Пошуковий запит: (<.>A=Наумова І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Наумова І. Голод 1932–1933 рр. в національній пам’яті: сучасний вітчизняний історіографічний дискурс [Електронний ресурс] / І. Наумова // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 75. - С. 185-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_75_78
|
2. |
Наумова І. Б. Проблеми історичної пам’яті в сучасних українських дослідженнях: дефініції, функції, конструкції [Електронний ресурс] / І. Б. Наумова // Національна та історична пам’ять. - 2011. - Вип. 1. - С. 135-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ntip_2011_1_11
|
3. |
Наумова І. І. Становлення професійної ідентичності майбутніх учителів як наукова проблема [Електронний ресурс] / І. І. Наумова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 38. - С. 257-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_38_36
|
4. |
Наумова І. I. Педагогічні умови становлення професійної ідентичності майбутніх учителів: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / І. I. Наумова // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 52. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_52_19 Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми становлення професійної ідентичності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. Вперше теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови становлення професійної ідентичності майбутніх учителів (створення у студентів образу сучасного вчителя як мотиваційно-ціннісної основи майбутньої професійної діяльності, моделювання професійних ситуацій і використання практико-орієнтованих завдань). Уточнено суть поняття "професійна ідентичність майбутнього вчителя" як інтегративної якості особистості, яка характеризується прагненням належати до педагогічної професії, оволодінням студентами професійними компетенціями, опануванням професійними функціями та ролями, набуттям індивідуального стилю професійної діяльності. Уточнено критерії та показники рівнів сформованості професійної ідентичності майбутніх учителів, подальшого розвитку набули засоби підвищення ефективності професійної підготовки студентів педагогічних ВНЗ.
|
5. |
Краснопольська Н. Місце АТ "СКФ Україна" (публічне) у господарському комплексі міста Луцька через призму його історичного розвитку [Електронний ресурс] / Н. Краснопольська, І. Наумова // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Географічні науки. - 2013. - № 6. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnug_2013_6_24 На основі відібраних критеріїв виділено головні етапи формування та становлення підприємства, здійснено їх детальний аналіз. Наведено питання доцільності зміни форми власності, його приватизації й окремі особливості цих процесів. Виділено основні моменти та наслідки реструктуризації підприємства. Увагу приділено сучасним аспектам розвитку, функціонування та виявлення ролі підприємства у господарському комплексі м. Луцьк. Порівняння проведено на основі таких показників: обсяги реалізованої продукції, рівень заробітної плати, трудові ресурси (кількість працюючих і їх статево-вікова структура), експортна орієнтація.
|
6. |
Знамеровський В. Є. Надання допомоги безпритульним тваринам в БУ "Притулок для захисту і допомоги безпритульним тваринам" м. Одеса [Електронний ресурс] / В. Є. Знамеровський, І. І. Наумова // Аграрний вісник Причорномор'я. Ветеринарні науки. - 2013. - Вип. 68. - С. 102-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/avpvet_2013_68_20
|
7. |
Наумова І. І. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов становлення професійної ідентичності майбутніх учителів [Електронний ресурс] / І. І. Наумова // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 51. - С. 194-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_51_22
|
8. |
Наумова І. І. Педагогічні основи успішного виховання здорової особистості в сім’ї [Електронний ресурс] / І. І. Наумова // Східноєвропейський журнал внутрішньої та сімейної медицини. - 2016. - № 2. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/easeurj_2016_2_11
|
9. |
Наумова І. В. Кримінологічна характеристика осіб, які потерпіли від злочинів в Україні у 2002–2013 рр. [Електронний ресурс] / І. В. Наумова // Наука і правоохорона. - 2014. - № 2. - С. 178-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nip_2014_2_30
|
10. |
Наумова І. В. Ступінь віктимізації студентів м. Києва: результати моніторингового дослідження [Електронний ресурс] / І. В. Наумова // Наука і правоохорона. - 2016. - № 3. - С. 215-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nip_2016_3_30
|
11. |
Наумова І. В. Оцінка молоддю проблеми злочинності та діяльності органів поліції щодо боротьби з нею [Електронний ресурс] / І. В. Наумова // Наука і правоохорона. - 2017. - № 1. - С. 166-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nip_2017_1_25
|
12. |
Кулик О. Г. Засудження та покарання осіб, що вчинили злочини в Україні: сучасні тенденції [Електронний ресурс] / О. Г. Кулик, І. В. Наумова // Наука і правоохорона. - 2017. - № 3. - С. 118-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nip_2017_3_18
|
13. |
Лубенець І. Г. Кримінологічна характеристика злочинності неповнолітніх за період 2002-2017 рр. [Електронний ресурс] / І. Г. Лубенець, І. В. Наумова // Наука і правоохорона. - 2018. - № 2. - С. 183-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nip_2018_2_25
|
14. |
Лубенець І. Г. Найпоширеніші види злочинів неповнолітніх: кримінологічна характеристика та тенденції [Електронний ресурс] / І. Г. Лубенець, І. В. Наумова // Наука і правоохорона. - 2018. - № 3. - С. 161-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nip_2018_3_22
|
15. |
Лубенець І. Г. Найпоширеніші види злочинів неповнолітніх: кримінологічна характеристика та тенденції [Електронний ресурс] / І. Г. Лубенець, І. В. Наумова // Наука і правоохорона. - 2018. - № 4. - С. 179-186 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nip_2018_4_24
|
16. |
Ахундов В. М. Аналіз деформацій еластоармованої труби під впливом внутрішнього тиску [Електронний ресурс] / В. М. Ахундов, І. Ю. Наумова, Г. А. Забродська // Теорія і практика металургії. - 2018. - № 6. - С. 5-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipm_2018_6_3
|
17. |
Наумова І. П. Забезпечення наукової комунікативної компетентності при вивченні російської та української мов як іноземних. Традиції та новаторство [Електронний ресурс] / І. П. Наумова, Н. О. Лисенко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологія. - 2019. - Вип. 5. - С. 273-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2019_5_77
|
18. |
Вялих І. Ю. Опрацювання наукового тексту на початковому етапі вивчення мови в технічному закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / І. Ю. Вялих, І. П. Наумова // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологія. - 2019. - Вип. 6. - С. 162-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2019_6_44
|
19. |
Лубенець І. Г. Аналіз практики призначення кримінального покарання неповнолітнім за період 2005-2020 рр. [Електронний ресурс] / І. Г. Лубенець, І. В. Наумова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Юридичні науки. - 2021. - № 7. - С. 61-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjiu_2021_7_10
|
20. |
Лубенець І. Г. Інтернет-ризики та загрози щодо неповнолітніх користувачів: кримінологічний аспект [Електронний ресурс] / І. Г. Лубенець, Г. В. Толочко, І. В. Наумова // Наука і правоохорона. - 2020. - № 1. - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nip_2020_1_28
|
| |