Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Нинюк М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Нинюк І. І. Особливості розвитку державного управління у контексті європейського вибору [Електронний ресурс] / І. І. Нинюк, М. А. Нинюк // Університетські наукові записки. - 2006. - № 3-4. - С. 358-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2006_3-4_56
| 2. |
Нинюк М. А. Професійна культура як основа ефективної діяльності управлінських кадрів [Електронний ресурс] / М. А. Нинюк // Бюлетень Міністерства юстиції України. - 2013. - № 3. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmju_2013_3_16
| 3. |
Нинюк М. Стадії розвитку організації [Електронний ресурс] / М. Нинюк // Історико-правовий часопис. - 2014. - № 1. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipch_2014_1_16 Розкрито сутність організації як первинної функції управління та особливості її розвитку, що залежить від професіоналізму управлінських кадрів. Розкрито різні підходи до визначення суті життєвого циклу організації. Визначено, що життєвий цикл організації - це сукупність стадій, що створюють закінчене коло розвитку протягом певного проміжку еволюції організації, після якого його цінності й напрями можуть принципово змінюватися. Тому, життєдіяльність організації від моменту створення і до ліквідації може бути циклічним спіралеподібним процесом.
| 4. |
Нинюк М. Корупція як фактор загрози національній безпеці та суспільному ладу України [Електронний ресурс] / М. Нинюк, І. Нинюк // Історико-правовий часопис. - 2015. - № 2. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipch_2015_2_15 У всіх структурних підрозділах органів влади необхідно зупинити подальший розвиток та посилення такого негативного явища, як корупція. Для цього необхідно: пропагувати поважне ставлення особи, груп і суспільства в цілому до таких понять як свобода, справедливість, відповідальність, порядність, почуття особистої гідності; створити стандарти та норми, які визначають дії службовців; визначити межі соціальної відповідальності та описати небажану практику діяльності державних установ та поведінку державних службовців. Одним з вирішальних чинників зазначених перетворень є формування, розвиток та раціональне використання на всіх управлінських рівнях кадрів з високим рівнем моральної культури, компетентності і відповідальності.
| 5. |
Нинюк М. Принципи державного управління та їх сутність [Електронний ресурс] / М. Нинюк, І. Нинюк // Історико-правовий часопис. - 2016. - № 2. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipch_2016_2_15 Розкрито сутність основних принципів державного управління. Визначено, що реформування системи державного управління в Україні повинно здійснюватись на основі досвіду високо розвинутих країн Європейського Союзу. Ширше ознайомлення науковців, державних службовців та широкої громадськості з нормами Європейського права, досвідом роботи країн-учасниць ЄС дозволить швидше суттєво підвищити ефективність як державного управління так і місцевого самоврядування.
| 6. |
Нинюк І. І. Правове забезпечення інновацій в публічному управлінні України: реформи, досягнення та виклики [Електронний ресурс] / І. І. Нинюк, М. А. Нинюк. // Український політико-правовий дискурс. - 2024. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukppd_2024_1_5
|
|
|