философов в информационном измерении. Доказана необходимость формирования специалистов-патриотов с необходимым образовательным и исследовательским уровнями, на основе которых должны быть сформированы умения идентифицировать общественные процессы и явления.An attempt to generalize the reflexive meanings Ukrainian scientists concerning the nature and specifics of the national idea. The necessity of shaping the content of higher education in Ukraine from Ukrainian national idea in the context of building an information society. The essence of the Ukrainian national idea, the structure of which singled out two components: statehood, unity, which is considered as an effective instrument of higher education.
|
12. |
Найдьонов О. Г. Реалізація української національної ідеї у вищій освіті в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / О. Г. Найдьонов // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 115. - С. 296-301. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_115_79 Зроблено спробу узагальнити рефлексивні смисли українських науковців щодо природи і специфіки національної ідеї. Обгрунтовано необхідність формування змісту вищої освіти України на основі української національної ідеї в контексті побудови інформаційного суспільства. З’ясовано сутність української національної ідеї, в структурі якої виокремлено дві складові: державність і соборність, які розглянуто як дієві інструменти організації вищої освіти. Зроблено спробу системної подачі реалізації української національної ідеї у вищій освіті на основі теоретичних та практичних здобутків українських філософів в інформаційному вимірі. Доведено необхідність формування фахівців-патріотів з необхідним освітнім і дослідницьким рівнями, пріоритетними серед яких є вміння ідентифікувати суспільні процеси та явища. Сделана попытка обобщить рефлексивные смыслы украинских ученых относительно природы и специфики национальной идеи. Обоснована необходимость формирования содержания высшего образования Украины на основе украинской национальной идеи в контексте построения информационного общества. Выяснена сущность украинской национальной идеи, в структуре которой выделены две составляющие: государственность и соборность, рассмотренные как действенные инструменты организации высшего образования. Системно даны этапы реализации украинской национальной идеи в высшем образовании на основании теоретических и практических достижений украинских философов в информационном измерении. Доказана необходимость формирования специалистов-патриотов с необходимым образовательным и исследовательским уровнями, на основе которых должны быть сформированы умения идентифицировать общественные процессы и явления.An attempt to generalize the reflexive meanings Ukrainian scientists concerning the nature and specifics of the national idea. The necessity of shaping the content of higher education in Ukraine from Ukrainian national idea in the context of building an information society. The essence of the Ukrainian national idea, the structure of which singled out two components: statehood, unity, which is considered as an effective instrument of higher education.
|
13. |
Найдьонов О. Г. Нагальна потреба задіяння в освіті українського інформаційного суспільства творчого потенціалу античної спадщини [Електронний ресурс] / О. Г. Найдьонов // Філософія і політологія в контексті сучасної культури. - 2016. - Вип. 3. - С. 165-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/filipol_2016_3_24
|
14. |
Найдьонов О. Г. Формування соціально-філософського дискурсу мережевого суспільства [Електронний ресурс] / О. Г. Найдьонов // Філософія і політологія в контексті сучасної культури. - 2016. - Вип. 6. - С. 70-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/filipol_2016_6_12
|
15. |
Найдьонов О. Постнекласичний підхід до соціальної реальності, людини та її місця у всесвіті: антропний принцип [Електронний ресурс] / О. Найдьонов // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філософія. - 2015. - Вип. 18. - С. 117-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoafs_2015_18_21
|
16. |
Найдьонов О. Евристичний потенціал теорії суспільства Н. Лумана для досягнення соціальної негентропії [Електронний ресурс] / О. Найдьонов // Вісник Львівського університету. Серія філософсько-політологічні студії. - 2017. - Вип. 10. - С. 61-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlu_fps_2017_10_11
|
17. |
Найдьонов О. Г. Значення соціокультурного розуміння соціогенезу в американській соціальнофілософській думці для сучасного постіндустріального суспільства [Електронний ресурс] / О. Г. Найдьонов // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2016. - Вип. 13. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_13_13
|
18. |
Найдьонов О. Г. Погляди Питирима Сорокіна на причини й фактори розвитку суспільства [Електронний ресурс] / О. Г. Найдьонов // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2016. - Вип. 14. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_14_22
|
19. |
Найдьонов О. Г. Роль університетської еліти в розвитку соціального інтелекту мережевого суспільства [Електронний ресурс] / О. Г. Найдьонов // Філософія і політологія в контексті сучасної культури. - 2017. - Вип. 1. - С. 202-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/filipol_2017_1_27
|
20. |
Найдьонов О. Суперечливість впливу інтернет-технологій на процеси культуротворення [Електронний ресурс] / О. Найдьонов // Вісник Львівського університету. Серія філософсько-політологічні студії. - 2017. - Вип. 12. - С. 95-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlu_fps_2017_12_15
|
| |